Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-12-13, 14:32
Medlem
Fialisans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LisaK2019
På utställningen ”News flash” som finns att se på Fotografiska museet, har Bianca Ingrosso placerat sig på listan med 100 personer som format det gångna seklet.

Avis?

Inte alls, tvärtom gillar jag både Bianca och Benjamin. Hela familjen faktiskt

Men jag ser inte hur en svensk liten influenser har format det gångna seklet och platsar bland namn som Nelson Mandela, Steve Jobs, Winston Churchill, Anne Frank, Ronald Reagan, Albert Einstein.

Tack i alla fall för källan.
Citera
2022-12-13, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Simbalainen2021
Nu njuuuuter Bauer när han får flytta in i Sveriges finaste villa waaahlgren :P

Haha, ja det blir lite skillnad mot stugan. P jagar cash genom massiv reklam nu. Som väntat. Följarna handlar snällt och hjälper till så huset får både trappa och hiss.
Bygget är pampigt, hoppas det finns tid att njuta av hemmet. Blir nog Bauers lilla palats. P jagar vidare, ingen har förstått efter vad…
Senast redigerad av vakthundsbolaget 2022-12-13 kl. 22:01.
Citera
2022-12-14, 17:21
Medlem
Citat:
Skojar du, ha ha… Han längtar… han skrev det som kommentar på PW:s IG
Tror vi ja att han längtar. Från sitt 2- hands boende till lyxvilla.
Citera
2022-12-14, 22:12
Medlem
Hotandsecretsantas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tone1
Skojar du, ha ha… Han längtar… han skrev det som kommentar på PW:s IG
Tror vi ja att han längtar. Från sitt 2- hands boende till lyxvilla.
Hoppas han betalar underhåll nu iallafall. Eller kanske han inte har råd, han kanske måste betala hyra till P
Citera
2022-12-15, 06:29
Avslutad
Karma säger jag bara…
Citera
2022-12-15, 12:06
Medlem
Citat:

"Sveriges finaste villa" - knappast. En fabriksfabriserad kåk på Lindingös hopplösaste tomt (bara berg, inget garage och en JÄTTE backe upp till huset) och med utsikt (och insyn från) en trafikerad väg. Lycka till säger jag! Nu är villan ny och clean, men jag ger det bara ett år, så har "hoardern" Pernilla fyllt hela villan med sitt skräp från det gamla huset + mer där till.
Citera
2022-12-15, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania
"Sveriges finaste villa" - knappast. En fabriksfabriserad kåk på Lindingös hopplösaste tomt (bara berg, inget garage och en JÄTTE backe upp till huset) och med utsikt (och insyn från) en trafikerad väg. Lycka till säger jag! Nu är villan ny och clean, men jag ger det bara ett år, så har "hoardern" Pernilla fyllt hela villan med sitt skräp från det gamla huset + mer där till.

Ett helt år? Till sommarn max..
Citera
2022-12-15, 15:42
Medlem
Blir ”spännande” att se vem/vilka som löser så Christina kommer upp o ner till huset vid jul..
Citera
2022-12-15, 20:55
Avslutad
Bauuuuer såklart
Citera
2022-12-18, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Ett helt år? Till sommarn max..

Du har nog rätt - hon lade nyss ut bild/bilder på ett gammalt sidebord som hon köpt på NK på 80-talet, som hon senast prackat på sin son Oliver, men nu låtit renovera och satt in i det nya huset. Snyggt var det inte....Hon har säkert tonvis med kräp som hon kommer ta in i det nya huset...så du har nog rätt, till sommaren är det fullt och stökigt....
Citera
2022-12-21, 00:08
Medlem
Themoonbarkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LisaK2019
På utställningen ”News flash” som finns att se på Fotografiska museet, har Bianca Ingrosso placerat sig på listan med 100 personer som format det gångna seklet.

Avis?

😂😂😂 Yes they did. De återförde freakshowen in i kulturen. Stod Bianca på Pernillas axlar för att stalka? Pernilla är sån jävla clown och så kommer folk med: du är avundsjuk? På en kvinna som inte vet att Hitler vann kriget och en miljardär som stalkar sitt ex med sin MAMMA?! AVUNDSJUK?

Bianca är Kardashians för Ullared. Det är ingen vettig människa avundsjuk på.
Citera
2022-12-21, 15:42
Medlem
Tror inte det kommer hålla mellan Pernilla o Bauer. Hamnade mitt i programmet där hon flyttar från gröna huset till en stuga.
Hennes kommentarer kring allt som har med honom att göra känns liksom ba… Nää.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in