2022-12-12, 07:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Jobbar du för Bofors eller? Ingen riktig man kommer bli kanonmat för makten längre. Feminister är givetvis mer än körda vid ett krig.

Haha nej feminismen har gjort samtliga svenska "män" till fjollor. De hade alla sprungit fortare än kvinnsen i alla fall. De har fortfarande ett visst fysiskt övertag. Kvinnorna verkar gilla läget och landet och makten. Feministmakten svedala kan få ståta med världens första kvinnliga armé tycker jag. Här finns inte ett skit att kämpa för en svensk vit man.
Citera
2022-12-12, 07:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ossianassar
Haha nej feminismen har gjort samtliga svenska "män" till fjollor. De hade alla sprungit fortare än kvinnsen i alla fall. De har fortfarande ett visst fysiskt övertag. Kvinnorna verkar gilla läget och landet och makten. Feministmakten svedala kan få ståta med världens första kvinnliga armé tycker jag. Här finns inte ett skit att kämpa för en svensk vit man.

Fjollorna kommer nog stå med blommor och välkomna fienden och hoppas de blir snälla av att bemötas väl. Bara att ändra skyltarna från refuges welcome till Russians welcome.
Citera
2022-12-12, 20:02
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:

Fast personen jag svarades andemening var ju att det var misogynt nonsens och att svenska män kommer försvara svenska kvinnor, så tolkar jag det iaf. Personligen bryr jag mig inte om det är ryssar, jänkare, araber eller svenska staten som kommer, försöker någon ta något som är mitt eller skada någon som jag älskar så är det över för dom. Det är dags för revolution så krig är vad som behövs.
Citera
2022-12-13, 09:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av m.g.t.o.w
Fjollorna kommer nog stå med blommor och välkomna fienden och hoppas de blir snälla av att bemötas väl. Bara att ändra skyltarna från refuges welcome till Russians welcome.

Haha sant. Ett välkomnande inkluderande kvinnligt försvar.
Citera
2022-12-13, 10:27
Medlem
GaylordYankers avatar
Citat:
Haha sant. Ett välkomnande inkluderande kvinnligt försvar.
Det blir som i Norge under den tyska invasionen.
"Tysketöser"
Googla det.
Citera
2022-12-13, 18:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av GaylordYanker
Det blir som i Norge under den tyska invasionen.
"Tysketöser"
Googla det.
För att inte tala om alla manliga quislingar. De inte bara låg med fienden.
Citera
2022-12-13, 18:46
Avslutad
Citat:
Sicket trams. Sverige är inte Ukraina, där invånarna älskar sitt land och sin ledare samt är villiga att dö för honom.

"Riktiga män" haha. Inte i Sverige i alla fall.
Du känner visst inte så många svenskar.

Du sitter här och hatar på landet och folket som gav din familj en fristad när de flydde från krig och förtryck. Du borde skämmas.
Citera
2022-12-14, 05:44
Medlem
Jordan Peterson bevisar att feminists have an unconscious wish for brutal male domination
https://www.youtube.com/shorts/EYtGI_Mlfio

Kvinnorna behöver alltså inte försvaras, de önskar att bli brutalt dominerade av män och får chansen vid en invasion.
Citera
2022-12-14, 05:47
Avslutad
Citat:
Jordan Peterson bevisar att feminists have an unconscious wish for brutal male domination

Kvinnorna behöver alltså inte försvaras, de önskar att bli brutalt dominerade av män och får chansen vid en invasion.
Ja det stämmer. Brutalexemplet var Hawaiinska kvinnor som paddlade ut till engelsmännens skepp för lite "kul" efter att engelsmännen slaktat deras män.

Kvinnor är biologiskt styrda.
Citera
2022-12-14, 06:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rouen
Ja det stämmer. Brutalexemplet var Hawaiinska kvinnor som paddlade ut till engelsmännens skepp för lite "kul" efter att engelsmännen slaktat deras män.

Kvinnor är biologiskt styrda.

Ja kvinnor föraktar svaga pojkar så de simps som fjäskar för kvinnorna förblir incels. Kvinnorna går istället till de starkaste männen även om de har mördat deras män. Det blir ett uppköp för dem.

De förnekar förstås verkligheten och kanske t.o.m. tror på det själv till viss del men detta är en genetisk programmering de har som styr dem. Det har varit evolutionärt lönsamt för dem att välja de starkaste männen.
Citera
2022-12-14, 19:54
Medlem
GaylordYankers avatar
Citat:

.
Citera
2022-12-14, 19:55
Medlem
GaylordYankers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
För att inte tala om alla manliga quislingar. De inte bara låg med fienden.
De sköts först av alla.
Om inte av motståndaren, så av sina egna.

Och tog inte de ute i fält hand om dem, gjorde staten det åt dem.

Fundera en stund på saken:
"År 1921 avskaffade riksdagen dödsstraffet i fredstid och 1972 i krigstid."

Kvinnorna sparades, precis som de gjorts vid precis varje erövring sen människan började ta över något alls.

Det är så vi överlevt.
Senast redigerad av GaylordYanker 2022-12-14 kl. 20:07.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in