2022-12-13, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
Konstigt att så många här i tråden helt har missat detta

https://www.expressen.se/nyheter/ob-micael-bydens-nya--karlek-efter-skilsmassan/
"Den 7 juni (2022) skickade överbefälhavaren Micael Bydén in den slutliga skilsmässoansökan. Hans nya kärlek är Linda H Staaf, underrättelsechef på Noa, polisens nationella operativa avdelning. De båda har nyckelpositioner i landets yttre och inre försvar – han leder de militära styrkorna, hon leder polisens arbete mot organiserad brottslighet och terrorism.

– Det är bara att gratulera dem, jag är glad att ÖB valt en person med högsta säkerhetsklassning, säger en säkerhetsexpert som vill vara anonym."

ÖB begår hor med klättermusen och det har han nu gjort under en lång tid. Så uppfattar nog många den artikeln.

Sen frågar man sig vem/vilka som har säkerhetsklassat klättermusen.
Senast redigerad av ENTRUMPENTRUMP 2022-12-13 kl. 16:16.
Citera
2022-12-13, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av entangleement
Åh jävlar, får jag också bli polis? Har inte heller någon polisutbildning. Jag vill också bära tjänstevapen
Är du beredd att ta emot gubbkuk?
Citera
2022-12-13, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Men kunde bli underhållande att se vilken minister hon snärjer......... Kanske självaste statsministern.

Kan bli Strömmer som står först på listan.
Kristersson tror jag hon hoppar, då hans libido förmodligen är nära noll = ingen chans för befordran för Linda.

Sedan väntar förmodligen trogna avs*gningar för Stoltenberg, då Linda kommer att anse att Sverige är för litet för henne och vill vidga sin fitt* ... förlåt - menade såklart sin karriär - internationellt.
Citera
2022-12-13, 16:20
Avslutad
Hörde just att de tillsatt en "utredning" som ska vara klar i April, först efter det kan politikerna ta ställning till vad som hänt.
Jomshof sa på Rapport nyss.
Folk lär väl ha hunnit tröttna tills dess antar jag att syftet är.
Citera
2022-12-13, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Norrlandssommar
Kan bli Strömmer som står först på listan.
Kristersson tror jag hon hoppar, då hans libido förmodligen är nära noll = ingen chans för befordran för Linda.

Sedan väntar förmodligen trogna avs*gningar för Stoltenberg, då Linda kommer att anse att Sverige är för litet för henne och vill vidga sin fitt* ... förlåt - menade såklart sin karriär - internationellt.
Detta är ju intressant. Hur långt tänkte klättermusen klättra? Hur högt var det möjligt för henne att nå? Vad tror ni?
Citera
2022-12-13, 16:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av entangleement
Åh jävlar, får jag också bli polis? Har inte heller någon polisutbildning. Jag vill också bära tjänstevapen

Inga problem. Det enda kravet är att du ska vara blond och ha sneda tänder punkt
Citera
2022-12-13, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pe11e
Hörde just att de tillsatt en "utredning" som ska vara klar i April, först efter det kan politikerna ta ställning till vad som hänt.
Jomshof sa på Rapport nyss.
Folk lär väl ha hunnit tröttna tills dess antar jag att syftet är.
Gäller att hålla liv i denna tråd och Stoppa Pressarna får hålla korpgluggarna öppna.
Senast redigerad av ENTRUMPENTRUMP 2022-12-13 kl. 16:36.
Citera
2022-12-13, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av feemaxxx
"blonda poliskvinnan", ett uttryck i artikeln som gör att det fullkomligt skriker mupp om "journalisten" och bidrar till att ge ett extra sken av oseriösitet hos stoppa pressarna. Att hon är kvinna och blond är väl rätt onödig information.

Skulle rekommendera att ändra

"Stoppa Pressarna kunde redan den 19 augusti i år avslöja att den blonda poliskvinnan Linda H Staaf hade..."

till

Stoppa Pressarna kunde redan den 19 augusti i år avslöja att chefen för polisens underrättelseverksamhet NOA Linda H Staaf hade...."
Tror vi ska vara glada att kvinnan ifråga är just blond.
För tänk om hon inte hade varit svensk.
Då hade hon varit orörbar.
Och då hade man inte vetat hur lättledda dessa "säkerhetsklassade" män är.

Varför briserade detta just nu?
Springare påtalade klanernas makt,
Springare försvann.
Löfving påtalade klanernas makt.
Staaf påtalade klanernas makt.
Är det därför detta kom upp just nu,
för att dom slutade hålla käft om klanerna.
Citera
2022-12-13, 16:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 45Lokar
Vem är denna kvinna?
Hon är författare, chef för underrättelseenheten på Nationella Operativa Avdelningen, fd lastbilschaufför, distriktsmästare i styrkelyft som tonåring, innehar certifikat för privatflyg, kan fyra språk flytande samt en del tyska och arabiska, är jurist, civilekonom, polis.
Hon började arbeta hos polisen 2004.
Hur länge har hon varit underrättelsechef på NOA?
Hur gammal är hon?
Har hon skyddad identitet?

Hur har hon orkat/hunnit med allt detta?
Hon verkar vara en supermänniska.

Hej, har du lyckats få dina frågor besvarade som du ställde först på tråden?
Citera
2022-12-13, 16:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Negermand
Löfving är en sadistisk sociopat under sitt bittra yttre.

Lika barn leker bäst heter det och Staaf är inte bättre.
Senast redigerad av Shageki 2022-12-13 kl. 16:32.
Citera
2022-12-13, 16:31
Medlem
TröttSvensks avatar
Löfings nya blondin, är det Anna Westberg, presstalesperson region Stockholm ?
Citera
2022-12-13, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tillsson
Det värsta är kanske att Mats Löfving på polisens NOA, anställde sin älskarinna (Staaf), skilde sig och sket i familjen sedan blev han dumpad av Staaf och brädad av Bydén (som han numera är buksvåger med), som också dumpade familjen, .... Vilken jävla soppa

Ju fler kockar (Cocks-kukar) desto större soppa.......
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in