Har hon börjat äta glutenfritt också?
Trodde först att det var vidbrända kokostoppar.
Hon unnar sig i alla fall lite gofika ibland. Men annars äter hon hälsosamt skriver hon. Det har jag missat.
Verktygen hon delar ut - är det samma sort som Anna Book fick med sig efter BL? Vi såg ju hur bra dom var. 🙄
06 December 2022 20:43:36
Go-fika 🤎☕️ Jag äter varierad kost. Större delen av tiden äter jag hälsosamt och går medvetna val . MEN, det ger mig också utrymmet för annat. IBLAND! När du coachas av mig så ser jag till dig. Din vardag. Din målsättning. Men framförallt ge dig verktyg för att du ska skapa en hållbar livsstil där du inte behöver leva med strikta förbud och hamna i ”allt eller inget” fasen. Många gånger leder strikta förbud till en ohållbar balans där man oftast får en osund och destruktiv relation till kosten. Alla dieter fungerar. Sålänge man följer dom 😏 Det vanliga när man gått på diet ett tag är att när man sedan släpper efter så går man oftast upp allt man redan gått ner och lite där till… - Inte så kul😝 Därför förespråkar jag att man sätter upp en strategi för att nå ditt mål. Men sedan en strategi för att bibehålla sitt resultat 👍🏻 Ingen mer jojo-bantning! Läs mer om onlinecoachningen på @strongmamas.se och säg till om du vill ha hjälp ! Nu ska jag äta en saffransbulle och passar på att önska dig en trevlig kväll 🤎
Har hon börjat äta glutenfritt också?
Trodde först att det var vidbrända kokostoppar.
Hon unnar sig i alla fall lite gofika ibland. Men annars äter hon hälsosamt skriver hon. Det har jag missat.
Verktygen hon delar ut - är det samma sort som Anna Book fick med sig efter BL? Vi såg ju hur bra dom var. 🙄
06 December 2022 20:43:36
Go-fika 🤎☕️ Jag äter varierad kost. Större delen av tiden äter jag hälsosamt och går medvetna val . MEN, det ger mig också utrymmet för annat. IBLAND! När du coachas av mig så ser jag till dig. Din vardag. Din målsättning. Men framförallt ge dig verktyg för att du ska skapa en hållbar livsstil där du inte behöver leva med strikta förbud och hamna i ”allt eller inget” fasen. Många gånger leder strikta förbud till en ohållbar balans där man oftast får en osund och destruktiv relation till kosten. Alla dieter fungerar. Sålänge man följer dom 😏 Det vanliga när man gått på diet ett tag är att när man sedan släpper efter så går man oftast upp allt man redan gått ner och lite där till… - Inte så kul😝 Därför förespråkar jag att man sätter upp en strategi för att nå ditt mål. Men sedan en strategi för att bibehålla sitt resultat 👍🏻 Ingen mer jojo-bantning! Läs mer om onlinecoachningen på @strongmamas.se och säg till om du vill ha hjälp ! Nu ska jag äta en saffransbulle och passar på att önska dig en trevlig kväll 🤎
Får se när hon gått upp allt hon gått ner inför det kändistäta bröllopet 😂😂
#hållbarjojobantning
Nu ljuger hon på instagram igen. ”Jag har varit ensamstående med L sen han var 17-18 veckor” Vad hon inte vill minnas är alla år som pojken bodde hos sin pappa på heltid. Hon kan inte tala sanning. Det är bara så.
Har nog missat det helt. Varför bodde L hos sin pappa på heltid ? Hon har ju alltid gett sken av att vara den som alltid tagit hand om L
Då L var liten så bodde han varannan vecka.hos pappa och mamma. Men ofta längre hos pappan eftersom hon var upp i Stockholm hos Maggan och hade annat för sig. Men sen då L började skolan flyttade han till sin pappa på heltid. Efter några år i skolan så blev det problem där och därför flyttade han till sin mamma i Stockholm. Så ensam med sonen kan hon endast ha varit då han var baby och dom separerade. My har alltid berömt den nya kvinnan som pappan fick barn med och som tog hand om L och hans nästan jämnåriga bror ihop med pappan. Hade My valt att bo på Öland så kunde den delade vårdnaden fortsatt men hon ville bo i huvudstaden.
