2022-12-17, 18:24
Medlem
Statsminister2030s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av popll
Brukar ALDRIg swisha till sånt här men nu kom undantaget!😊

Om.man kunde börja swisha för flygbiljetter enkel väg för Sveriges negrer så är jag säker på att väldigt många 5 siffriga belopp skulle börja trilla in. .
Citera
2022-12-17, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4YYX
Jag startar här en ny tråd kring överfallet i Skellefteå där en 15 årig somalier överföll, våldtog och svårt skadade ett barn i somras. Flickan tillstånd är att hon inte kan prata, röra sig eller äta själv.

All denna information gick familjen ut med i media idag. Se länk längst ned.

Att diskutera- vad skall samhället göra för att denna typ av överfall aldrig skall ske igen? Tex bakgrundskontroll av asylsökande där inga id handlingar är lika med omedelbart avslag på asyl ansökan?

Vilken skuld bär de som nu är tysta? Avser här de som propagerat för öppna gränser och ”öppna era hjärtan”?

https://www.expressen.se/nyheter/luna-overfolls-av-15-aring-i-skelleftea-nu-berattar-familjen/
Hon som Hittade Luna blev vräkt i Fredags enligt Julia Cesars blogg och vädjar om bidrag att hjälpa henne såg detta nu.. Antar hon är vräkt redan mycket Tragik runt att detta "monster" Fick Uppehållstillstånd i Sverige https://juliacaesar.blog/2022/12/15/abushi-15-domd-till-rattspsykiatrisk-vard-osynliga-offer-far-ingen-hjalp/
Citera
2022-12-17, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Statsminister2030
Om.man kunde börja swisha för flygbiljetter enkel väg för Sveriges negrer så är jag säker på att väldigt många 5 siffriga belopp skulle börja trilla in. .
Absolut
Men det kommer att bli mer nu med nye migrationsminister
Vad hade de för skyddsskäl Etiopien 2018??
Citera
2022-12-17, 18:28
Medlem
Citat:
Titta istället vilka som är dömda för grov våldtäkt. Du kommer se att antalet negrer knappast korrelerar med antalet negrer i Sverige. Snarare att negrerna begår 10 till 20 gånger fler grova våldtäkter än va svensken gör om man ser till antal invånare med respektive etnicitet i Sverige. Det bästa vi kunde göra är och skicka tillbaka 300.000 negrer till Afrika. Det är enda chansen att få nån ordning på det här jävla landet.
Så du är alltså för att straffa en hel grupp för vad ett fåtal individer inom denna grupp gör?
Citat:
Ursprungligen postat av FukDukr
Om man inte kan rå för sina känslor måste man ändå ta konsekvenserna av dessa. En gärning baserad på de egna känslorna är ett konkret ställningstagande även om dessa inte är i synk med resten av samhället. Det är inte ”tur” att min hjärna inte säger åt mig att mörda, det är ett medvetet val att inte mörda. Om jag ändå kände mig tvungen att mörda skulle det vara helt i sin ordning om samhället satte en kula i mitt huvud. Jag vill inte leva ett liv där jag inte kan kontrollera nästa moment.

Du trampar vatten i onödan, ditt trollande är bara tröttsamt. 💤.
Alla beslut du någonsin har tagit har fattats undermedvetet utom din kontroll. Vårt medvetande observerar bara vårt beslutsfattande, det styr inte över det. Om du plötsligt skulle få en knäpp och känna ett behov av att mörda så kanske du skulle vilja dö, men de som inte vill det ska inte behöva det. Vi har resurser att ge folk vård och ett värdigt liv trots att de haft oturen att drabbas av allvarliga defekter i sin personlighet.
Citera
2022-12-17, 18:29
Medlem
Citat:

Ja. Ja. Ja.

Om någon entreprenör vill ta detta: Återvändandet skulle ske på några veckor: Svenskarna skulle SWISH:a MILJARDER på NOLLTID för att bli av med FANSKAPEN.

