2022-12-18, 11:53
Medlem
dekanmis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TuvaLie
Tingstavägen 7-11.
2km

Lägger man ihop hennes alkoholberoende och förmåga med yngre killar så bord det ett antal män under 40 där. Annars mestadels pensionärer.
Samma adress som Jessic* *ndersson bor på. Känd alkis. Kan ju vara en slump, men känns ju som rätt umgänge för Therese.

*=A
Citera
2022-12-18, 11:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Varför skulle denna J.A (och eventuellt mannen) vilja ha död på Therese då ?

Pundet i lag...sedan gick nåt fel? Betalning kanske?
Citera
2022-12-18, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fingercuffs
Kan vidimera detta.

”Juden” är en riktigt äcklig jävel.

Jag ser ett annat namn som sticker ut på adressen Tingstavägen 7A-D och det är WS.
Denne person var tidigare ekonomi ansvarig på ett företag som drevs av en person vid namn KB.
Kan förvisso även vara så idag det har jag mindre koll på.
Även Anders jobbade åt KB under en tid.
Anders storebror heter ju SP å i det brödraskapet SP/AB så är mytomani extremt vanligt förekommande.
Så att han försökte trassla sig ur domen mot sin fru som han först anmälde å sen försökte försköna,
Är inget märkligt högst märkligt hade varit om han faktiskt hade stått bakom sin anmälan hela vägen.
Som den lilla luffare han är.
Citera
2022-12-18, 11:57
Medlem
Basns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spelarn1
Ingen aning hur hon tog sig dit men det går väl relativt frekvent med bussar mellan Sundsvall och Njurunda...vet dock inte hur det ser ut med kommunikationerna mellan Bergeforsen och Sundsvall i och för sig.

Busslinje 120 tar dig hela vägen från Sörberge norra till Njurundabommen. Passerar således även Kvissleby och Nolby.
Sörberge norra ligger bara på andra sidan indalsälven från Bergeforsen, så att hon kan ha åkt buss är ju ingen omöjlighet.
Citera
2022-12-18, 11:59
Medlem
Det var efter att polisen fått in uppgifter som patrull beordrades till platsen där kvinnan hittades. Kort därefter greps en man i 60-årsåldern och en kvinna i 50-årsåldern

https://www.expressen.se/nyheter/kvinna-hittad-dod-utomhus-i-sundsvall/

Är han 60 år ?
Citera
2022-12-18, 12:02
Medlem
Pandalina4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sundsvall
Det var efter att polisen fått in uppgifter som patrull beordrades till platsen där kvinnan hittades. Kort därefter greps en man i 60-årsåldern och en kvinna i 50-årsåldern

https://www.expressen.se/nyheter/kvinna-hittad-dod-utomhus-i-sundsvall/

Är han 60 år ?

Det står olika ålder i alla artiklar. Aftonbladet skriver 55 års ålder.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/onM5lV/kvinna-hittad-dod-utomhus-tva-anhallna

Citat:
En kvinna i 40-årsåldern har hittats död i Njurunda i Sundsvalls kommun. Kvinnan har varit försvunnen sedan i fredags, enligt polisen.

Kvinnan som är i 50-årsåldern är misstänkt på sannolika skäl, den högre misstankegraden. Mannen är i 55-årsåldern och är skäligen misstänkt, den lägre misstankegraden.
De misstänkta har förhörts.
– De nekar till brott, säger Peter Vennerling.
Senast redigerad av Pandalina4 2022-12-18 kl. 12:10. Anledning: Aftonbladet har uppdaterat artikeln
Citera
2022-12-18, 12:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ramlosa79
Jag ser ett annat namn som sticker ut på adressen Tingstavägen 7A-D och det är WS.
Denne person var tidigare ekonomi ansvarig på ett företag som drevs av en person vid namn KB.
Kan förvisso även vara så idag det har jag mindre koll på.
Även Anders jobbade åt KB under en tid.
Anders storebror heter ju SP å i det brödraskapet SP/AB så är mytomani extremt vanligt förekommande.
Så att han försökte trassla sig ur domen mot sin fru som han först anmälde å sen försökte försköna,
Är inget märkligt högst märkligt hade varit om han faktiskt hade stått bakom sin anmälan hela vägen.
Som den lilla luffare han är.

Kan du utveckla vad du tänker om WS, det är ju en suspekt figur...
Citera
2022-12-18, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ingenannans
Kan du utveckla vad du tänker om WS, det är ju en suspekt figur...

Ja han är ju en aning suspekt kan man ju säga,
Han har en förkärlek för afrikaner dock tyckte jag allt vart bara konstigt när jag såg hans namn.
Dyka upp å jag är fullt medveten om vem alla är så fann jag allt lite komiskt märkligt
Senast redigerad av Ramlosa79 2022-12-18 kl. 12:11.
Citera
2022-12-18, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pandalina4
Det står olika ålder i alla artiklar. Aftonbladet skriver 55 års ålder.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/onM5lV/kvinna-hittad-dod-utomhus-tva-anhallna

Men ab som är tillsammans med Jessica är ju 39 på ratsit . Kommer från Bergeforsen .

Har jag fel ab ?
Citera
2022-12-18, 12:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 852lv5
Kan vi prata om gobiten.se???
Först lägger ut att man ska kontakta Anders om man sett henne, sen taggar alla människor han har i sina facebook grupper och sidor för att sedan ta bort inlägget och skaka av sig ansvar och kännedom?
Hur länge hade hon varit borta då?
Citera
2022-12-18, 12:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sundsvall
Men ab som är tillsammans med Jessica är ju 39 på ratsit . Kommer från Bergeforsen .

Har jag fel ab ?

Inte han som är anhållen! Vet inte om det är RA på samma adress som JA eller någon annan man! Är inte heller bekräftat att det är JA som är anhållen!
Citera
2022-12-18, 12:13
Medlem
SomaliSwimmers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flowersnrainbows
Kan bekräfta det. Råpundare. Precis som BO, tyvärr.

https://www.facebook.com/profile.php?id=100078764565749

De där jävla negerflätorna skojar man inte bort. Herrejävlar vad WT
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in