2022-12-12, 18:39
Medlem
XtraXs avatar
Händer inte mycket i Gold rush som sagt, varje avsnitt är precis som det förra.

Nån maskin gå sönder driften ligger nere.
De lyckas laga den efter många om och men.
Tony är sur för nåt.
Fred är bara kass.
Guldvägning, Parker visar inga känslor trots att de får upp guld för 10 miljoner varje avsnitt.
Sist lite skratt år Monicas unge.
The end.
Citera
2022-12-14, 18:29
Medlem
jah_man2s avatar
Jag håller verkligen med XtraX's inlägg ovanför och kan inte förklara det bättre själv.
För första gången så gav jag fan i att pausa avsnittet medan jag gick på muggen.

Nu ikväll blir det desto roligare när jag har två nya avsnitt av BSG att se på.
Jag upptäckte tidigare idag att det kommit ett till "00" avsnitt som heter "Golden Girls" och jag gissar att BSG börjat producera avsnitt liknande The Dirt och jag tänkte börja med det.

Min teori att den nya säsongen fokuserar på fejden mellan Shawn och Kelly's får nytt bränsle iom att de döpt det andra avsnittet till This Means War.

Jag tänker se till att jag har kall öl framme och att jag går på toaletten innan jag börjar titta.
Citera
2022-12-14, 18:36
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jah_man2
Jag håller verkligen med XtraX's inlägg ovanför och kan inte förklara det bättre själv.
För första gången så gav jag fan i att pausa avsnittet medan jag gick på muggen.

Nu ikväll blir det desto roligare när jag har två nya avsnitt av BSG att se på.
Jag upptäckte tidigare idag att det kommit ett till "00" avsnitt som heter "Golden Girls" och jag gissar att BSG börjat producera avsnitt liknande The Dirt och jag tänkte börja med det.

Min teori att den nya säsongen fokuserar på fejden mellan Shawn och Kelly's får nytt bränsle iom att de döpt det andra avsnittet till This Means War.

Jag tänker se till att jag har kall öl framme och att jag går på toaletten innan jag börjar titta.

Tack , såg precis This means war. Kommer bli en intressant säsong.

Citera
2022-12-30, 16:08
Medlem
XtraXs avatar
BSG avsnitt 4.

Citera
2023-01-04, 18:49
Medlem
jah_man2s avatar
Igår såg jag de första åtta avsnitten Outback Opal Hunters nionde säsong.
Jag gillar serien av samma anledning jag gillar White Water.
Deltagarna i båda serierna jobbar ju skiten ur sig i hopp om att hitta guld/opaler utan garantier till skillnad från de senaste säsongerna av Gold Rush där de knappt sätter skopan i marken för mindre än 100 ounce guld i veckan.
Jag följer fortfarande Gold Rush men minns inte ens vad som hänt i de senaste avsnitten.

Senaste avsnittet av White Water var fyllt av frustrationer och elände och det verkar som att det blir värre i nästa avsnitt ifall man får tro den lilla trailern som alltid visas i slutet på alla avsnitt.

Ikväll är det dags att se ett nytt avsnitt av BSG och då får vi tydligen få se hela scenen från bryggan där Shawn åker på en propp av

Jag tänker njuta av avsnittet med den här julens sista skinkmacka och julöl.
Citera
2023-01-05, 04:55
Avslutad
Tittar på Bearing sea och är på 4 säsongen. Känns som 98% har så jäkla stora tankar om sig själv. Jag är den bästa,jag är bäst till det. Också en jäkla aggressivitet i mixen så har man ett tv show. Rätt så tröttsamt i längden,men ok att titta på natten på jobbet.
Citera
2023-01-05, 12:27
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jah_man2
Igår såg jag de första åtta avsnitten Outback Opal Hunters nionde säsong.
Jag gillar serien av samma anledning jag gillar White Water.
Deltagarna i båda serierna jobbar ju skiten ur sig i hopp om att hitta guld/opaler utan garantier till skillnad från de senaste säsongerna av Gold Rush där de knappt sätter skopan i marken för mindre än 100 ounce guld i veckan.
Jag följer fortfarande Gold Rush men minns inte ens vad som hänt i de senaste avsnitten.

Senaste avsnittet av White Water var fyllt av frustrationer och elände och det verkar som att det blir värre i nästa avsnitt ifall man får tro den lilla trailern som alltid visas i slutet på alla avsnitt.

Ikväll är det dags att se ett nytt avsnitt av BSG och då får vi tydligen få se hela scenen från bryggan där Shawn åker på en propp av

Jag tänker njuta av avsnittet med den här julens sista skinkmacka och julöl.

Har du sett nya avsnittet av BSG? Inte dykt upp där jag streamar...
Citera
2023-01-05, 12:50
Medlem
KuReLuBs avatar
Ja Gold Rush är bra trist nu för tiden. Roligare när Rick Ness var med.

Hettade till rejält i senaste Bearing Sea E5. Lite larvigt beteende kan jag tycka.
Citera
2023-01-05, 13:29
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KuReLuB
Ja Gold Rush är bra trist nu för tiden. Roligare när Rick Ness var med.

Hettade till rejält i senaste Bearing Sea E5. Lite larvigt beteende kan jag tycka.

Dök precis upp, ska se det nu.
Citera
2023-01-05, 15:15
Medlem
XtraXs avatar
Haha vilken jäkla sandlåda.

Citera
2023-01-05, 17:21
Medlem
Giant Squids avatar
Hade det inte varit filmat och nåt sekel tillbaks så hade Kellys blivit avrättade.
Citera
2023-01-05, 20:18
Medlem
jah_man2s avatar
Jag håller med om att det vi fick se på bryggan är lite löjligt.

Kris Kelly får faktiskt fler och fler av mina sympatier eftersom jag mer och mer får intrycket av att han faktiskt försöker jobba på allvar till skillnad från hans pikeyskräp till familj som snor guld från varann. Se tidigare säsonger.

Jag håller oxå med Gigantbläckfiskens inlägg ovan om att det hade sett helt annorlunda ut för hundra år sedan. Man ska aldrig hota,man ska likvidera problemet i lönndom istället. Svårt att göra idag när man har kameror mitt i ansiktet.

Nästa avsnitt ser jag fram mot men misstänker att det säkert kommer fokusera på nåt annat,kanske Emily och hennes nya tjejkompis. Den här serien har ju nästan fler cliffhangers än The Curse of Oak Island.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in