2022-12-18, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ENTRUMPENTRUMP
Hur länge hade hon varit borta då?

Enligt gobitens inlägg igår så försvann hon ca 20.00 i fredags.
Citera
2022-12-18, 12:21
Medlem
TuvaLies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gymskaptenen
Bor 2 Andersson vid avspärrningen, 52 respektive 62 år. Tidigare dömda som det verkar.

Ja, de är dömda för att aldrig betala sina hyror. Inga andra brott som framkommer. Men kan ju vara alkisar och pundare för det.
Citera
2022-12-18, 12:29
Medlem
TuvaLies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ramlosa79
Ja han är ju en aning suspekt kan man ju säga,
Han har en förkärlek för afrikaner dock tyckte jag allt vart bara konstigt när jag såg hans namn.
Dyka upp å jag är fullt medveten om vem alla är så fann jag allt lite komiskt märkligt
Dock inte 7-D som verkar avspärrad.
Citera
2022-12-18, 12:59
Medlem
baby69s avatar
Verkar vara J som är inblandad, hon har ju höggt ner en förut och är ganska känd som våldsam individ
Citera
2022-12-18, 13:06
Medlem
[quote=sundsvall|82801500]Men ab som är tillsammans med Jessica är ju 39 på ratsit . Kommer från Bergeforsen .

Har jag fel ab ?[/QUOTE
Jessica är inte tillsammans med AB. Det BO som är gift med AB.

JA bor på adressen där BO hittades ute
Citera
2022-12-18, 13:10
Medlem
så tragiskt att hennes barn ska behöva gå genom en sån sorg på jul, detta önskar man inte någon..
Citera
2022-12-18, 13:11
Medlem
Den här JA som bor på aktuell adress är 52 år.
Citera
2022-12-18, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TuvaLie
Ja, de är dömda för att aldrig betala sina hyror. Inga andra brott som framkommer. Men kan ju vara alkisar och pundare för det.

Båda dom är de misstänkta
Citera
2022-12-18, 13:17
Medlem
Regeringsbildares avatar
Ser inte bättre ut än att ännu ett wt-pundarmord uppdagas i Sundsvall. Kan Sundsvall vara Sveriges största pundarhåla? Verkar ju dessutom vara en "vän" till henne hon har besökt. Trevliga vänner..
Citera
2022-12-18, 13:24
Medlem
TuvaLies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mojje85
så tragiskt att hennes barn ska behöva gå genom en sån sorg på jul, detta önskar man inte någon..

Nä riktigt illa är det. Om jag förstått rätt så är det en äldre dotter men annan pappa än A.B och två barn med A.B?
Tragiskt är vad det är. De har säkert varit tillräckligt oroliga flera gånger tidigare
Citera
2022-12-18, 13:26
Medlem
Bajskottens avatar
Finns det inga bilder på härligheterna? Har inte FB.
Citera
2022-12-18, 13:31
Medlem
SysterSarkasms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dorinda
Vad menar du att hon inte är en fröjd att ha att göra med? Kan du dra några exempel som man kan bilda sig en uppfattningar om personlighetstypen. Hennes sätt kan kanske gjort att hon fått fiender.

Manipulativ, bedräglig, aggressiv, opålitlig och på fyllan (som hon ju var för jämnan) också våldsam. Lurade både löst folk och sina nära på pengar systematiskt, tog emot materiella grejer via bortskänkes-grupper på fb som hon senare sålde för ockerpriser. Hotade människor hon inte kom överens med/som på något adresserade hennes bristande karaktär till livet på en nästan daglig basis. Använde sitt utseende och sexuella tjänster som medel för att få sådant hon ville ha.
Duperade folk i hennes sociala nätverk, startade onödiga triangeldraman för att få vara i händelsernas centrum, ljög och stal och söp.
Ett avskrap till person helt enkelt.

Tacka fan att hon hade fiender.
J*ssica som nämns i tråden är inte någon man leker med, varken hon eller hennes karl har alla gafflar i rätt låda, så har T*Reese startat något gruff med henne förstår jag att J*ssica sitter på sannolika skäl.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in