Lite korta kommentarer som kanske är mina personliga
Jag störs inte av att dom Kn***ar Det har varit tillåtet sedan 60 talet i vart fall Raggarna gjorde det på Motorhuven och biltaken förr i tiden så att det händer är inte okänt .
För mig får dom Kn***a på jobbet bara dom stämplar ut ..
Men att det varit möjligt är inte samma sak som att man inte vägs som Luder i Seriösa sammanhang
Inte nödvändigtvis att man tar betalt utan för att man har tveksam moral.
I Staafs historik finns en serie splittrade relationer .Det är inte heller förbjudet men det skickar ändå ,signaler om hur man ser på tvåsamhet. " I Nöd och Lust "
Det verkar vara så att när det inte är kul längre dumpar man bara Knölen och går vidare.
Det kanske går i raggargäng men det går inte i alla Situationer Hockeyhoran och allt vad det kan kallas. Staaf verkar inte fatta det att ..det förr eller senare går snett om man Kn***ar runt ..
Ett mönster som det kan heta.
Har magen att ropa på Polisen för sitt egna Omoraliska leverne med kanske skarvade CV .n ..
Det är klart att det går åt h..e .Nu var det lite farsartat vad det låter att Hederskulturen fanns på Snut Kontoret -- När han samtidigt kastar skit själv på Andra om har hederskultur och Berättar om det öppet och hederligt. Då skall dom ur landet ..Passen skall rivas .. Dom är i Utanförskapet
Jä..a Hycklare.
Löfving är ju ingen Adonis eller glad gamäng som tjejerna gillar skulle jag tro. Det brukar ju vara Företagare med Mercedes idrottsbakgrund Mer leenden .Löfvings mungipor ser ju ut som ett upp och nervänt U. Tråkmåns heter det väl på klar Svenska .
Vad jag tycker är allvarligare utöver störda människors moral och integritet .Löske leverne
Som sänker inte bara snutledningens moral och hederlighet utan alla dumma fruntimmer som lajvar Polis.Tittat för mycket på Beck och låtsas på jobbet.
Det är ju resultaten i vid mening för Tjänstestället .Myndigheten
Cancersjuka Lögnare som Knullar runt som ackorderar om kriminella klaner som skall ur landet. Varandes Polisanmäld själv där Chefen strimlar dessa anmälningar i Dokumentförstöraren Hyr polaren som särskild utredare
Detta har ett effektivitets pris .. Yttrandefrihets Problemet
Ingen kommer att säga åt Staaf att du är ett dumt misslyckat luder ..eller till LÖfving du är Lost in Space där -- med ditt skitnack bli brevbärare på Post Nord om du vill ha Uniform du klarar inte detta jobbet.
Inte ens Stats TV klarar yttrandefrihet problemet .Jimmi var inne på det spåret ett tag när han blev kallad för lite av varje där fanns yttrandefrihet i den riktningen de " Blåbruna " och whatnot varpå Omdömet Politruk Hördes och avskedanden krävdes redan då Som sportföretagets " Just DO IT "
Det att man inte säger det är inte samma sak som att man inte fattar det Därför har dom målat in sig i Hörnet Luderna och Politrukerna .. Cancersjuka Dokumentförstörare
Det finns liksom inte " Vänd er med förtroende till Luderna och Sexbrottslingarna , Invaliderna "
Det är också så att min Bok
Anstränger man sig för att göra rätt ..
Det är inte det han gör RIPO Chefen han försöker skydda kåren myndigheten snarare än demokratin och Brottsoffer --
DÄRFÖR ÅKER HAN
jag har som sagt var inte så mycket emot att man Kn***ar Eller att man kör en " Specialare " vid rekryteringen det kan man få göra och det händer och det kan fungera om man är hederlig och intelligent Ordar sig i alla fall så att måluppfyllelse inträffar.
MEN DET GÖR DET JU INTE I RIKET Dom har i själva verket tappat DET .. det vill dom inte berätta på Stats TV Public Service Pravda TV som har spacklade tanter som väl Kn***ar runt även dom .. Går runt verkligheten som katten runt het gröt.. Tappar det dom Också.
Alla feta kärringarna i den Misslyckade organisationen Scoopet
Dropped the Ball ...
https://www.expressen.se/kvallsposten/aklagare-malmopolisen-har-klappat-ihop/