Citat:
När jag läser vad du skriver här så tänker jag att det naturligtvis finns mycket komplexa saker som spelar in i det här, som kanske tidigare utsatthet för ett av dina barn? Synd att du inte upplever att Sara visat hänsyn i det här och det kanske de (inte bara Sara som är Dumpen väl?) gjort. Men på sin sida betonar de ofta mycket tydligt att utomstående absolut inte ska ta kontakt med anhöriga och visa hänsyn där. Jag kan inte förstå hur du orkar skriva och läsa här, med bland andra uttalade pedofiler i flödet, jag skulle inte fixa det om mina barn utsatts. Men alla är vi olika och jag har inga barn så det är bara hypotetiskt. Däremot har jag närstående som utsatts och det räcker för att jag ska förstå hur viktigt deras arbete är. Jag önskar dock att det kunde utföras av rättsapparaten istället.
Då är det bara mig och mina barn hon har nåt extra emot .. jag försökte skriva inlägg på deras sida förut men det togs inte med och det är ju inte hela världen men hade skrivit lite känsliga uppgifter för att folk skulle förstå allvaret med att inte integrera med anhöriga det skärmdumpades och skickades vidare till den berörda, plus att hon kontaktade andra föräldern till ena barnet utan att ha insikt i situationen och socialtjänstens arbete, då det är komplicerat, skärmdumpar saker jag skriver och vidarebefordrar till andra föräldern osv och jag tycker det är fel, det är inte jag som gjort fel eller skyddar nån som gjort fel.
Vet andra anhöriga som är rädda att yttra nåt negativt om dumpen då dom är rädda för konsekvenserna från dumpen och så ska det inte va.
Sen absolut syftet i sig är bra, det behövs betydligt strängare straff osv för såna här handlingar. Det är vidrigt med folk som utnyttjar och våldtar barn. Dom har sagt ifrån sig sina rättigheter som människa när dom ger sig på barn.
Vet andra anhöriga som är rädda att yttra nåt negativt om dumpen då dom är rädda för konsekvenserna från dumpen och så ska det inte va.
Sen absolut syftet i sig är bra, det behövs betydligt strängare straff osv för såna här handlingar. Det är vidrigt med folk som utnyttjar och våldtar barn. Dom har sagt ifrån sig sina rättigheter som människa när dom ger sig på barn.