2022-12-13, 18:50
Avstängd
Jagduvidoms avatar
Ang intervjun.
Glitter över ögonlocken och hela faderullan som att hon ska på lets dance...
Hon är dit kallad och inte har hon tvingat tv4 intervjua henne nej inte alls.
Hon är polis 24/7 med smink och allt och vet bättre en alla. Vi har resultaten svart på vitt. Hon gör ett dåligt arbete.
Senast redigerad av Jagduvidom 2022-12-13 kl. 18:57.
Citera
2022-12-13, 18:51
Medlem
Blir Linda-Gate en Dokusåpa, P-macka, Sitcom, Porrnovell, Spionroman, Dokumentär, Minnesprogram, Erotisk komedi, Polisrulle, Stockholm noir, Ernst Kirchsteiger Julspecial, Hemma hos Staaf & Bydén, Fängelsefilm, Politisk thriller eller en Mastodonfilm?
Citera
2022-12-13, 18:52
Medlem
Hela Polismyndigheten är en cirkus. inte bara den ledning som nu uppdagats, utan även de personliga erfarenheter jag har av att ha varit tillsammans med en polis. Har flera poliser i familjen, min barndomsvän är polis.

Det är så ruttet från huvudet i denna myndighet, att jag knappt förstår hur det ska gå att städa ur den. Tvivlar på om det ens går. Kanske i andra länder, men i Sverige med vår tystnadskultur, vår konflikträdsla, vårt beslut att ta bort tjänstemannaansvaret, vår rädsla för att gå emot vänstern och gohetsknarkarna - HUR SKA VI FÅ ORDNING PÅ SVERIGE IGEN?

Försöker skriva roligt, lättsamt med med en krydda allvar här, men ärligt så är jag så jävla rädd att Sverige ska bli Libanon inom ett antal år.
Citera
2022-12-13, 18:54
Medlem
Starbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoraKuzma
Jag kan inte se det.

Råttansikte med spetsig näsa, tänderna ser ut som om någon kastat in dem i käften på henne, stora påsar under ögonen och det är med smink. Enda snygga är håret och att hon inte är fet.

https://stoppapressarna.se/politik/ob-i-smutsigt-sexdrama-med-alskarinnan-och-hennes-ex/

Hur mycket mer djävulsskap kan vi förvänta av denna stinkbomb i opålitlighet? Där hon rumsterar runt bland de högsta skikten i vårt samhälle? Det är stor risk för att Linda Staaf gör som hon gör på uppdrag av Sveriges främsta fiender. Som en elefant i en porslinsbutik far hon fram bland höga vederbörande och däckar karriären hos den ene efter den andre. Fan vet om hon inte är inhyrd. Vilken skam för Sverige. Kan ingen skaka ur den där lusen ur den svenska fanans veck? Sverige skämmer ut sej inför världen med den där Linda Staaf i spalterna 24/7. Först degradering sen en stor spark i häcken utför ur Myndighetssverige.

BTW: Jag fick se en bild av Bydéns frånskilda fru. Vilket nedköp han har gjort.
Citera
2022-12-13, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagduvidom
Ska jag betala skatt i vinter? Och betala statlig el?
Dom är ju jubel idioter! Storma riksdagen!

Fan vad orrätvist det är samtidigt som vårat land bara förfaller.

Hon har levererat i 8 år skriker hon typ. "Jag är polis dygnet runt men nu är jag här på min lediga tid"
Bryt för fan ta bort henne från bilden. Släng in henne på psyket.

Sverige har inte levererat på 15 år.

Släng ut horan och grip gubbarna för förräderi!

Instämmer på varje punkt.
Synd att ingen orkar gå ut och visa sitt missnöje. Men DÅ kommer polisen inom två röda och sular ned oss i gruset, tro inget annat.
Citera
2022-12-13, 18:57
Avstängd
Jagduvidoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Starback
https://stoppapressarna.se/politik/ob-i-smutsigt-sexdrama-med-alskarinnan-och-hennes-ex/

Hur mycket mer djävulsskap kan vi förvänta av denna stinkbomb i opålitlighet? Där hon rumsterar runt bland de högsta skikten i vårt samhälle? Det är stor risk för att Linda Staaf gör som hon gör på uppdrag av Sveriges främsta fiender. Som en elefant i en porslinsbutik far hon fram bland höga vederbörande och däckar karriären hos den ene efter den andre. Fan vet om hon inte är inhyrd. Vilken skam för Sverige. Kan ingen skaka ur den där lusen ur den svenska fanans veck? Sverige skämmer ut sej inför världen med den där Linda Staaf i spalterna 24/7. Först degradering sen en stor spark i häcken utför ur Myndighetssverige.

BTW: Jag fick se en bild av Bydéns frånskilda fru. Vilket nedköp han har gjort.
Ja Bydéns tant är både händig och sexig för sin ålder.
Citera
2022-12-13, 18:57
Medlem
rex144s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoraKuzma
Är det något jag märker av i denna tråd är att hennes påstådda skönhet är astronomiskt överdriven.

