2022-12-17, 12:09
Medlem
Mindbusinesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmartSkalle
Varför släpptes denna familj ens in i Sverige?
Det bor ca 120 miljoner personer där, varför inte dessa också?
Luna är bara en i raden av tusentals Svenskar som fallit offer för den galna Muslimska massinvandringen.
Vidöppna gränser och gratis allt för över 2 miljoner obehöriga varelser har förstört landet och dränerat landet på välfärden.
Förjävligt att skolpersonal och myndigheter visste att han var äldre än uppgett men ändå inte brydde sig - den vanliga låt gå mentaliteten i dårhuset Sverige.
Som med gymnasielagen där alla visste att de ljög om åldern men ignorerade detta.
Nästa offer och nästa och nästa osv....många som har blod på sina händer men inget kommer att hända.
Vi fick det vi röstat på- massinvandring och massbrottslighet.

Vore intressant att veta varför de fick PUT i Sverige.
Citera
2022-12-17, 12:11
Medlem
systems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glostrup
Det där var ett lamt försök att insinuera att vårt rättssystem inte fungerar, och intellektuellt ohederligt därtill eftersom du inte ens försöker ge stöd för vad du ”tror”. Det kanske är fler som ”tror” som du, så låt oss dyka ner lite i frågan.

Om du tror att jag har fel så kan du väl förklara för mig hur domstolen skulle ha gjort för att ta hänsyn till vem offrets föräldrar är, och ge exempel på rättsfall där en dom varit tydligt kopplat till offrets härkomst eller ställning i livet - exempelvis genom att kraftigt avvika från praxis, eller till och med omfatta straffskalor som inte finns angivna i svensk lag för brottet i fråga.
Mina erfarenheter - såväl egna som andra jag tagit del utav - gör att jag vidhåller mitt svar.

Måhända har vi olika syn på hur vårt gemensamma samhälle fungerar, och det är jag helt okej med.

Vidare tror jag att just denna fråga kan vara intressant att diskutera i någon annan lämpligare tråd. Men här är det nog off-topic.
Citera
2022-12-17, 12:15
Föräldrarna motsatte sig utredning och "behandling" av sonen. De är, som i de flesta fall med brottsliga invandrare, medskyldiga. Sen kan man bara tänka sig hur uppväxten varit för att en person skall kunna bli så störd redan vid 15 års ålder. Slagen sen spädbarnsåldern sannolikt. Sexualsadistiska mördare växer trots allt inte på träd. Men det måste sannolikt även finnas en medfödd genetisk störning.

Ingen orosanmälan gjordes trots att han tafsade ett flertal gånger på tjejerna i skolan.
Citera
2022-12-17, 12:16
Avstängd
Den personen på migrationsverket som släppte in dem ska ha 10 år fängelse. Det ska kosta att skada svenskar och att ta in vildar som dessa antyder att handläggaren var fullständigt likgiltig inför skadorna vindarna kan åsamka.

Alla som fortsätter skydda vildarna är fiende till svenska folket och borde behandlas som fiende. Soc-kärringar, polisen, migrationsverket är alla emot svenska folket. Först lät de en psykiskt störd man gå i skola med barn sen skyddar de honom med alla medel när han väl utförde det alla väntade på.
Citera
2022-12-17, 12:20
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av mangne
Alltså den här konflikten mellan rasister och antirasister har pågått så länge nu.
Jag tror ingen sida kommer att vinna. Det finns bra argument på bägge sidor.
Rasister säger att om vi inte släppt in honom hade det aldrig hänt, och det stämmer.
Men samtidigt om vi skulle neka alla asyl så skulle det innebära att vi skickar folk i döden.

Det är inte krig i Danmark, Norge eller Finland så det är omöjligt för oss att få hit flyktingar. Alla babbar som är här är ekonomiska lyckosökare då de tagit sig genom fredliga länder för att få parasitera på vår välfärd.

Vi har flugit hit kvotflyktingar från Afrika så visst har vi några äkta flyktingar allt. Sen att de visat sig vara krigsherrar och folkförbrytare gör väl inget.
Citera
2022-12-17, 12:20
Medlem
Den unga killen är snart ute och vi kommer kunna läsa om mer brott från honom.
Vi har tiotusentals brott av detta där får folk går runt och må dåligt för resten av livet på grund av vad dom har varit med om.

