Citat:
Hade jag varit så så hade jag hejat på Ukraina för det är där folk förtrycks av en ondskefull regim. Andra fattiga länder har sina seder och bruk och det bör vi acceptera tills dom hinner ikapp, men USA stoppar gärna deras utveckling och kastar dom åratals tillbaka.
Ryssland har nog minst fascister här i världen, se hur den ideologin växer i väst. Med andra ord är jag jävligt emot fascister, nazister och ultranationalister, råskinn som i Ukraina. Det är mycket möjligt att du är en av dessa råskinn i vårt land, språket och hatet tyder på det.
Det är bara du och dina likar som får njuting av att männsikor lider, ukrainska folket och soldater men framför allt ryssar. Jag uttrycker mig sällan så sjukt som ni gör utan vet vad krig innebär och att otäcka saker sker på båda sidor. I det här kriget är det Ukraina som står för absolut flest krigsbrott och förföljelser av människor och ni hejar på och njuter av det.
Så det där att jag skulle ta parti för länder som förtrycker människor är skitsnack, det enda ni har att komma med. Jag inser dock att länder är olika och att det är upp till folket att gör uppror och inte USA att invadera och göra saker värre och döda betydligt fler än en eventuell diktator gör (se vad förstörda fungerande länder som Irak och Libyen blev). För er så verkar en del diktaturer fungera och man tittar bort om dom är vänner med USA, vi får se hur det går för Sudiarabien i framtiden som nu håller Kina i handen, kommer hatet och propagandan att piskas upp och ni då återigen följa mästaren?
Ryssland har nog minst fascister här i världen, se hur den ideologin växer i väst. Med andra ord är jag jävligt emot fascister, nazister och ultranationalister, råskinn som i Ukraina. Det är mycket möjligt att du är en av dessa råskinn i vårt land, språket och hatet tyder på det.
Det är bara du och dina likar som får njuting av att männsikor lider, ukrainska folket och soldater men framför allt ryssar. Jag uttrycker mig sällan så sjukt som ni gör utan vet vad krig innebär och att otäcka saker sker på båda sidor. I det här kriget är det Ukraina som står för absolut flest krigsbrott och förföljelser av människor och ni hejar på och njuter av det.
Så det där att jag skulle ta parti för länder som förtrycker människor är skitsnack, det enda ni har att komma med. Jag inser dock att länder är olika och att det är upp till folket att gör uppror och inte USA att invadera och göra saker värre och döda betydligt fler än en eventuell diktator gör (se vad förstörda fungerande länder som Irak och Libyen blev). För er så verkar en del diktaturer fungera och man tittar bort om dom är vänner med USA, vi får se hur det går för Sudiarabien i framtiden som nu håller Kina i handen, kommer hatet och propagandan att piskas upp och ni då återigen följa mästaren?
Kommunistiskt snömos!
Du har hyllat varenda diktatur som har varit eller är socialistisk och du försvarar dessa regimers förtryck mot sina medborgare.
Ryssland checkar in på varenda kriterium för att vara en fasciststat, men det är förmodligen inte den politiska riktningen som är viktig för dig.
Det som är viktigt för dig är diktaturer som förtrycker andra människor.
Du är en svårt misslyckad varelse vars högsta önskan är att vara som dem, och du har under alla år torgfört din fäbless för diktaturer och dess utrensningar inom befolkningen.
Du hör inte hemma bland människor!