2022-12-14, 10:02
Medlem
Bajabongos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av over9k
Du är en feg liten tönt. Dina framtida döttrar kommer bli sönderknullade av kvartersblattarna. Du är en skam för Sverige.
Vad är det här för påhopp? Som du uttrycker dig så är det nog du som är skam för Sverige. Snubben kanske aldrig kommer ha några döttrar, möjligtvis att du vill ha det.
Citera
2022-12-14, 10:03
Medlem
Hazizas avatar
Finns även på Google Recensioner och på alla negativa betyg skyller dom på att de inte finns med i kundregistret!

Många av bilderna de använder sig utav verkar vara fake också, skräll!
Citera
2022-12-14, 10:48
Medlem
lyktstolpes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lightfish
Fakhro är väl en av de berömda bröderna i Sulafarmen. Tre sitter väl inne för liknande. Behöver väl ta till reserverna. Polisanmäl, för nu är de på hugget att sätta dit dem.
Fakhro är ett helt släkte, spunnet från Libanon med omnejd. Precis som El-zein, Ali Khan och de andra familjeklanerna.

Med det sagt så finns det bra familjemedlemmar också, men att göra business med de vet jag inte om man skulle ge sig in i.
Citera
2022-12-14, 10:54
Medlem
Flusens avatar
Du säger att dom maganiserat dina saker, är det inte en anledning till att betala 1000kr?
Lagerplats är ej gratis, eller är det något jag missar?
Citera
2022-12-14, 11:21
Medlem
over9ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajabongo
Vad är det här för påhopp? Som du uttrycker dig så är det nog du som är skam för Sverige. Snubben kanske aldrig kommer ha några döttrar, möjligtvis att du vill ha det.
En respons på hans påhopp.
Citera
2022-12-14, 11:49
Medlem
Asb3rger1337s avatar
Hoppas de kommer ny lagstiftning som bara kör ut hela släkten.
Citera
2022-12-14, 12:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LongTimeNoSee
Förstår att du är rädd men sådana här skojare brukar sällan sitta på riktigt våldskapital så inget lär hända.

Ingen stress. Alltså deras kapital är på rädsla, där dom fortsätter tills folk bara betala. Sedan blir dom anmälda och polisen slår ned på deras bravader.

Det är inga riktiga gangsters som håller på så utan pundare och patrask.
Citera
2022-12-14, 12:30
Medlem
BananShans avatar
Det finns bra tumregel är att inte göra affärer med blattar. Alla blattar givetvis inte oseriösa men bra regel.
Citera
2022-12-14, 12:32
Medlem
BananShans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flusen
Du säger att dom maganiserat dina saker, är det inte en anledning till att betala 1000kr?
Lagerplats är ej gratis, eller är det något jag missar?
Ja kanske var det legit ifrån början. TS skulle bara hämta det. De blev väl sura när han började krångla.
Citera
2022-12-14, 12:53
Medlem
Julskinkatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lyktstolpe
Fakhro är ett helt släkte, spunnet från Libanon med omnejd. Precis som El-zein, Ali Khan och de andra familjeklanerna.

Med det sagt så finns det bra familjemedlemmar också, men att göra business med de vet jag inte om man skulle ge sig in i.

Det är mångkultur! En av de enorma vinsterna med invandring. Kriminella klaner som maler sönder samhället och det finns noll verktyg att rensa ut.
Citera
2022-12-14, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deepwww89
Efter att en flyttfirma hade lurat min föredetta och maganiserat mina saker så ber dom mig att hämta mina saker mot betalning.

Jag börja ifrågasätta betalningen på 1000kr då får jag ett hot om att jag ska passa mig och borde veta vem idris fakhro är.

Undrar vad det har med saken att göra då får jag ett annat samtal som utger sig för idiris och dödshotar mig samt ber mig betala 5000kr istället nu för att hämta sakerna eller så kommer jag få problem.

Efter lite googling på arnesflytt som dom kallar sig så inser jag att detta är en bluff firma som lurar folk på pengar.

Vad ska man göra??

Arnesflytt ägs av idris fakhro. Har alla sms och samtal inspelade.

Jag är rädd för mitt liv och mina saker.

Du polisanmäler såklart. Tala om för de att du ringer polisen med en gång om du inte får dina saker.

Jag hade själv aldrig betalt en krona extra till de berikarna och skojarna. Aldrig i helvete at jag hade gjort det.
Citera
2022-12-14, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brimfull
Ingen stress. Alltså deras kapital är på rädsla, där dom fortsätter tills folk bara betala. Sedan blir dom anmälda och polisen slår ned på deras bravader.

Det är inga riktiga gangsters som håller på så utan pundare och patrask.

Precis. Vem fan försöker utpressa någon på 1000 kr?
Senast redigerad av cocavanilla 2022-12-14 kl. 13:21.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in