2022-12-17, 16:40
Bannlyst
I 2 timmar satt hon bunden naken medans negern slog och våldtog henne.
Ett av dom värsta brotten i svensk kriminalhistoria.
Citera
2022-12-17, 16:41
Medlem
Svaagdrickas avatar
Ansvar måste utkrävas. Avgå grundskolechef, socialchef och rektor. Vad säger det om ett samhälle om enda sanktionen blir rättspsykiatrisk vård. Alla som möjliggjorde övergreppet sitter kvar. Och den korrupta flyktingindustrin, sufflerad av de ständigt gråtande batikhäxorna, som omöjliggjort ordentliga kontroller av ålder och flyktingskäl.
Citera
2022-12-17, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krengt3
Varför tror du att han inte förstod bättre? Känns som att du tog det rakt ut luften. En 15-åring borde förstå att man inte får skada en annan människa på det sättet.
Borde och borde. Av någon anledning förstod han det inte, isåfall hade han inte gjort det. Och vilken denna anledning än var så kunde han inte rå för den. Han är knappast nöjd med de konsekvenser som handlingen har inneburit.
Citat:
Ursprungligen postat av Tuor
Det är inte jag som tycker synd om sadistiska våldtäktsnegrer som ger sig på småflickor.

Du är djupt störd och förtjänar att utsättas för något liknande. Jävla skräpmänniska.
Du tycker att jag ska utsättas för våldtäkt och synnerligen grov misshandel bara för att jag uttrycker en åsikt som du inte gillar. Inser du det? Du tycker inte, om du tänker efter, att detta är en aning stört?
Citera
2022-12-17, 16:42
Medlem
BewilderedHulders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hamsterboll
Ja jag kan på riktigt bli provocerad av tanken på all god och vällagad mat han får! De har egen kock! Och säkert sköna sängar som de får hjälp att bädda. Tv med många kanaler, chips och melodifestivalen…

Nja, det är inga hästensängar med handknytet tagel från Emil i Lönnebergas hästs man, mer en formpressad bit mjukplast.

Bra det. Något litet straff ska det väl iallafall vara.
Citera
2022-12-17, 16:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av absinten
I min värld är en 15 åring en pojke. Denne pojke kunde rå lika lite för att han utförde brottet som flickan kunde rå för att hon utsattes för det, det var bara ren otur från början till slut. Båda dessa barn är bara offer för naturens hänsynslös omständigheter.
Jag känner igen dig från andra trådar där du uttrycker dessa åsikter. Människor har en fri vilja. Det han gjorde var en lång utdragen sadistisk handling, inte en olycka.
Jag vet att det inte kommer att bita på dig.
Din satans idiot!
Citera
2022-12-17, 16:52
Medlem
Det här är så jävla hemskt och så jävla fel, jag gråter fan när jag tänker på det.

Jag önskar absolut livet ur denna negerjävel och jag hoppas att sov och framför allt alla jävla myndighetspersoner som försvarar aset all jävla olycka. Brinn i helvetet era satans as!!!!
Citera
2022-12-17, 16:59
Medlem
Fimbulramns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svaagdricka
Det är uppenbart i Expressens artikel att skolan har ett mycket stort ansvar. När ska ansvarig rektor och skolchef avgå?

När ska den förvirrade lärarinnan lämna sin tjänst? Hon som började pipa om rasism i media när folk uttryckte en rättmätig vrede över att en familj kan få uppehållstillstånd när egentliga skäl saknas. Och att de medvetet ljuger om barnens ålder. Till henne kan man säga: Det är inte kommentarerna här som är ett problem. Det är att en ung oskyldig flicka blivit gravt handikappad. Men vänstern har förvridit alla proportioner i det här landet och deras aktivister finns överallt i offentliga sektorn.

SD har länge drivit frågan om tjänstemanna-ansvar. När man ser hur illa det är ställt med skolan i Skellefteå får man hoppas att det kommer under denna mandatperiod.

Så här har det låtit i många år. Alla vänstermänniskor har ett ansvar för vad som hänt den här flickan. Föraktar dem brutalt. Inga krav har fått ställts på invandring eller invandrare. Vänster och deras media har alltid varit emot det. Det är sjuka kriminella människor vi alldeles för många av.

