2022-12-12, 20:51
Medlem
Antoinettes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TveksamOmMittLand
Det enda som hänt är att Linda sugit en massa penisar. Alt. satt upp höfterna i luften.

Vad spännande att du vet så mycket om detta! Kanske du ska ta och ringa Aftonbladet, kanske kan du t.o.m. få en liten slant till elräkningen för besväret? 😊
Citera
2022-12-12, 20:51
Medlem
NoraKuzmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antoinette
Jag kan tänka mig många situationer där en jävsituation bara innehåller en part. Du kanske förväxlar det med vänskap? En vänskap måste ju per definition innehålla minst 2 parter.

Hon hävdar ju att det inte var en jävsituation vid rekryteringstillfället. Att det sprids rykten inom polismyndigheten att så visst var fallet må ha hänt, men jag tror att den enda slutsatsen vi kan dra av det är att vi, i den här tråden, inte vet vad som har hänt.

De var vänner. Det är jäv vid statlig rekrytering.

Båda två ska informera om det och någon annan ska sköta rekryteringen.
Citera
2022-12-12, 20:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Starback
Inte menar du väl Anders Thornberg?

Sakta i backarna nu! Anders och Linda spelade endast Monopol när de delade sovrum under journätter, inget annat. Punkt!
Senast redigerad av skoputs 2022-12-12 kl. 21:10.
Citera
Medlem
RFTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Insyn5
Personer som tar sig till så höga positioner tendera ofta att ha psykopatiska drag.

[quote=RFT|82735040]
Citat:
Personer som tar sig till så höga positioner tendera ofta att ha psykopatiska drag. QUOTE]

Oj, då vet du mer än jag; och jag ändå utbildad inom psykiatri. Detta är helt nytt för mig. Länka gärna till den forskning som du menar har stöd för ditt uttalande.

[quote=Byggahus2021|82735118]
Citat:
Ursprungligen postat av RFT

Hur kan det vara nytt för NÅGON? Man hör och läser om det ett par gånger per år. Bor du under en sten?

Du kan alltså inte stödja dina uttalanden på någon forskning.
Du hittar inte någon vetenskaplig forskning inom psykiatrin, som stödjer ditt uttalande.
Och uppenbarligen tar din sakargument slut, eftersom du i din sista mening övergår till okvädning.
Citera
Medlem
NoraKuzmas avatar
[quote=RFT|82735040]
Citat:
Personer som tar sig till så höga positioner tendera ofta att ha psykopatiska drag. QUOTE]

Oj, då vet du mer än jag; och jag ändå utbildad inom psykiatri. Detta är helt nytt för mig. Länka gärna till den forskning som du menar har stöd för ditt uttalande.

Finns många utbildade inom psykiatri och beteendevetenskap som inte kan något värdefullt öht.
Citera
2022-12-12, 20:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Antoinette
Vad spännande att du vet så mycket om detta! Kanske du ska ta och ringa Aftonbladet, kanske kan du t.o.m. få en liten slant till elräkningen för besväret? 😊

Linda har fått en massa gammal penis. Tror inte ens du ifrågasätter det.

Sen lär det nog vara ett gäng yngre grabbar som även dom kört kul karusell.
Citera
2022-12-12, 20:54
Medlem
[quote=RFT|82735216][quote=RFT|82735040]

Citat:
Ursprungligen postat av Byggahus2021

Du hittar inte någon vetenskaplig forskning inom psykiatrin, som stödjer ditt uttalande.
Och uppenbarligen tar din sakargument slut, eftersom du i din sista mening övergår till okvädning.

Jag har aldrig påstått att det är sant men alla som inte bor under en sten har hört påståendet.
Citera
Medlem
Det var polisforskaren som begärde ut offentliga handlingar om Linda. Inte Mats som hon anklagar.

https://www.dn.se/sverige/polisforskaren-det-var-jag-som-kartlade-linda-staaf/
Citera
Medlem
feemaxxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hegamon
Där står att hon har "polismans befogenhet" utan att ha gått PHS (Polisskolan). Linda har internutbildat sig och fått polisbefogenheter står det här: https://nyheter24.se/nyheter/inrikes/1109586-allt-om-linda-h-staaf-relationen-med-ob-utbildning-och-varfor-hon-lamnade-polisen

Det ser klarlagt ut att Linda har jur.kand. Personligen tycker jag det ej är något jätteproblem om Linda med sin utbildning och sina vidareutbildningar fått "polismans befogenhet". Men så är jag inte inläst i tråden som jag borde vara.

Hon påstår att hon är polis, jurist och civilekonom. Då borde hon ha om hon är seriös

1. En juristutbildning motsvarande 4,5 års utbildning. -tydligen har hon studerat juridik i USA. Frågan är om hon verkligen avlagt examen eller inte.
2. En civilekonomexamen. En civilekonom har en examen från ett svenskt universitet/högskola. Vid vilket universitet har hon examen (eller högskola).

Här är det viktigt att fastställa om hon verkligen har dessa två examen eller inte. Det händer rätt ofta att bedrägliga personer läser enstaka kurser, sedan när de tycker att det läst tillräcklig ljuger till om att man har en examen.
Citera
2022-12-12, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TveksamOmMittLand
Framför allt skall det ej på publika pressisar framgå att lilla bimbon Linda är en Tycoon Polis ggr 3 .

Linda är en liten bimbo som läst 120 poäng. Där juridik var inblandat.

Helt okay.

Men det ger ej hennes F-boy rätt att trycka upp henne i hierarkin.

Helt enig!
Citera
2022-12-12, 20:57
Medlem
Insyn5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RFT

Va? Du fick 5 länkar.
Du ville ha forskning, jag länka till artiklar som refererar till forskningsstudier och forskare. Det var 5 artiklar från olika sidor. Det tog inte ens en minut innan du svara, så du kan omöjligt ha klickat på någon av dem eller ens läst en rad.

Du efterfrågar källor som stödjer mina uttalanden men ger fan i att ens öppna dem när du får det, skärp dig för helvete.
Citera
2022-12-12, 20:57
Medlem
NoraKuzmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neurowipe
Haha den här golddiggern råkade bita av lite för mycket nu och fick hybris. Nu kommer det upp i ljuset att det är fittan som fått betala för karriärstegen. Ett gott råd till alla korrupta är att inte bita den hand som fött upp dig till din position. Har du väl sålt dig är du slav för alltid.

Sanna ord.

Bit inte den hand som föder dig.

Ännu bättre: skit inte där du äter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in