Citat:
Ursprungligen postat av
slö
Att ryssland inte respekterar es 1-11 komemr i förlägningen sätta dem i samma position som andra länder som inte respekterar eu resulutioner med stor enighet.
Sjuka och svältande barn/civila (lex saddams iraq)
eller
Sjuka och svältande barn/civila (lex nordkorea)
du kan väll inte på allvar tycka att det är en bra lösning?
Ja så ser ryzzland framtid ut tyvärr.
De upprepade grova felbesluten och felbedömningen av Ukrainas försvarsförmåga som i grunden handlade om en grov underskattning har Putin inte kommit ur.
Hoppas att ryzzlands befolkning inser det snart och gör uppror.
Tror att det är få som missar vad den nuvarande kriminella staten håller på med varje dag med sina terrorbombningar.