Citat:
Oj vad flera huvuden kommer rulla nu. Ni makthavare, glöm inte vilken roll Ari Stenman och Johan Olsson, chef på NOA haft De har också gjort tjänstefel.
Det finns så mycket sjuka beslut i denna härva men jag har bara väntat på detta ögonblick. Jag har tidigare skrivit om Säpo och Thornberg utan att det fått respons här på FB. Nu äntligen börjar ni tro mig om Säpo och Thornberg. Jag visste att det finns karma och att det skulle gå åt helvete till slut för Thornberg. Jag har mina dokument som rör Säpo och Thornberg som jag nu äntligen kan redovisa för åklagaren.
Det finns så mycket sjuka beslut i denna härva men jag har bara väntat på detta ögonblick. Jag har tidigare skrivit om Säpo och Thornberg utan att det fått respons här på FB. Nu äntligen börjar ni tro mig om Säpo och Thornberg. Jag visste att det finns karma och att det skulle gå åt helvete till slut för Thornberg. Jag har mina dokument som rör Säpo och Thornberg som jag nu äntligen kan redovisa för åklagaren.

Några små saker och frågor jag vill nämna bara:
- Varför kliver inte regeringen in omedelbart och låter Thornberg ha andra uppgifter? Han utreds och praxis är då att pausa personens arbete. Helt sjukt att låta honom sitta som spindeln i nätet när han utreds.
- Jag hade nån förhoppning om att Staaf ändå var en ärlig människa. Men blev så besviken. Hon har alltså hängt med Mats Löfving i minst sex år men anser att relationen varit ytlig. Hon har med tusen procents säkerhet medverkat till sitt jobb. Hon är knappast utsatt för smutskastning då hon ljuger svenska folket i ansiktet i TV4.
- Återigen denne Olsson. Det är Staafs chef. Vad har han gjort för att utreda saken? Det råkar vara så att Thornberg och Olsson är bästisar sedan Säpo. Thornberg utsedde honom till näst högste chef trots en halvfärdig examen från Uppsala och mil ifrån polis. En liten köttbulle som förvisso är skarp men rätt ska vara rätt.