2022-12-18, 13:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Getteadytorumble
Vänta lite du menar alltså att jag inte är riktig i skallen?Betyder inte det då att jag och psykopaten Sara har en sak gemensamt?
Inget Sara skrivit eller gjort visar några teken på psykopati, allt du skriver målar en bild av en mcket sjuk person, så svaret är självklart nej, ni har inget gemensamt utifrån mitt underlag.
Citera
2022-12-18, 13:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av VVVulpes
Bra inlägg, sista stycket kunde jag skrivit själv. Men det här att Sara inte bryr sig om anhöriga tror inte jag stämmer, vi skulle ha enormt mycket fler anhöriga som gått ut med det om det var så. Jag vet också från uppgifter på Dumpen och deras Facebook-sida att Dumpen har stöd på plats för de som är villiga att ta emot det, vilket vissa gjort. Jag är kluven till Dumpens metoder, men jag landar alltid på att värdet av att förövarnas ansikten, sätt att chatta och uppmärksamheten är en större vinst för deras potentiella offer och deras anhöriga och att det uppväger allt eftersom alternativ inte finns. Förövarnas familjer har de själva satt i skiten och frågan är om inte en hel del barn skonats från pappas/morfars/farfars/kusinens/morbrors/farbrors fortsatta eller framtida övergrepp tack vare Dumpen?

Du backar upp Sara så fort någon nämner hennes namn. Vad är din dolda agenda? Varför är du så snabbt på att fäktas när någon nämner denna ansvariga utgivare? Får ingen kritisera denna ansvariga utgivare enligt dig? Eller är du bara besatt av att ingen ska smutskasta hennes namn? Eventuellt att sanning ska komma fram?

Läs följande krönika, tror det kan vara jävligt sunt för dig faktiskt.

https://arbetet.se/2022/03/11/dumpens-digitala-pedofiljakt-blir-en-farlig-folkdomstol/

Dumpens digitala pedofiljakt blir en farlig folkdomstol

"Vi måste arbeta för en värld där barn är fredade från sexuella övergrepp. Men det kan inte ske genom folkdomstolar. Det kan inte ske genom att kasta oskyldiga åt vargarna. Anny Berglin kritiserar omtalade sajten Dumpen."

Tar ut ett stycke från ovanstående krönika; För det andra lämnar det en besk smak i munnen när man betänker att runt femton personer sitter och sexchattar med pedofiler varje dag och i sitt chattande spelar villiga barn. För det är så deras chattloggar ser ut.

De spelar barn som VILL ha sexuella kontakter med vuxna. I en av chattloggarna som publicerats på sajten utger sig Dumpen för att vara en trettonårig flicka som bland annat skriver ”Vart kan vi ses för o va ifred? Din kuk e fett fin” och ”Vart ska ja åka snygging? Fett sugen”.

Finns det överhuvudtaget någon tanke på hur ett sådant beteende kan egga på dessa vuxna att begå övergrepp i verkligheten?

Om hejarklacken med inbördes beundran tar till lite sunt förnuft och nyktrar till sig något ordentligt så fattar man att det här är helvetes fel väg att gå. Det gynnar inga parter. Överhuvudtaget.
Senast redigerad av Hemmingsbo 2022-12-18 kl. 13:21.
Citera
2022-12-18, 13:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av VVVulpes
Inget Sara skrivit eller gjort visar några teken på psykopati, allt du skriver målar en bild av en mcket sjuk person, så svaret är självklart nej, ni har inget gemensamt utifrån mitt underlag.

Tycker du en människa med 33-34 domar som någon lyft upp här tidigare i tråden är en helt sund människa? För det andra, är du psykiater? Du dementerar kraftigt att hon har psykopat-tendenser, samtidigt sitter det människor oberoende av varandra i tråden och frekvent menar att hon är ytterst skicklig på att ljuga och inte räds att ta detta till sin fördel så fort det gynnar henne. Vad är ditt försvar? Du som verkar vara hennes försvarsadvokat här inne?
Citera
2022-12-18, 13:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hemmingsbo
Tycker du en människa med 33-34 domar som någon lyft upp här tidigare i tråden är en helt sund människa? För det andra, är du psykiater? Du dementerar kraftigt att hon har psykopat-tendenser, samtidigt sitter det människor oberoende av varandra i tråden och frekvent menar att hon är ytterst skicklig på att ljuga och inte räds att ta detta till sin fördel så fort det gynnar henne. Vad är ditt försvar? Du som verkar vara hennes försvarsadvokat här inne?
Är du psykiater? Jag skrev tydligt att jag enbart utgår från det underlag jag har, dvs vad jag kan läsa mig till. Jag dementerar inte ett skit. Din läsförståelse är uppenbarligen lika undermålig som ditt omdöme och intellektuella förmåga.
Citera
2022-12-18, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hemmingsbo
Du backar upp Sara så fort någon nämner hennes namn. Vad är din dolda agenda? Varför är du så snabbt på att fäktas när någon nämner denna ansvariga utgivare? Får ingen kritisera denna ansvariga utgivare enligt dig? Eller är du bara besatt av att ingen ska smutskasta hennes namn? Eventuellt att sanning ska komma fram?

