2022-12-13, 10:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av junkbord
Tror ni hon blir kontaktad och får göra middagen till nästa års nobelmiddag?
Med tanke på hur kreativ och duktig hon är på att göra fruktfat och rotfrukter i ugn av sina rester (rÄster).

Tänka sig..nästa år kanske kungen får äran att äta Linns kreativa fruktfat. Vindruvor bredvid hjärtformade bananskivor. Honungsmelon bredvid hjärtformade vattenmelonklyftor...
Citera
2022-12-13, 11:18
Medlem
Jag tror inte tindra tycker hennes pyssel är särskilt kul. Tror hon är lite stor för sånt.
Linn är ju betydligt under hennes egen ålder i sin mentala utveckling
Citera
2022-12-13, 11:19
Avslutad
”Måste säga att jag är väldigt kreativ när det kommer till kylskåps RÄNSNING”

😂😂 åh herregud så dum i huvudet hon är. Ett barn mentalt!!
Den mest basic mat man nånsin sätt noll hjärnkapacitet gick åt o hon kallar sig kreativ 😭🔫

Btw Har hon inte autokorrigering på sin telefon eller är hon bara adhd hetsig.
Citera
2022-12-13, 11:31
Avslutad
Ser tydligen tecken på att Linn avgudar tiktokaren @Hemmahoshanna
Hanna är en kreativ och begåvad mamma en kärnfamilj som bor i ett väldigt fint hus på landet. Linn dreglar av avund.
Citera
2022-12-13, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emelieb
Jag tror inte tindra tycker hennes pyssel är särskilt kul. Tror hon är lite stor för sånt.

För stor? Min 7-åring hade tyckt att det var kul! Däremot håller jag med om att hon inte ser så road ut… är väl inte så kul att bli tvingad att filmas och hålla upp färdiga pysslet, som säkert Linn har gjort och låtsas att Tindra skapat 🙈
Citera
2022-12-13, 11:46
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:

En femåring är knappast för stor för pyssel. Linn har däremot stannat mentalt på typ 15 år.
Citera
2022-12-13, 11:47
Medlem
Citat:

Jag har börjat tänka tanken om hon håller ungen hemma på ”Vab” för att spela in de här menlösa pysslen.
Och isf är det rätt taskigt mot en femåring som förbereds för full inför förskoleklass till hösten.
Citera
2022-12-13, 11:59
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Janedoh
Jag har börjat tänka tanken om hon håller ungen hemma på ”Vab” för att spela in de här menlösa pysslen.
Och isf är det rätt taskigt mot en femåring som förbereds för full inför förskoleklass till hösten.

Intressant tanke, för ha tindra borde väl vara på dagis nu och inte sitta hemma och pyssla med mamma för att sen tvingas visa upp det framför kameran.
Citera
2022-12-13, 12:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Intressant tanke, för ha tindra borde väl vara på dagis nu och inte sitta hemma och pyssla med mamma för att sen tvingas visa upp det framför kameran.

Vet ju inte när det är inspelat. Men varje gång T är hemma så levereras det minst två pysselvideos i nära anslutning (nu nissepysslet och granen).
Visst att man kanske ändå passar på att pyssla när man är hemma och är sjuk. Men var är respekten för sitt barns integritet när det sjuka barnet också filmas och kablas ut?

Alltså om det är fejksjuka- galet att hålla henne borta från riktig pedagogik som 5-åringar får extra av på fsk.
Om det är riktigt sjuka- crazy att filma.

”Mamma jag måste kräkas”
”Vänta gumman, håll bara upp den lite till så får jag en bättre bild”
Citera
2022-12-13, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer

Om de nu inte är sjuka så är det väl fantastiskt om de kan få en ledig dag tillsammans. Bara för man är 5 år betyder det ju inte att man måste vara på förskolan varje dag..

Men klart att L måste dra nytta av att ha T hemma. Passa på att dra in lite stålars…
Citera
2022-12-13, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snillet88
Om de nu inte är sjuka så är det väl fantastiskt om de kan få en ledig dag tillsammans. Bara för man är 5 år betyder det ju inte att man måste vara på förskolan varje dag..

Men klart att L måste dra nytta av att ha T hemma. Passa på att dra in lite stålars…

Så sant. Men kanske inte heller pressen att leverera videos så fort man är hemma. Utan som du skriver - bara vara ledig någon gång ibland.
Citera
2022-12-13, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snillet88
För stor? Min 7-åring hade tyckt att det var kul! Däremot håller jag med om att hon inte ser så road ut… är väl inte så kul att bli tvingad att filmas och hålla upp färdiga pysslet, som säkert Linn har gjort och låtsas att Tindra skapat 🙈

Jag tycker det ser värre ut när hon ställer alla 3 barnen framför kameran. Ber dom pussas och slänger på lite bakgrundsmusik så man inte hör hur hon säger till tindra att pussa pussa pussa sina systrar. Ja det är helt naturligt. Men kanske inte under beordra .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in