2022-12-14, 15:05
Medlem
Tidigare länspolismästarens hårda kritik mot högsta polisledningen

https://www.expressen.se/tv/nyheter/gunno-gunnmo-fullstandigt-uteslutet-att-lofving-sitter-kvar/

Gunno Gunnmo: Fullständigt uteslutet att Löfving sitter kvar
Citera
2022-12-14, 15:08
Medlem
LuiLuis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LagomLat
Hör det till vanligheten att sitta ting på två olika platser?

Eller gjorde hon något annat hos domstolarna?

LL

När blev ”många år” till två år???
Citera
2022-12-14, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SisterJones
Varför är det så tyzztt om exmaken pappa Jan Staaf - har han fixat henne jobbet i norrköping osv

Han sitter nu i bitteret ensamhat o rullar skinn i sin stora villa i svärtinge samtidigt som en massa andra dårar bearbetar hans fru med sina erigerade schnablar - kul för honom va

Jan är nog nöjd med sin kvinna sedan flera år.

Citat:
Ursprungligen postat av O-lov
Kajsa Wahlberg på polisens nationella operativa avdelning (NOA) om att thaisalonger används som bordeller.

De kanske skulle filma sina egna rum på NOA för att se sperma på väggar och möbler?

https://www.svt.se/nyheter/granskning/ug/har-hittas-sperma-pa-vaggarna-se-polisens-bilder
“Det är många som inte vet vad som pågår. Jag har själv blivit avsugen samtidigt som jag hör en kvinnlig kund komma in för massage."

Hur är situationen på NOA?

Så mycket sex är det inte, mer att många poliser hänger på Tinder och Bodycontact börjar bli ett problem. Nästa problem är utredare som samarbetar eller i vissa fall utpressar kriminella personer/grupper. Anders har ju en hårt belastad och grovt kriminell i sin närhet som han hjälpt flera gånger. Det finns så mycket inom polisen som borde komma fram.
Senast redigerad av broschyr 2022-12-14 kl. 15:21.
Citera
2022-12-14, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av broschyr
Jan är nog nöjd med sin kvinna sedan flera år.

Så mycket sex är det inte, mer att många poliser hänger på Tinder och Bodycontact börjar bli ett problem. Nästa problem är utredare som samarbetar eller i vissa fall utpressar kriminella personer/grupper. Anders har ju en hårt belastad och grovt kriminell i sin närhet som han hjälpt flera gånger. Det finns så mycket inom polisen som borde komma fram.

Nu måzztte det bara bli frivillig schnabelkapning o bortkarvning av ztenarna för alla inom polisen med makt

Frivllig för att få anställning därför att sexuella utsvävningar skall inte gå före yrkesheder o redbarhet

Vem -
Citera
2022-12-14, 15:24
Medlem
Bergakungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotesau
"Försöka vrida drevet",
Vill jag nog flika in. I min värld lyckas hon sannerligen inte vrida något drev, utan jag tycker hennes utspel i TV4 var genomskinligt och ganska pinsamt.
Tydligt försök att rikta om fokus.

Jag tror nämligen inte man skall förringa faktumet att om Löfving anställt henne på oegentliga/felaktiga grunder, så är det faktiskt per automatik lika med att hon inte är kvalificerad egentligen.
Aldrig som så varit.
Samt att detta är något hon därtill vet med sig själv. Hon vet i sådant läge själv om att hon inte har på den posten att göra, och aldrig hade fått den om hon inte hade särat på benen, och det kan hon ju försöka snacka sig ur.

Absolut kan det vara så. "Fake it ´till you make it" är en känd princip, men den fungerar nog bättre när man är mer öppen med att man gör ett försök på ett jobb man inte riktigt har den kompletta bakgrunden för - inte tokljuger om sina erfarenheter. Det hela är märkligt, inte till arten (många skönmålar) utan till graden (det brukar inte vara rena mytomanprofilen på seriösa CV). Reefat El Sayed - någon?

(Jag säger samma sak som du avseende effektiviteten i offerkofta-kortet, om du läser igen. Men att ligga lågt tjänar just hon inget på)
Citera
2022-12-14, 15:24
Avslutad
Sjukt att Löfberg får ta hela smällen och resten får fortsätta som "vanligt".
Nejdå i Sverige finns inte korruption
Citera
2022-12-14, 15:40
Medlem
Asmodeusvults avatar
Då sammanföll två saker.

Ansökningstiden råkade förlängas samtidigt som Linda H Staaf blev befordrad till ekonomidirektör för polisregion Öst (en tjänst som inte utlystes offentligt). I den positionen fick hon ingå i en strategisk ledningsgrupp.

När den nya ansökningstiden gick ut hade hon fyra månaders erfarenhet av strategisk ledning.

• Vem förlängde ansökningstiden?
• Vem befordrade Linda?

Helt otroligt, men även hennes första befordran måste ju undersökas och genomlysas. Om uppgifterna från Morgonposten stämmer har hon ju konspirerat även här.

Vem knullade hon 2015 när någon hjälpte henne klara även de dåvarande kraven?

Är det endast en person eller har Linda lyckats få flera att hjälpa henne?

Den här kvinnan framstår som en spritt språngande sexualiserad psykopat.
Citera
2022-12-14, 15:56
Medlem
Antoinettes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Bäst meriterande när hon var den enda att söka jobbet? Man kan inte säga att konkurrensen var direkt mördande..

Det verkar ju råda hyfsat delade meningar om huruvida det var 22 eller 1 person som sökte tjänsten 😉 Men hon hade i alla fall fått jobbet om jag också sökt det. Som nummer 2 av 2. 😀
Citera
2022-12-14, 16:03
Bannlyst
Även Peter Springare vill se Thornberg sparkad

Länk
Citera
2022-12-14, 16:06
Medlem
Mats Löfving: Varför skall jag sluta - jag har ju skött mina jobb jättebra ända tills jag blev
fittbitchierad - o jag är inte den ende som historiskt haft svårt att stå emot sånt
Citera
2022-12-14, 16:06
Medlem
LagomLats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuiLui
När blev ”många år” till två år???

Nä, en, två , många heter det ju!

LL
Citera
2022-12-14, 16:07
Medlem
LagomLats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seberto
Ska du ha betyg för att inte sitta ting i tjottoheiti är det inte kravlöst. Du verkar okunnig.

Eller så jämför jag med Handels, har gått på båda ställena...

LL
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in