Läs följande krönika, tror det kan vara jävligt sunt för dig faktiskt.

https://arbetet.se/2022/03/11/dumpens-digitala-pedofiljakt-blir-en-farlig-folkdomstol/

Dumpens digitala pedofiljakt blir en farlig folkdomstol

"Vi måste arbeta för en värld där barn är fredade från sexuella övergrepp. Men det kan inte ske genom folkdomstolar. Det kan inte ske genom att kasta oskyldiga åt vargarna. Anny Berglin kritiserar omtalade sajten Dumpen."

Tar ut ett stycke från ovanstående krönika; För det andra lämnar det en besk smak i munnen när man betänker att runt femton personer sitter och sexchattar med pedofiler varje dag och i sitt chattande spelar villiga barn. För det är så deras chattloggar ser ut.

De spelar barn som VILL ha sexuella kontakter med vuxna. I en av chattloggarna som publicerats på sajten utger sig Dumpen för att vara en trettonårig flicka som bland annat skriver ”Vart kan vi ses för o va ifred? Din kuk e fett fin” och ”Vart ska ja åka snygging? Fett sugen”.

Finns det överhuvudtaget någon tanke på hur ett sådant beteende kan egga på dessa vuxna att begå övergrepp i verkligheten?

Om hejarklacken med inbördes beundran tar till lite sunt förnuft och nyktrar till sig något ordentligt så fattar man att det här är helvetes fel väg att gå. Det gynnar inga parter. Överhuvudtaget.
Ingen dold agenda, men jag gillar inte de som begår övergrepp. Om inte kontexten vore så sorglig vore det enbart roande att se er gäddlingar oförtrutet försöka undergräva patrik och Sara (mest Sara, ni verkar vara kvinnohatare allihopa och det är väl en ganska vanlig peddo/hebbo-skada har jag läst någon gång, klarar inte vuxna kvinnor, mamma var dum,, typ så) och gör så med de mest löjeväckande argument och påståenden att det är svårt att låta bli att belysa detta helt enkelt. Du har liksom helt missat att jag inte alls är helt bekväm med Dumpens metoder, för du är inte intresserad av att nyansera eller diskutera på riktigt, det är bara något du maniskt matar på i trådarna mot de som säger emot dig. Projicering de lux.

Men gäddlingar är paranoida så klart så du tror säkert att jag är anställd av Dumpen, kanske Sara själv, eller något annat konspiratoriskt. Kanske finns jag med i polisens nya arbetsgrupp?
Citera
2022-12-18, 13:34
Bannlyst
Citat:
Jag har hört ifrån vissa källor att dumpen faktiskt ta bort vissa delar av konversationen.Och att dom dessutom börjar med att skapa ett konto på sidor där man måste vara 18 sedan avslöjar sin ålder i sista sekund mer eller mindre samma dag som träffen ska ske.

Säg att en ensam oskuld på 25-35 år som aldrig rört en kvinna skapar en dejting sida chattar med Linnea 18(14) och dom har snackat i flera veckor sen samma dag dom ska träffas så säger hon jag måste erkänna en sak jag är bara 14 är det okej? Då svarar kille som är i desperat behov efter kärlek ja det är ok.

Fyfan vad vidriga metoder de använder sig utav. Fast det är klart, vad förväntar man sig från människor utan samvete.
Citera
2022-12-18, 13:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hegamon
I USA finns trenden, affärsidén att hänga ut pedofiler. Där finns vapen och har hänt de som jobbar med sådana verksamheter att de blir beskjutna. Det finns alltså en risk. Även om pedofiler i sig oftast är harmlösa brottslingar. Därför skulle jag personligen inte genomfört sådana uthängningar långsiktigt. För stor risk i det långa loppet.

Jag förstår inte att minsta kritik mot Dumpen i den här tråden och du klassas direkt som förbrytare själv. Vad är det för smal åsiktskorridor? Varför så skevt? Är tråden skapad för inbördes beundran enbart? Ryggklappningar över hur intensivt man lyckas hetsa den andra?

