2022-12-15, 17:44
Medlem
Asmodeusvults avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vanstyretstid

Nej helt ärligt, det är inte frågan om en kvinna som behövt göra oralsex till massa chefer för att klättra.
Det är så, förutom du då med dina kottar, att vi män attraheras av starka kvinnor.
Desto starkare kvinnor desto mer intelligens frigörs i våra manliga hjärnor som annars är i rätt mediokert tillstånd.
Kvinnans sexuella närvaro ger oss män inspiration och mod att våga göra och ta på oss uppdrag vi annars skulle misslyckas i.
Vad du svamlar. Tala för sig själv och sina interna drivkrafter där du behöver kåtas upp för att utföra ett vettigt jobb.

Hon har helt säkert ett stort spektrum med sexuella övningar hon utför för att nå ett mål.

Du kanske också ska läsa lite av kritiken från hennes kvinnliga medarbetare om du nu tror att det endast är män som anser att hon gjort fel.
Citera
2022-12-15, 17:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av trancas
Daniel Nyléns källor är 100% tillförlitliga och det som Stoppa Pressarna har skrivit är sant.

Att Linda Staaf är duktig på att ta sig fram sängvägen är ingen hemlighet ej heller en osanning. Det är fakta, och det är vad som är under utredning. Löfving har redan fått bita i gräset. Lindas nya toppjobb på Justitiedepartementet brann inne, och den tjänsten hon hade sökt ändrades snabbt till att skulle ha "lånats ut" från polisen och därmed fanns det inga ansökningshandlingar att granska... känns inte det som lite väl finurligt?

Den ena efter den andra extremt vanskapta tunga personen blir till hennes offer. Någon tung person på justitiedepartementet kände kanske hettan?

Nu hoppas vi svenskar att ÖB får avgå. Han är olämplig.

Tjänstgöring vid polisenheten innebär alltid att personen lånas ut till JuDep. Så har det varit i flera decennier. Du lånas ut, ofta på 2 år med en option till förlängning på 2 år till.
Citera
2022-12-15, 17:48
Medlem
EastAreaPapists avatar
Citat:
Isåfall enligt dig är Sverige genom korrupt, en chef är en människa här i detta land och får om han eller hon vill ha intimt umgänge med vem som helst liksom vilken person som helst.
Bevis på att det medvetet förekommit en direkt sexuell handling för att hon skulle bli tilldelad tjänsten finns inte, alltså är det ett lösryckta påstående vilket också är orättvist att äns påstå efter som det saknas fysiska bevis.
Lagen är tydlig om jäv vid offentliga anställningar och det är inte tillåtet att anställa någon man ligger med utan att flagga det och lämna över ärendet till någon annan.
Citera
2022-12-15, 17:50
Medlem
Väntar med spänning på Mats Löfvings beskrivning av den ’ytliga relationen’ med Linda Staaf
Citera
2022-12-15, 18:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Asmodeusvult
Vad du svamlar. Tala för sig själv och sina interna drivkrafter där du behöver kåtas upp för att utföra ett vettigt jobb.

Hon har helt säkert ett stort spektrum med sexuella övningar hon utför för att nå ett mål.

Du kanske också ska läsa lite av kritiken från hennes kvinnliga medarbetare om du nu tror att det endast är män som anser att hon gjort fel.

Har du överhuvudtaget haft en relation, du känns väldigt mycket "hän" och rätt mycket i klimakteriet.
Ösa hat på någon du varken känner eller vet något egentligen om känns förhistoriskt , det blir rätt otäckt men speglar helt klart hur porr-skadade vissa är och hur feministiskt avundsjuka andra är.
Käka en pizza och kolla fotboll, annars kommer du nog snart slå någon närstående med en tung stekpanna är jag rädd för.
Citera
2022-12-15, 18:01
Medlem
Anders Thornberg vi inom polisen har ingen tystnadskultur

TT: Vad har du känt till om relationen mellan Mats Löfving och Linda Staaf?

Anders Thornberg:Nu kommer du in på frågor som rör personliga förhållanden, som kommer att genomlysas, så det kan jag inte uttala mig om.

Det var då en förbannad idiot o ljuga att han har fel på talorganen.

VILL inte är sanningen

Men om Linda har gjort så bra jobb att hon hållit sig kvar i 8 år hur i helvete skall hon kunna sparkas nu
hon kan kan inte fastna med kuken i brevlådan - det är det bara män som kan kanske fastnar bydis snart- men Linda är så jävla ensam nu o behöver stöd av höga höns så bydis har en jättechans till långvarig relation - har ni sett att Byden Har DRACULA-tänder
Citera
2022-12-15, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dolphin97
Väntar med spänning på Mats Löfvings beskrivning av den ’ytliga relationen’ med Linda Staaf

Samtliga idioter som får statlig lön - bör försöka undvika pressen. tom den socialdemokratiska pressen tycker det smakar illa - att ange sina egna i olika strukturer och mönster.

Det anses osmakligt i samtliga västerländska kulturer. Men men vad vet JAG?

Man skulle ju kunna uppfinna en uppförande kod för statligt anställda - att de ska sluta ha löner uppemot 100.000 för att göra ingenting. Hur man inte pissar på skattebetalaren - den typen av grejer.

Jag har också dubbel examen, men jag lyckades inte ha kontakter inom staten som kan ge mig 100.000 i lön för att göra absolut ingenting.

