2022-12-18, 21:01
Medlem
Sesambiffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SysterSarkasm
Yes indeed, men åldersspannet för den anhållne mannen har justerats i flera omgångar.
Har såklart inget belägg för att det skulle vara J*han, bara magkänslan.

Ordningsmakten har ju sagt att den anhållne mannen är född 1970. J*han är född 1982 så din magkänsla är nog inte helt att lita på.
Citera
2022-12-18, 21:03
Medlem
Sesambiffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pelle.snus
Hela Sundsvall är full av WT'n dessutom, dom verkar också alltid vara ganska populär med mycket vänner. Så är man en psykkärring, pundare, alkis eller liknande har man det kanon i Sundsvall

Ja, varenda gång man besöker denna stad så träffar man alltid på märkliga människor.
Knarket verkar flöda, liksom alkoholen.
WT så det sjunger om det!
Citera
2022-12-18, 21:07
Medlem
SysterSarkasms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sesambiff
Ordningsmakten har ju sagt att den anhållne mannen är född 1970. J*han är född 1982 så din magkänsla är nog inte helt att lita på.

Njae, nu var det väl J*ssica som är född -70?
Mannen ifråga har benämnts som allt mellan 40-60 bast gammal. Däremot verkar senaste uppgiften från SVTklipp vara beständig (mannen född -66) och då faller ju dock J*han bort ändå.
Citera
2022-12-18, 21:09
Medlem
Stackars älskade barn 💔

Spelar ingen roll hur hon va, hon förtjänade inte att bli mördad. Så de är Irrelevant om va en alkis el el pundare eller allt vad ni skriver.
3barn har precis förlorat sin mamma
Citera
2022-12-18, 21:11
Medlem
f30malmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SaintSoldier
https://easyupload.io/8p2qoe
Nog är det WT nog

Aj, mina ögon.
Citera
2022-12-18, 21:32
Medlem
Sesambiffs avatar
Citat:
Mannen ifråga har benämnts som allt mellan 40-60 bast gammal. Däremot verkar senaste uppgiften från SVTklipp vara beständig (mannen född -66) och då faller ju dock J*han bort ändå.

Stämmer, det har SVT:s klipp jag syftade på. Dock har du rätt i att mannen är född 1966.
Citera
2022-12-18, 21:34
Medlem
BillyOnsdags avatar
Citat:

Hon är inte tillsammans med J*han längre. Nu är hon med en man som heter And*rs P*rsson. Vet dock inte hans ålder, men han är äldre. Så det kan vara han som är anhållen.

*=e
Citera
2022-12-18, 21:38
Medlem
SysterSarkasms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BillyOnsdag
Hon är inte tillsammans med J*han längre. Nu är hon med en man som heter And*rs P*rsson. Vet dock inte hans ålder, men han är äldre. Så det kan vara han som är anhållen.

*=e

Det har gått snabbt till med byte av partner förstår jag… Namnet är inte bekant för mig, vet du något om honom?
Citera
2022-12-18, 21:51
Medlem
Citat:

*=e

Citat:
Stämmer, det har SVT:s klipp jag syftade på. Dock har du rätt i att mannen är född 1966.
Vilken tur J*ohan är ju världens snällaste kille och skulle inte ens ta livet av en fluga
Citera
2022-12-18, 21:52
Medlem
SysterSarkasms avatar
Citat:

*=e

Citat:

Om man råks på att tumma två år så finns en And*rs P*rsson på Tingstavägen 13, i absoluta närhet till där BO fanns avliden.
Ingen jag känner till som sagt, men lite för nära fyndplats för att vara en slump.
Citera
2022-12-18, 22:00
Medlem
BillyOnsdags avatar
Citat:
Om man råks på att tumma två år så finns en And*rs P*rsson på Tingstavägen 13, i absoluta närhet till där BO fanns avliden.
Ingen jag känner till som sagt, men lite för nära fyndplats för att vara en slump.

Ja de ska bo nära varandra.
Citera
2022-12-18, 22:01
Medlem
BillyOnsdags avatar
Citat:
Det har gått snabbt till med byte av partner förstår jag… Namnet är inte bekant för mig, vet du något om honom?

Ja och då gjorde de slut hela tiden också. Ena dagen lyckligast i världen och nästa får han en kniv i armen.
Tyvärr så vet ej jag heller något om hennes nya stjärna, mer en att han bor nära henne.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in