Hon berättar nu på story att hon är hos sin väninna. Ingen vet att dom känner varandra för dom låtsas inte om varandra på sociala medier. Nästa vecka ska dessa damer berätta en STOR nyhet. 🫣🥹
Nu försöker hon sig på andra inlägg än bröllopet. Hon har fortfarande inget engagemang och inga följare som är intresserade. Av 10 kommentarer så är 6 hennes egna. Företagen kräver större engagemang och likes från hennes följare för att hon ska få fortsatt arbete med dem. Går inte så bra för henne…..
🖤Han & jag🖤 Tänk att min ”Lilleman” ville följa mig längsmed altargången och överlämna mig till Jonas 🤍 Han höll mig i sin högerhand. I vänster hand höll han ringen 💍 Vi var båda nervösa och förväntansfulla. Skrattade hela vägen fram. Se bild två ——> Så stort. Så vackert. Så naturligt ❤️ Det har alltid varit VI. VI mot världen. Vi två som vandrat sida vid sida… i med och motgång. Ludvigs första steg. Jag och han. Ludvigs första ord, jag och han ☺️ Jag har varit ensamstående med Ludvig sedan han var bebis ca 17-18 veckor. Vi har en obeskrivligt tight relation som jag kommer att vårda och prioritera resten av mitt liv❤️ För mig att träffa en man och släppa in på livet igen…. Det var inte lätt. Jag ville inte binda mig eller släppa in någon i våran familj. Jag tänkte att ingen någonsin skulle få såra mig på det sättet igen och att jag klarar mig bäst själv. Att ens tänka tanken på att släppa in någon i Ludvigs liv på riktigt. Det kändes avlägset… MEN. Efter 7 år som singel träffade jag Jonas🙏🏻 Då bara hände allt det där jag inte trodde att jag varit redo för. Min indian dök upp för att stanna där med oss. Men även han ställdes inför samma utmaning som oss, fast tvärt om😅 Att ta sig an någon annans barn. Att välja rollen som bonuspappa med allt vad det innebär. Att gå ifrån ett ungkarlslivet till en familj och ”vuxenrelation” 😅 Långt ifrån självklart och ingenting man kan förvänta sig eller ta för givet. Men det gjorde han … Där och då föll bitarna på plats och VI blev TRE 🖤 Ludvig älskar Jonas av hela sitt hjärta och Jonas älskar Ludvig som sin egen son 🫶🏻 Jag är så genuint tacksam 🙏🏻 Jag menar vad mer kan man som mamma önska sig?🥹
10/12
10 December 2022 10:35:26
Nu mina vänner, nu ska nu gå in via länken i min bio och ladda ner @lifesum 🤎 Appen är som ni säkert vet gratis att ladda ner… Men om du inte redan är premium användare så är det dags att bli det! Du får 50% via min länk ! Det är inte många kronor i månaden om du slår ut det ☺️ Som premium har du tillgång till många grymma funktioner som tex receptbanken. Just nu är den fullmatad av goda, hälsosamma jul och nyårsrecept 🥰 Om du sveper vidare bland bilderna och videorna i inlägget så ser du några av mina favoriter! Du ser bland annat en chokladmousse som är gjord av toufo, och innehåller högt protein och betydligt mindre fett än om du köper färdigt 😉 Busenkel att göra och jätte god🤎 Sen har du ju såklart alla andra recept att välja emellan också… Jag lovar dig, att äta hälsosamt behöver absolut inte vara tråkigt! Du behöver bara hitta bättre alternativ och vara kreativ när du vidgat ditt synsätt på maten… Där är Lifesum en hjälpande hand som ser till att det aldrig blir tråkigt i köket.. Recepten passar dessutom hela familjen 🍪☕️🍹🤎 Inget att fundera på Ladda ner appen redan idag…
Hennes blogginlägg får mig att tänka:
"Så ända in i helvete tragiskt och sorgligt att läsa, skrivet av en människa som verkar sakna självinsikt och respekt för sina närmaste".
Man undrar ju varför människan aldrig verkar kamma håret? Alltid rufsigt och med en slarvig tofs.. ser hon inte själv hur det ser ut? Ja svaret är nog enkelt 😅 hon fattar inte hur ofräsch hon ser ut.. Nu väntar vi med spänning på när tumör kortet som hon har i ”kortärmen” dyker upp! Hennes hälsokamp där minst en operation till väntar. För snart kommer dippen när hennes glansdagar runt bröllopet är över.