Det här kommer aldrig få ett slut då vänstern skiter i detta, dom bryr sig inte om människor.
Den lilla flickan på 9år som är skadad för livet kommer aldrig bli bra men det betyder ingenting för vänstern som är vår tids största ondska.
Citera
2022-12-17, 12:22
Medlem
DroidBishops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mangne
Alltså den här konflikten mellan rasister och antirasister har pågått så länge nu.
Jag tror ingen sida kommer att vinna. Det finns bra argument på bägge sidor.
Rasister säger att om vi inte släppt in honom hade det aldrig hänt, och det stämmer.
Men samtidigt om vi skulle neka alla asyl så skulle det innebära att vi skickar folk i döden.
Antirasister har inga bra argument, punkt! Dessa saker har varnats för i årtionden. Det är bara att inse, vissa folkslag innebär problem! Är man inte rasist efter allt som hänt i Sverige har man nån empatistörning.

Att bry sig mer om andra folkslag än sitt eget är inte normalt. Den här jävla negern med familj ska ut ur landet!
Citera
2022-12-17, 12:22
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Mindbusiness
Vore intressant att veta varför de fick PUT i Sverige.

För att juden har format systemet så att de mest destruktiva får stanna och de som sköter sig med jobb o anpassning blir hemskickade. Vid är i ett hybridkrig mot Israel utan att folk fattar.
Citera
2022-12-17, 12:23
Medlem
VenturaCustoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Juristen08
Föräldrarna motsatte sig utredning och "behandling" av sonen. De är, som i de flesta fall med brottsliga invandrare, medskyldiga. Sen kan man bara tänka sig hur uppväxten varit för att en person skall kunna bli så störd redan vid 15 års ålder. Slagen sen spädbarnsåldern sannolikt. Sexualsadistiska mördare växer trots allt inte på träd. Men det måste sannolikt även finnas en medfödd genetisk störning.

Ingen orosanmälan gjordes trots att han tafsade ett flertal gånger på tjejerna i skolan.

Så som vi har det nu funkar inte. Vad skulle du se som en del av lösningen för att undvika att mer och liknande skada äger rum?
Citera
2022-12-17, 12:24
Medlem
Otroligt betungande att läsa, fina lilla tjej!

Men som alla andra vita offer för mångkultur så är hon snart glömd, livet går vidare för Svenssons.

Man får iallafall glädjas åt att det (ännu) inte drabbat ens egna barn.

Edit: Det är tur att man tillåts vara anonym så man törs skriva det man tänker, annars hade jag ju förlorat både arbete och umgänge (hemska rasist).
Senast redigerad av wasp101 2022-12-17 kl. 12:29.
Citera
2022-12-17, 12:26
Medlem
Gärningsmannen: https://twitter.com/Dykaren21/status...114945/photo/2

(Man får posta foto då han är nu dömd)
Citera
2022-12-17, 12:28
Medlem
Konfucius2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svaagdricka
Det är uppenbart i Expressens artikel att skolan har ett mycket stort ansvar. När ska ansvarig rektor och skolchef avgå?

När ska den förvirrade lärarinnan lämna sin tjänst? Hon som började pipa om rasism i media när folk uttryckte en rättmätig vrede över att en familj kan få uppehållstillstånd när egentliga skäl saknas. Och att de medvetet ljuger om barnens ålder. Till henne kan man säga: Det är inte kommentarerna här som är ett problem. Det är att en ung oskyldig flicka blivit gravt handikappad. Men vänstern har förvridit alla proportioner i det här landet och deras aktivister finns överallt i offentliga sektorn.

SD har länge drivit frågan om tjänstemanna-ansvar. När man ser hur illa det är ställt med skolan i Skellefteå får man hoppas att det kommer under denna mandatperiod.

Du bör väl också lägga ansvar på socialtjänsten. Inte enbart rikta din kritik mot skolan.

Socialtjänsten hade kunnat gjort något i ett tidigt skede…
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in