Lovar, bästa affärsidén. Hugg den som vill! Bli rik, det unnar vi alla dig - OM DU RÄDDAR SVERIGE!
Citera
2022-12-17, 18:29
Medlem
Conams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av absinten
Han är ett offer därför att han inte kan rå för vilka känslor hans hjärna framkallar, han kan inte rå för vad han vill göra. Självklart är han ingen humanist, men det är bara olyckliga omständigheter som gjort att han inte har blivit det.
Nix han kan inte rå för sitt handlande! Och DÄRFÖR ska allmänheten skyddas från detta vidriga as för ALL framtid! Om det sker genom att ta livet av fanskapet eller mura in honom så verkar döden mer human för hans del!
Citera
2022-12-17, 18:30
Medlem
Varför samlas inte folk utanför riksdag eller vart man nu ska ?! Vart fan är protesterna att invandringen e stopp nu! Det får fan va slut på skiten! Sverige ska va svenskt !
Citera
2022-12-17, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av filip60
Hon som Hittade Luna blev vräkt i Fredags enligt Julia Cesars blogg och vädjar om bidrag att hjälpa henne såg detta nu.. Antar hon är vräkt redan mycket Tragik runt att detta "monster" Fick Uppehållstillstånd i Sverige https://juliacaesar.blog/2022/12/15/abushi-15-domd-till-rattspsykiatrisk-vard-osynliga-offer-far-ingen-hjalp/
Det låter ju helt sjukt!
Vad är Skellefteå för underutvecklad stad, verkar inte ha psykolog e.l?
Uppdatera gärna detta fall
Blivit mycket att smälta nu
Citera
2022-12-17, 18:33
Medlem
Statsminister2030s avatar
Citat:
Så du är alltså för att straffa en hel grupp för vad ett fåtal individer inom denna grupp gör?

Alla beslut du någonsin har tagit har fattats undermedvetet utom din kontroll. Vårt medvetande observerar bara vårt beslutsfattande, det styr inte över det. Om du plötsligt skulle få en knäpp och känna ett behov av att mörda så kanske du skulle vilja dö, men de som inte vill det ska inte behöva det. Vi har resurser att ge folk vård och ett värdigt liv trots att de haft oturen att drabbas av allvarliga defekter i sin personlighet.

Varför vill du straffa en hel jävla nation för att en drös lågintelligenta negrer ska få komma till Sverige och leva gratis på det svenska välfärdssamhället?

Varför bygger inte de driftiga intelligenta negrerna upp nåt eget, i sina egna skitländer. .
Citera
2022-12-17, 18:35
Avslutad
Citat:
Sluta snacka skit. Det undermedvetna är jag, det är mina abstrakta tankar innan de blir konkreta. Min hjärna bestämde och kroppen utförde. Båda dessa ting är JAG.

Jag har dock ett val huruvida jag ska kasta masken och visa vad jag egentligen tycker, detta bestäms av min sociala fingertoppskänsla. Det undermedvetna är inte någon fjärrkontroll som styrs av någon annan, vi väljer personligen om vi vill löpa linan ut eller inte. Vissa gör det och förtjänar konsekvenserna av det. Play stupid games, win stupid prizes.

Det här jävla jollret om att vi ”inte kontrollerar våra liv” är bara uppfunnet för att svaga människor ska ha något att skylla sin misär på.
Senast redigerad av FukDukr 2022-12-17 kl. 18:39.
Citera
2022-12-17, 18:38
Medlem
District9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av popll
Brukar ALDRIg swisha till sånt här men nu kom undantaget!😊

Samma här, aldrig swishat till någon insamling någonsin. Men här kan jag inte undgå, allt för tragiskt och vill tjejen väl. Tillsammans kan vi göra skillnad till flickan.
Citera
2022-12-17, 18:39
Medlem
dryopteriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svaagdricka
Det är uppenbart i Expressens artikel att skolan har ett mycket stort ansvar. När ska ansvarig rektor och skolchef avgå?

När ska den förvirrade lärarinnan lämna sin tjänst? Hon som började pipa om rasism i media när folk uttryckte en rättmätig vrede över att en familj kan få uppehållstillstånd när egentliga skäl saknas. Och att de medvetet ljuger om barnens ålder. Till henne kan man säga: Det är inte kommentarerna här som är ett problem. Det är att en ung oskyldig flicka blivit gravt handikappad. Men vänstern har förvridit alla proportioner i det här landet och deras aktivister finns överallt i offentliga sektorn.

SD har länge drivit frågan om tjänstemanna-ansvar. När man ser hur illa det är ställt med skolan i Skellefteå får man hoppas att det kommer under denna mandatperiod.
Vänta nu. Jag är hardcorevänster o håller med dig till fullo.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in