Citat:
Ursprungligen postat av
Hemmingsbo
Du backar upp Sara så fort någon nämner hennes namn. Vad är din dolda agenda? Varför är du så snabbt på att fäktas när någon nämner denna ansvariga utgivare? Får ingen kritisera denna ansvariga utgivare enligt dig? Eller är du bara besatt av att ingen ska smutskasta hennes namn? Eventuellt att sanning ska komma fram?
Läs följande krönika, tror det kan vara jävligt sunt för dig faktiskt.
https://arbetet.se/2022/03/11/dumpens-digitala-pedofiljakt-blir-en-farlig-folkdomstol/
Dumpens digitala pedofiljakt blir en farlig folkdomstol
"Vi måste arbeta för en värld där barn är fredade från sexuella övergrepp. Men det kan inte ske genom folkdomstolar. Det kan inte ske genom att kasta oskyldiga åt vargarna. Anny Berglin kritiserar omtalade sajten Dumpen."
Tar ut ett stycke från ovanstående krönika;
För det andra lämnar det en besk smak i munnen när man betänker att runt femton personer sitter och sexchattar med pedofiler varje dag och i sitt chattande spelar villiga barn. För det är så deras chattloggar ser ut.
De spelar barn som VILL ha sexuella kontakter med vuxna. I en av chattloggarna som publicerats på sajten utger sig Dumpen för att vara en trettonårig flicka som bland annat skriver ”Vart kan vi ses för o va ifred? Din kuk e fett fin” och ”Vart ska ja åka snygging? Fett sugen”.
Finns det överhuvudtaget någon tanke på hur ett sådant beteende kan egga på dessa vuxna att begå övergrepp i verkligheten?
Om hejarklacken med inbördes beundran tar till lite sunt förnuft och nyktrar till sig något ordentligt så fattar man att det här är helvetes fel väg att gå. Det gynnar inga parter. Överhuvudtaget.
Ingen dold agenda, men jag gillar inte de som begår övergrepp. Om inte kontexten vore så sorglig vore det enbart roande att se er gäddlingar oförtrutet försöka undergräva patrik och Sara (mest Sara, ni verkar vara kvinnohatare allihopa och det är väl en ganska vanlig peddo/hebbo-skada har jag läst någon gång, klarar inte vuxna kvinnor, mamma var dum,, typ så) och gör så med de mest löjeväckande argument och påståenden att det är svårt att låta bli att belysa detta helt enkelt. Du har liksom helt missat att jag inte alls är helt bekväm med Dumpens metoder, för du är inte intresserad av att nyansera eller diskutera på riktigt, det är bara något du maniskt matar på i trådarna mot de som säger emot dig. Projicering de lux.
Men gäddlingar är paranoida så klart så du tror säkert att jag är anställd av Dumpen, kanske Sara själv, eller något annat konspiratoriskt. Kanske finns jag med i polisens nya arbetsgrupp?