Hon är för smal. Sneda tänder, ser ut som en råtta i ansiktet, stora påsar under ögonen som ICA-kassar ungefär. Ser ut som någon kastat in tänderna i käften på henne, tänderna sitter som ett påkört staket.

Förstår att kåta +55 gubbar som äter blå piller som smågodis blir kåta på henne.

Men hon är verkligen ingen skönhet alls.

Hon är ingen skönhet men hon har bra smäcker figur, men hon utstrålar djurisk sex ,när hon var ensam med gubben då sände hon sådana sexuella signaler att han var försvarslös. Han är gammal, ful och skallig. Detta var hans sista chans i livet att få spänning i tillvaron. Om det nu är inte så att han är som kapten klänning helt besatt av sex och har mycket sex med prostituerade och andra på jobbet och har levt dubbelliv länge.

Hon är kåt och helt hänsynslös i sin iver att göra karriär, hon sög av honom på befallning och slickade honom i röven. Jag tror inte att han var den förste höge polischefen som hon knullat med.
Citera
2022-12-13, 19:00
Avstängd
Jagduvidoms avatar
Tydligen är Polisen en cirkus. Sen har vi inget försvar så man fick se tjockisar spinga i hemvärnet på Gotland i somras. ÖB han knullar loss, och vill hålla kärnvapen åt USA för att dom gillar han.
Sinnessjukt alltihop.

Nu ska jag se fotboll
Hej på er.
Lär vara mer snusk framsnokat inom några timmar. Tittar in då.
Citera
2022-12-13, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Megabambino
Blir Linda-Gate en Dokusåpa, P-macka, Sitcom, Porrnovell, Spionroman, Dokumentär, Minnesprogram, Erotisk komedi, Polisrulle, Stockholm noir, Ernst Kirchsteiger Julspecial, Hemma hos Staaf & Bydén, Fängelsefilm, Politisk thriller eller en Mastodonfilm?

Vi får inte glömma Tarmspräckar-Elof själv, Dan Eliasson och hans bögrövsknullande eskapader. Vem minns inte när han förra julen avrådde Svensson från att resa, för att själv i rusande fart ta sig ner till Kanarieöarna till bögklubbar böga på i något hotellrum med SVT-anställda. Man kan ju börja undra hur det gick till när Dan Eliasson var chef hos Potatisgrisarna.

Sossen Dan Eliasson gjordes till betydande chef av Reinfeldt och Moderaterna. Det ska man inte glömma och vilket vittnar om hur hela vårt korrupta politiska system ser ut.
Senast redigerad av allanballanjugge 2022-12-13 kl. 19:03.
Citera
2022-12-13, 19:01
Medlem
NoraKuzmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sotern
Borde inte hon och hennes bock till chef klassas som säkerhetsrisker? Ja, även ÖB.

Självklart är det så.

Korruption, nepotism, maktfullkomlighet och sexuella eskapader.

Där har du en härlig röra.

Vem har tillåtet denna utveckling och promotat den?

Stefan Löfven. Bara Stefan Löfven.
Citera
2022-12-13, 19:02
Medlem
Offices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GusGrissom
Samma här. Hon får mig att bli helt till mig. Och nej, jag är inte Löfving.
Mm verkligen, vilken kvinna alltså. Den tighta svarta klänningen, otroheterna, filmerna. Det är bara omoraliskt sex och karriär i hennes huvud.

Förövrigt känns det som alla höjdare i det här landet saknar saknar stake. Det är väl därför de är där de är kanske. Men kan inte någon, nån jävla gång, sätta ned foten mot alla dessa Dan Eliasson-hållhake-skvaller-tisseltasselfjantar som belönas med skattebetalarnas medel?
Citera
2022-12-13, 19:02
Medlem
NoraKuzmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rex144
Linda har sugit gubbens kuk för kung och fosterland och han slickade hennes fitta tills hans tunga domnade. Skulle ni vilja se de i en 69?

Det som är tragikomiskt är att hon blev inte distriktspolischef nånstans utan chef för hela NOA och hon motiverar sin ansökan med att hon har sett samarbetet mellan åklagare och poliser på nära håll och känner sig manad att hon kan göra en insats.

Sådana som knullat sig till höga positioner sedan hjälper andra att sängvägen avancera, men då är det snygga yngre män som då hade fått stora karriärmöjligheter genom att i sin tur knulla henne.
Hela ledningen hade blivit demoraliserad och degenerad.

PS

Vad är det som händer med de höga chefer inom det svenska polisväsendet, vi har haft kapten klänning, senare var det en annan hög polischef som misshandlat och våldtagit sin flickvän och nu detta.

Socialdemokrater med partibok. Det är vad detta handlar om. Den röda värdegrunden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in