Zoomar man ut så märker man det tydligt. Du får inte kritisera sidan eller ansvariga utgivares tillvägagångssätt. Det är rent ut sagt brottsligt i deras ögon.
Citera
2022-12-18, 13:51
Medlem
Citat:
Jag har hört ifrån vissa källor att dumpen faktiskt ta bort vissa delar av konversationen.Och att dom dessutom börjar med att skapa ett konto på sidor där man måste vara 18 sedan avslöjar sin ålder i sista sekund mer eller mindre samma dag som träffen ska ske.

Säg att en ensam oskuld på 25-35 år som aldrig rört en kvinna skapar en dejting sida chattar med Linnea 18(14) och dom har snackat i flera veckor sen samma dag dom ska träffas så säger hon jag måste erkänna en sak jag är bara 14 är det okej? Då svarar kille som är i desperat behov efter kärlek ja det är ok.

Bra försök att försöka normalisera din sjuka hjärna men nej, ålder framkommer tidigt i alla konversationer. Och i flera konversationer påpekar mannen att han gillar den unga åldern.

Du skapar din egen fantasi över hur det går till på samma vis som den senaste gäddan försöker normalisera sitt beteende.

Sök hjälp om du inte kan hålla fingrarna i styr om ett barn ”vill” träffa dig.
Citera
2022-12-18, 13:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
De senaste gäddorna har varit riktigt otäcka. Den skallige tar priset. Att inbilla ett barn med autism att hon är hans flickvän och prata om att skaffa barn med henne är vidrigt. Han kallar barnet för en fantastisk kvinna. Hennes intelligens gör honom kåt. Han gillar hårda tag och att smiska, han vill dra i hennes hår säger han.

Det värsta är när flickan säger att hon vill fara till gk. Han svarar då att "jag kommer aldrig att hindra dig att göra vad du vill."

Det är ett riktigt starkt varningstecken i sig. Ingen som inte har tänkt att verkligen hindra den andre att göra något skriver så. Det är bara den som har tänkt på att hindra den andra som skriver så.

Det här är alltså ett barn med autism. Hur sjuk är han inte. *kräks*
Håller med, de där "trevliga" är på samma vidernivå, om inte högre, som kukskickarna. Manipulativa. Ett barn med handikapp, fy faaan.
Citera
2022-12-18, 14:01
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
De senaste gäddorna har varit riktigt otäcka. Den skallige tar priset. Att inbilla ett barn med autism att hon är hans flickvän och prata om att skaffa barn med henne är vidrigt. Han kallar barnet för en fantastisk kvinna. Hennes intelligens gör honom kåt. Han gillar hårda tag och att smiska, han vill dra i hennes hår säger han.

Det värsta är när flickan säger att hon vill fara till gk. Han svarar då att "jag kommer aldrig att hindra dig att göra vad du vill."

Det är ett riktigt starkt varningstecken i sig. Ingen som inte har tänkt att verkligen hindra den andre att göra något skriver så. Det är bara den som har tänkt på att hindra den andra som skriver så.

Det här är alltså ett barn med autism. Hur sjuk är han inte. *kräks*
Fantastisk analys, välgenomtänkt och välskriven. Tror dom flesta med lite innanför pannbenet håller med dig. Snyggt, hoppas hans fru läser här. Har fått lite information från säkra källor att hon är ganska så naiv och godtrogen.
Citera
2022-12-18, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KalleAnkasRovhal
Ska vi enbart tolerera kvinnors övertramp mot unga tjejer? Du nämner ju enbart män nu. Är du homopeddo själv?
Har du sett några kvinnliga förövare på nätet? Inte på Dumpen, vilken vi diskuterar här, mer än hon som ville sälja sitt barn, dvs inte själv våldta. Även om det är lika vidrigt och även värre på flera plan så är det inte kvinnor mina syskonbarn antastas av dagligen på nätet på alla möjliga plattformar, det är män, varenda gång. Övertramp för den delen, understatement of the year, övergrepp är det, inget annat.
Citera
2022-12-18, 14:03
Avslutad
Citat:
Låt mig gissa du är en av de personerna som tycker att allt är guld och gröna skogar så fort tjejen fyller18?Fast 17 år är hemskt och man är en mycket sjuk människa. Medan om man istället väntar ett år så bryr sig ingen om en 65 åring satte på henne.

E.84 är ett av "familjeoffren" efter Dumpens framfart. I övrigt behöver du bara hålla dig till lagens bokstav för att vara "säker".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in