Har någon från vänstern kommenterat den nioåriga flickan och hennes öde? Nej. Ställde frågan på twitter och självklart hade vänstern uttryckt sitt medlidande med flicka. Fick fråga ytterligare en gång på exempel på en sådan politiker men självklart kom inget svar. Vänstern börjar förstå att de är ansvariga men blundar hårt för alla problem.
Citera
2022-12-17, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2an
15 åringen gillade att va på biblioteket och söka på våldsporr och strypvåld och personalen hade sagt åt han om detta, där fick man se vad man anat hela tiden att detta missfoster vet exakt vad han gjort.

Biblioteken ja, de är ju överfulla med PK-vurmare och godhetsknarkare så där lär det väl inte ha blivit mycket av tillsägelse eller konsekvenser.
Citera
2022-12-17, 17:00
Medlem
mikaelss avatar
Citat:
Borde och borde. Av någon anledning förstod han det inte, isåfall hade han inte gjort det. Och vilken denna anledning än var så kunde han inte rå för den. Han är knappast nöjd med de konsekvenser som handlingen har inneburit.
Knappast nöjd? Vad baserar du det på? Hur han mådde efter det förra överfallet, du minns, kvinnan i tunneln? Eller de tjejer han ofredat på skolan?
Eller hur hans föräldrar mår? Och har (inte) agerat under detta?
Personligen skiter jag högaktningsfullt i hon han är 'nöjd', jag föredrar honom död, eller i all fall inte här, utan i Afrika.
De borde aldrig släppts in här. Och de borde inte försörjas av oss.
Vad tycker du?
Citera
2022-12-17, 17:00
Medlem
Citat:
Du inser att han gjorde detta eftersom han inte förstod bättre? Pojken kan inte hjälpa han han lider av empatistörning. Det är synd om honom också.

Synd om - skämtar du eller vad??

Enligt åklagaren så har det kommit fram under förhören att Abushis avsikt var att våldta och mörda Luna. Han blev väldigt förvånad när han av polisen fick höra att han inte lyckats döda henne - "Lever hon?" frågade han. Så nog visste och förstod han vad han gjorde.

Han misslyckades när han sommaren -21 överföll en 20-årig kvinna i en gångtunnel i närheten. Den kvinnan var för stark för honom och lyckades slå sig lös, vilket blev hennes räddning.

Abushi insåg att en liten nätt 9-årig flicka skulle inte klara av att göra motstånd, utan hon blev hans offer; han slet av henne kläderna, misshandlade henne grovt, slog henne, hängde upp henne i ett träd med hennes skosnören runt halsen för att strypa henne, våldtog henne grovt och nästan dödade henne.

Det är inte synd om honom.
Citera
2022-12-17, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mangne
Jag känner igen dig från andra trådar där du uttrycker dessa åsikter. Människor har en fri vilja. Det han gjorde var en lång utdragen sadistisk handling, inte en olycka.
Jag vet att det inte kommer att bita på dig.
Din satans idiot!
Nej, människor har inte fri vilja. Allt vi gör gör vi av någon anledning, och denna anledning går inte att göra någonting åt.

Om denne pojke helt saknade empati och konsekvenstänk så var det ingenting han kunde göra någonting åt, eller hur? Det var bara ren otur att han saknade de nödvändiga egenskaper som hade kunnat få honom att avstå från att begå det här brottet.
Citat:
Ursprungligen postat av Tuor
Yes. Du är uppenbarligen lika sjuk i huvudet som negern. Du har en åsikt som de allra flesta anser vara sjuk.

Du är bara ett jävla avfall. Skräp. Dynga.
Att ha en åsikt är inget brott. Jag är en lika oskyldig person Luna var, men ändå vill du att jag ska utsättas för samma brott som hon utsattes för. Du är med andra ord inte ett dugg bättre som person än vad denne ”neger” är.
Citera
2022-12-17, 17:02
Medlem
f30malmos avatar
Citat:
Borde och borde. Av någon anledning förstod han det inte, isåfall hade han inte gjort det.

Det finns människor som förstår, men låter lusten/ondskan driva också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in