Citat:
Ursprungligen postat av
Zaedrews
Precis samma som vid civilingenjör. Ingenjör är vanligast vare sig det är civilingenjör eller högskoleingejör. Men en högskole skulle aldrig kalla sig civilingenjör.
Det är som hon med allt vill verka viktig och att hon gjort så mycket. Detta med civilekonom och sedan det här med att hon läst juridik i USA. Precis som det är något att skryta med.
Hur hade hon tid att bli pilot också? Skoltrött som högt räknat pluggade i 6 år och blev både jur kand och civilekekonom? Något stämmer inte där.
Hon säger dessutom att hon körde lastbil i hela Sverige efter hon slutat gymnasiet så det är inte så troligt att hon började på universitet direkt efter gymnasiet.
Citat:
När hon fyllde 19 år och fortfarande gick i gymnasiet tog hon lastbilskort och började direkt efter studenten att köra långtradare runt hela Sverige. I samma veva tog hon också flygcertifikat för privatflyg, vilket hon sen sysslade med i flera år.
Och flygcertifikat...
Jag får inte hennes tid att gå ihop... (uppskattade årtal men borde vara rimliga)
- 1976 föddes
- 1993 gick på internat, vilket jag antar var ett utbytesår så hon borde tagit studenten -
- 1996 tar studenten
- 1997 kör lastbil och flyger
- 1998 - 2006 På de här åtta åren tar hon en examen i ekonomi, en examen i juridik, sitter ting på två olika tingsrätter samt pluggar två år i USA?
Jag förstår inte.... Det är möjligt att det går men det känns som VÄLDIGT lite tid för att få så många saker uträttade.