2022-12-14, 19:16
Medlem
Jag tänker på namnat - Staaf...

Är hon en överklassdam?

Två statsministrar i historien har ju hetat just Staaf.

Är det en finare släkt från Kungliga Hufvudstaden eller?
Citera
2022-12-14, 19:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pilla74
I vilket fall kommer ÖB förtroende sjunka till botten nu när det visar sig att han skilde sig för en karriär avsugerska av största mått.

Skoja inte putte vet att han kan lura ut ÖB i skogen med en medelålders trasa.

Nåväl vi kan iaf lite på att Kalle G inte sviker oss.
Citera
2022-12-14, 19:18
Medlem
Är det någon som har koll på om Mats Löfving och Göran Lindberg umgåtts i samma kretsar?
Citera
2022-12-14, 19:18
Medlem
Yinool0401s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mellanting
Hon verkar vara en utomordentlig jurist som suttit ting vid två tillfällen. Mig veterligen är hon nog den enda som gjort det. Ska bli intressant att se hennes jur kand betyg; de måste ju vara avsevärt mycket bättre än de betygen från Mittuniversitetet. Enorm konkurrens om notarietjänsterna för de som inte känner till det!

Men snälla,, hon säger att hon minsann studerat juridik i USA. Jag tror inte hon ens har en poäng i Sverige. Sen har hon suttit ting 2 !!!!! GGR. Hon är ett gravt skämt, hon är 100% hittepå.

Skulle tippa på att hon suttit som åhörare 2 ggr max i en tingsrättssal,,, LOL
Citera
2022-12-14, 19:19
Medlem
Yinool0401s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZiggeZiggarett

Är hon en överklassdam?

Gift sig Staaf, hon heter Hansson och är white ffff trash.
Citera
2022-12-14, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1000fjodor
Kanske en trådsanning men det uppstod komplikationer i Norrköping så hon fortsatte i Östersund…

En annan trådsanning är att hon fortsatte i Linköping…

Citat:
Ursprungligen postat av feemaxxx
Det är inga fel med betygen. Men dessa kurser motsvarar endast en Ekonomie kandidatexamen, dvs "Ekonomiexamen".

Här är det alltså ingen Civilekonomexamen det handlar om .

Fel och fel, nej, men endast 2 VG om jag minns rätt. De riktiga stjärnskotten har helt andra betyg att visa upp. Hon lär ha gjort betydligt bättre ifrån sig på juristutbildningen, i synnerhet om hon blev antagen till tingsmeritering i Norrköping som garanterat är eftertraktat.

Citat:
Ursprungligen postat av Discgear
Vitapumps, 2553 inlägg på Flashback. Tack för varudeklarationen. Då vet vi hur vi ska klassificera dig.

Ja, anklaga andra för ”grova, osanna angrepp” utan att bemöta och försöka motbevisa dessa ”osanna angrepp”, det imponerar inte på någon.

Samma typ som skriver #städa och inget mer på inlägg man inte gillar på Twitter. Blir inte mycket till debatt eller diskussion då.
Citera
2022-12-14, 19:22
Medlem
ÖB säger nu att Linda är en person som han tycker väldigt mycket om.. Naaaaw, gulligt!
Citera
2022-12-14, 19:23
Medlem
Yinool0401s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MidlifeMommy
En annan trådsanning är att hon fortsatte i Linköping…

Fel och fel, nej, men endast 2 VG om jag minns rätt. De riktiga stjärnskotten har helt andra betyg att visa upp. Hon lär ha gjort betydligt bättre ifrån sig på juristutbildningen, i synnerhet om hon blev antagen till tingsmeritering i Norrköping som garanterat är eftertraktat.

Ja, anklaga andra för ”grova, osanna angrepp” utan att bemöta och försöka motbevisa dessa ”osanna angrepp”, det imponerar inte på någon.

Samma typ som skriver #städa och inget mer på inlägg man inte gillar på Twitter. Blir inte mycket till debatt eller diskussion då.

Hon har tjatat om juridikstuder i USA... inget om Sverige.
Citera
Medlem
Pilla74s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShonoZ
Skoja inte putte vet att han kan lura ut ÖB i skogen med en medelålders trasa.

Nåväl vi kan iaf lite på att Kalle G inte sviker oss.

kan undra vad Nato ledningen tycker om detta? Stabilt?
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av broschyr
Får väl spionanklaga henne för att hon skrivit GRU ndligt någonstans precis som Peyman.

Hon är nog lättad att vara utanför den här soppan. Hon har mer karaktär än ÖB som vi litar på med våra gröna ängar och norrländska skog. Hela världen inkl. Venezuela skrattar åt oss..
Kärringen kommer hämnas så fort hon får chansen. De svek byden utsätte henne för nöjer man sig inte med att han gjort sig själv till clown. Tiden lär visa om en takvåning i Moskvas finaste kvarter räcker.
Jag hade inte klandrat henne
Citera
2022-12-14, 19:27
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZiggeZiggarett

Är hon en överklassdam?

Staaf är taget från hennes första gubbe. Jan Staaf som är polis som hon var gift med. Hon hette och föddes som Hansson. Det är heller inget adligt namn men det låter ju finare än Hansson och därav nog att hon fortsatte använda det trots att de skilde sig.
Citera
2022-12-14, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yinool0401
Men snälla,, hon säger att hon minsann studerat juridik i USA. Jag tror inte hon ens har en poäng i Sverige. Sen har hon suttit ting 2 !!!!! GGR. Hon är ett gravt skämt, hon är 100% hittepå.

Skulle tippa på att hon suttit som åhörare 2 ggr max i en tingsrättssal,,, LOL

Såvitt jag vet måste man ha en svensk jur kand för att kunna sitta ting. Knappast att man vid den tidpunkten som hon ”satt ting” kunde göra det med en amerikansk juristutbildning. Hon kanske har haft en anställning som domstolssekreterare? Ungefär lika adekvat som att jämföra en ekonomiassistent med en revisor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in