Citat:
Ursprungligen postat av
slö
yemen, somalia, afghanistan.... länken bevisar inte det du känner, utan det är bara ett objektivt konstaterande.
Den jemenitiska regeringen är positiva till USA. Varför skulle de inte vara det? De hjälper dem att kriga mot separatisterna i östra Jemen.
Citat:
Nej jag pratade inte om Holdomor.
Så vad är det för svältkatastrof du talar om? De som svalt ihjäl under det ryska inbördeskriget (1917-1923)? Det kan nämnas att jag redigerade det jag skrev till dig men du svarar så snabbt. Ni ungar är verkligen snabba med tangenterna.
Citat:
för att avfärda ett subjektiv påstående du ställde upp utan källor? Lek med tanken att jag kan avsevärt mycket mer än dig och har mycket att lära dig, det är så jag försöker läsa dina poster.
(det är heller ingen hemlig eller svår information att finna, även om ryssar ljuger för ljugandet skull, och hade du följt tråden slaviskt så hade du sprungit på källorna, med undtag "sovjet=1 generation".. )
Det hör till god sed att ge källhänvisningar till påståenden. Jag medger att jag inte kan speciellt mycket om det som diskuteras i tråden.