2022-12-16, 13:36
Medlem
[quote=Cricke71|82773860]
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Hon ska tydligen vara ledig nu. 😏
Hon skriver
"Jag är så tacksam att jag vågar följa mina drömmar och sakta men säkert skapa det lov jag vill ha." Lov? 😴

Nu blir det jullov och allting stannar av och håller stängt till efter alla helger. My ska äta julbord på Pont och säkert vara hemma och pynta gratisgranen från företaget som fuskade med certifiering och annat.
Kanske svänga förbi svärföräldrarna en kortis.
Samtidigt ska hon betala hyra för 2 lokaler (tror inte dom är gratis) och "hantverkare". Plus uteätande och skönhetsbehandlingar. Pengarna ska rulla, inte ligga och samla damm.

Kollar allabolag varje dag för att se om bokslutet är klart.[/QUOTE
Hon menar såklart liv,att hon skapar det liv hon vill ha. Hon har det ju lite svårt med stavningen...

En freudiansk slip of the tongue. Hon vill ha lov helt enkelt. Och det har hon ju som hon glassar runt och äter ute och fixar och donar och köper och reser mm. Hon skulle väl aldrig kunna vara tyst om att hon vunnit två miljoner va?
Citera
2022-12-16, 13:50
Avslutad
[quote=Sturuf|82777967]
Citat:
Ursprungligen postat av Cricke71

En freudiansk slip of the tongue. Hon vill ha lov helt enkelt. Och det har hon ju som hon glassar runt och äter ute och fixar och donar och köper och reser mm. Hon skulle väl aldrig kunna vara tyst om att hon vunnit två miljoner va?
Vissa saker håller hon väldigt tyst om. Tex. då hon fick ett hus av en gammal man som hon sedan sålde för 1,7 miljoner. Inte ett ljud var sagt om det. Den gamle mannen dog nyss. Kanske hon har något att hämta där. Det kanske var det hon var så glad för härom dagen. Men det kommer hon inte att berätta utan låtsas att hon gjort bra affärer.
Citera
2022-12-16, 13:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tova.
Vissa saker håller hon väldigt tyst om. Tex. då hon fick ett hus av en gammal man som hon sedan sålde för 1,7 miljoner. Inte ett ljud var sagt om det. Den gamle mannen dog nyss. Kanske hon har något att hämta där. Det kanske var det hon var så glad för härom dagen. Men det kommer hon inte att berätta utan låtsas att hon gjort bra affärer.

Jaså hon är sån. Hon kan knipa om sådant. Intressant. Kan man se testamenten av andra, de ska ju skickas in till någon myndighet har jag för mig. Vad heter mannen?
Citera
2022-12-16, 14:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Jaså hon är sån. Hon kan knipa om sådant. Intressant. Kan man se testamenten av andra, de ska ju skickas in till någon myndighet har jag för mig. Vad heter mannen?
Lothar_Ludwig_von_Der_Pahlen heter mannen. Men det är så nyss han dog så ingenting är klart. Tror inte ens han är begravd. Men du kan ju googla och läsa om honom.
Citera
2022-12-16, 14:11
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cricke71
Hon menar såklart liv,att hon skapar det liv hon vill ha. Hon har det ju lite svårt med stavningen...
🙄 Lite svårt? Självklart att alla fattar det... Men hon har ju sagt flera gånger att hon får hjälp från sin "kordinator" och övriga i sitt team så varför fortsätter hon med sina obegripliga texter? Om hon vill framstå som seriös borde hon ta nån till hjälp innan hon publicerar sina texter.

Om hon inte klarar av att skriva en enkel text hur kan hon då knåpa ihop en korrekt matsedel till nån med speciella behov? Hon är så slarvig, är bara ute efter pengar.

Den här veckan skulle vi få veta mer om det hemliga hon har att berätta om sina och väninnans planer. Väntar.
Citera
2022-12-16, 14:21
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
My borde få lön från er ”stalkers”
😎

Hon har sin bil, sin studio, sin familj… etc

Vad är det frågan om? Ni är bra vänner? Fundera på den. Hur behandlar ni era vänner? Känner ni My?
Citera
2022-12-16, 15:49
Medlem
TPLs avatar
Instagram-post 15/12
"Jag tränar seniorer oavsett kön". Från början var det bara kvinnor, nu är det okej med män också. Börjar låta lite desperat.
"Betala nu, träna senare."
#varärkordinatorn?
Citera
2022-12-16, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Instagram-post 15/12
"Jag tränar seniorer oavsett kön". Från början var det bara kvinnor, nu är det okej med män också. Börjar låta lite desperat.
"Betala nu, träna senare."
#varärkordinatorn?
My Martens tråden är så underhållande. Jag blir helt konfunderad hela tiden av hennes inlägg. My Martens försöker verkligen göra sig så intressant som möjligt hela tiden. Hon glider runt i sponsrade kläder från ett anonymt träningsmärke Walderinska. Snälla ni jag uppskattar att ni verkligen vill driva ett eget företag. Men det funkar inte. Ge upp!
Citera
2022-12-16, 16:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av maputo
My Martens tråden är så underhållande. Jag blir helt konfunderad hela tiden av hennes inlägg. My Martens försöker verkligen göra sig så intressant som möjligt hela tiden. Hon glider runt i sponsrade kläder från ett anonymt träningsmärke Walderinska. Snälla ni jag uppskattar att ni verkligen vill driva ett eget företag. Men det funkar inte. Ge upp!
Hon måste verkligen älska sig själv för att orka visa upp alla gamla foton av sig själv gång på gång. Och att även känna att hon är svaret på folks böner om att få en snygg kropp och god hälsa.
Citera
2022-12-16, 16:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av maputo
Läs kommentarerna på instagram om Rosenstein. Florinskan, stödfamiljen, Jonas. Sara-Kalmar. Jonas (My) inreda_ fo (My). 🙈
Citera
2022-12-16, 16:46
Medlem
Citat:
Hon måste verkligen älska sig själv för att orka visa upp alla gamla foton av sig själv gång på gång. Och att även känna att hon är svaret på folks böner om att få en snygg kropp och god hälsa.
Jag ger dig verktygen till en hållbar resa 😱 (och hon äter inte ens grönsaker).
Men snälla du, ta hand om dig själv först och främst innan du hjälper andra sårbara mamas.
Citera
2022-12-16, 16:48
Medlem
Citat:
Läs kommentarerna på instagram om Rosenstein. Florinskan, stödfamiljen, Jonas. Sara-Kalmar. Jonas (My) inreda_ fo (My). 🙈
Det är helt sjukt och så underhållande. #bloggbevakning var är du?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in