2022-12-17, 11:13
Medlem
ursprungsindians avatar
Kan tycka att det bör nämnas i TS eller rubrik att GM är förståndshandikappad alt. psyksjuk. Men det är klart att fokus läggs på att han är blatte, allt enligt forumets vedertagna praxis.
Citera
2022-12-17, 11:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Pesetas
Håller med och ännu konstigare är att majoriteten av svenska kvinnor röstar vänster.

Jag tror till och med att den här 15 åringen, trots sitt låga IQ, valde ut just Luna eftersom hon är svensk. Han var starkt influerad av islamistiska strukturer, sedan barnsben indoktrinerad med att flickor ska bära slöja. Vem vet vad hans mamma har sagt hemma om svenska flickor?? Hur hon har beskrivit svenska flickor för sin son.
Citera
2022-12-17, 11:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursprungsindian
Kan tycka att det bör nämnas i TS eller rubrik att GM är förståndshandikappad alt. psyksjuk. Men det är klart att fokus läggs på att han är blatte, allt enligt forumets vedertagna praxis.

Nej, han är bara en helt vanlig N*ger. De är alla mentalt efter men jag tror inte du skulle vilja klassa alla på kontinenten Afrika för psykiskt sjuka och förståndshandikappade.
Citera
2022-12-17, 11:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blondins
Så jävla vidrigt.
Föräldrar och lärare kallar honom för "mysig", trots att han sökt på sjuka grejer på skoldatorer.

Flashback bör starta en insamling åt Luna.

Faktiskt. Insamlingen lär inte påverka hennes vård, men man kan ju fixa en fin resa till henne eller nått. Till Disneyland eller något annat hon gillar. Vad hon än gillar.

Svenska tv galor lär inte göra det i alla fall, då det inte passar deras agenda att hjälpa en flicka som skadats av en flykting.
Senast redigerad av cocavanilla 2022-12-17 kl. 11:21.
Citera
2022-12-17, 11:20
Medlem
Citat:

Eftersom alla offer sedan Elin Krantz mördades och våldtogs är svenskar i princip, och majoriteten av förövarna har flyktingbakgrund, så är det kanske inte så konstigt. Eller tycker du att det är konstigt?

Vi hade en överfallsvåldtäkt i Malmö för några månader sedan där en kvinna angreps av 5 män. De var från Syrien. Detta är ett strukturellt problem. Det är kopplat till kvinnosyn och synen på kvinnor utan slöja. Att kvinnor utan slöja är legitima offer då de saknar värde.
Senast redigerad av cocavanilla 2022-12-17 kl. 11:23.
Citera
Medlem
Jag är själv invandrare, jag tycker Sverige borde utvisa hans föräldrar. Samtidigt som vi ska tortera 15 åringen. Sedan utvisa honom också, han ska inte kosta oss skatte pengar.
Citera
Medlem
09GRs avatar
Citat:

Mer intressant att ditt enda inlägg i denna tråd handlar enbart om att försvara Abushi och inte ett ord om Luna.

Skäms du inte? Antar att du tycker att det är rätt att Luna får offras för att det ska passa agendan? Jag hoppas du hade gjort samma inlägg om det varit din syster/dotter, jag håller tummarna att det blir så.
Citera
2022-12-17, 11:21
Så typiskt med alla dessa psykfall som begår vansinnesdåd, med den följande efterklokheten varför gjorde ingen något när alla såg att GM var solklart vansinnig, verkar vara likadant i USA efter att ha sett på krimprogram.
Ja, varför gör ingen något, politiker hallåå, vad gör ni om dagarna förutom att såga varandras ideer?
Dom måste mao begå ngn galenskap innan det kan göras något, man får ta det som att bli träffad av blixten ungefär, vilken otur hon hade!
Citera
2022-12-17, 11:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pe11e
Så typiskt med alla dessa psykfall som begår vansinnesdåd, med den följande efterklokheten varför gjorde ingen något när alla såg att GM var solklart vansinnig, verkar vara likadant i USA efter att ha sett på krimprogram.
Ja, varför gör ingen något, politiker hallåå, vad gör ni om dagarna förutom att såga varandras ideer?
Dom måste mao begå ngn galenskap innan det kan göras något, man får ta det som att bli träffad av blixten ungefär, vilken otur hon hade!

Men de 5 som slog ner och våldtog en okänd kvinna i Malmö för några månader sedan. Var de också psykiskt sjuka alla 5? Eller beror det på nått annat tror du?

Ganska låg risk antar jag att 5 psykiskt störda/sjuka individer ska gå runt tillsammans och gemensamt leta offer.
Citera
2022-12-17, 11:27
Medlem
trancass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4YYX
Jag startar här en ny tråd kring överfallet i Skellefteå där en 15 årig somalier överföll, våldtog och svårt skadade ett barn i somras. Flickan tillstånd är att hon inte kan prata, röra sig eller äta själv.

All denna information gick familjen ut med i media idag. Se länk längst ned.

Att diskutera- vad skall samhället göra för att denna typ av överfall aldrig skall ske igen? Tex bakgrundskontroll av asylsökande där inga id handlingar är lika med omedelbart avslag på asyl ansökan?

Vilken skuld bär de som nu är tysta? Avser här de som propagerat för öppna gränser och ”öppna era hjärtan”?

https://www.expressen.se/nyheter/lun...ttar-familjen/

SJälvklart skall alla invandrare som inte fyller en viktig funktion i samhället fråntas PUT, medborgarskap och utvisas. "Öppna era hjärtan"-idioterna skall betala kalaset. De skall också betala min elräkning. Öga för öga, tand för tand. När MP och Centerns väljare börjar känna av det i plånboken är jag nöjd.
Det är förvisso förbjudet att registrera politiska åsikter såvida man inte är extrem, men jag anser att det är dags att registrera Miljöpartister, då de är ett hot mot hela vårt samhälle. MP är ett extremistparti
Citera
2022-12-17, 11:31
Medlem
Elekensas avatar
Citat:

Det spelar ingen roll. Det är ett avskyvärt brott, det är inte första gången han begår ett brott. Han anses psyksjuk, han gjort flickan förståndshandikappad, hon behöver vård för resten av livet.

Han hade precis fått uppehållstillstånd i Sverige, trots tidigare starka varningssignaler. Problemet här är Sveriges migrationspolitik som är så inåt helvetes dålig och pga det förstört en flickan och hennes familjs liv.

Ingen klarsynt och vettig människa kan på något sätt försvara eller se det på ett annat sätt. Det finns inget förmildrande i detta. GM kommer aldrig bli en person som kommer bidra positivt till vårat samhälle och förtjänar inte att bo i Sverige.

Dom flesta länder i världen ser det på detta sättet och utvisar personer som dessa, det är ingen som kritiserar dessa länder för att vara rasister eller liknande.

Så varför är vi det i Sverige?
Citera
2022-12-17, 11:41
Medlem
Glostrups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fettokizz
Skulle vara oerhört intressant vad pojken skulle ha fått för utgång om detta hade hänt vår statsministers barn blivit utsatt för pojken

Han hade fått exakt samma straff.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in