Grundlagar och den slags skit har ju sossarna avskaffat.
Senast redigerad av Whistlehead 2022-12-15 kl. 18:10.
Citera
2022-12-15, 18:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av EastAreaPapist
Lagen är tydlig om jäv vid offentliga anställningar och det är inte tillåtet att anställa någon man ligger med utan att flagga det och lämna över ärendet till någon annan.

Men isåfall var det väldigt nyttiga ligg eftersom hon presterat långt över förväntan.
Jag har upplevt så mycket Jäv i detta land , uppriktigt sagt, men ligg har jag tyvärr inte blivit utsatt för på det viset.
Däremot har motparten varit nära vän med domare etc.
Det är ett litet land, fan så litet, om vi bara förstod hur litet det är, vore varje ligg tillåtet.
Du menar alltså hon har förfört och haft sex på själva arbetsintervjun?
Det finns bevis och Ari Säkerhets Chefen har visat filmen för Thornberg som bara nickat och harklat sig?
Eller vad bevis finns det?
Att två människor känner varandra före en arbetsintervju är väldigt vanligt, det är som sagt en liten värld.
Du känner en som känner en som kommer känna mig exempelvis.
Citera
2022-12-15, 18:12
Medlem
Väck med de inblandade bara, säg upp hela packet.
Citera
2022-12-15, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SisterJones
Anders Thornberg vi inom polisen har ingen tystnadskultur

TT: Vad har du känt till om relationen mellan Mats Löfving och Linda Staaf?

Anders Thornberg:Nu kommer du in på frågor som rör personliga förhållanden, som kommer att genomlysas, så det kan jag inte uttala mig om.

Det var då en förbannad idiot o ljuga att han har fel på talorganen.

VILL inte är sanningen

Men om Linda har gjort så bra jobb att hon hållit sig kvar i 8 år hur i helvete skall hon kunna sparkas nu
hon kan kan inte fastna med kuken i brevlådan - det är det bara män som kan kanske fastnar bydis snart- men Linda är så jävla ensam nu o behöver stöd av höga höns så bydis har en jättechans till långvarig relation - har ni sett att Byden Har DRACULA-tänder
Hur ser du själv ut i munnen. Så jävla dum kommentar.
Citera
2022-12-15, 18:29
Medlem
Asmodeusvults avatar
Citat:
Har du överhuvudtaget haft en relation, du känns väldigt mycket "hän" och rätt mycket i klimakteriet.
Ösa hat på någon du varken känner eller vet något egentligen om känns förhistoriskt , det blir rätt otäckt men speglar helt klart hur porr-skadade vissa är och hur feministiskt avundsjuka andra är.
Käka en pizza och kolla fotboll, annars kommer du nog snart slå någon närstående med en tung stekpanna är jag rädd för.
Ad hominem är det du som ägnar sig åt.

Faktum kvarstår. Ditt upprepande svamlande i tråden om att det endast är män som kritiserar Linda H. Staaf är sant endast i din egen lilla filterbubbla.

I verkligheten är hennes arbetskamrater mycket upprörda. Både kvinnor och män.

I verkligheten är allmänheten upprörda över att det går att knulla sig till viktiga positioner inom svensk polis. Det är både kvinnor och män som är upprörda.

Du skriker som en liten gris om allt möjligt för att försöka leda tråden bort från det faktum att Linda H Staaf genom att påverka alla blivande chefer på sina fyra senaste arbeten fått arbeten där det funnits bättre och mer kvalificerade sökanden.

Linda får knulla hur mycket hon vill, men inte för att få en tjänst på en statlig myndighet.

Hon och de horbockar hon utnyttjat ska alla bort från viktiga uppgifter och helst aldrig mer få arbeten inom vare sig statlig eller kommunal verksamhet.
Citera
2022-12-15, 18:30
Medlem
trancass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av STROZZAPRETISANTI
Tjänstgöring vid polisenheten innebär alltid att personen lånas ut till JuDep. Så har det varit i flera decennier. Du lånas ut, ofta på 2 år med en option till förlängning på 2 år till.

Jag är ej polis, visste ej, men varför skrev hon en ansökan? En ansökan som inte finns nu.
Och varför vill JD ej ta i henne med tång?

Det intressanta i den här soppan är att hon trots allt verkar ha gjort ett habilt jobb, fast att hon inte fått tjänsten på sina meriter mer än som fuckbuddy. Sen vet man ju inte hur de som skulle haft hennes tjänst hade gjort jobbet. Det är svårt att bedöma.

Crimehärvorna med Anom, Sky och Encrochats dekryptering har hon inte gjort ett dugg för att ordna fram. Det har serverats av utländska polismyndigheter. Det är inget som hon kan få det minsta erkännande för. När det gäller Sky, har FBI varenda meddelande som skickats och det kommer att göra livet outhärdligt för de gängkriminella i orten. I övrigt uppskattar jag ej att poliser går ut i media och slår sig på bröstet när de löst ett brott. Det är tamejfan därför vi har anställt dem.

Citat:
Att svensk polis överhuvudtaget kunnat läsa meddelandet ovan kan de tacka sina franska kollegor för. Polisen där hade noterat att samma typ av telefoner gång på gång dök upp vid tillslag mot kriminella nätverk – mobiler med den krypterade kommunikationstjänsten Encrochat. Fransmännen lyckades knäcka krypteringen, och materialet det gav delades under våren 2020 ut till polis runt om i hela Europa, däribland den svenska.
aftonbladet
Senast redigerad av trancas 2022-12-15 kl. 18:45.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in