2022-12-12, 07:20
Medlem
Sitter hon med tårar i ögonen i TV4? Slampigare klädsel denna gång, ingen polisuniform. Säger något det här kanske?
Citera
2022-12-12, 07:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanballanjugge
Sitter hon med tårar i ögonen i TV4? Slampigare klädsel denna gång, ingen polisuniform. Säger något det här kanske?
Haha det första jag lade märke till var hennes slampiga klädsel,,, Och givetvis drar hon kvinnokortet i första meningen.
Citera
2022-12-12, 07:28
Medlem
Haha, intervjun på nyhetsmorgon var helt underbar, som att se ett tåg med krigsförbrytare spåra ur i slowmotion.
Citera
2022-12-12, 07:30
Medlem
Statsminister2030s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanballanjugge

Hon såg förjävlig ut. Ser ju ändå okej ut på några bilder, men här såg hon ut som värsta heroinludret. Och då brukar ju ändå tv sminkörer kunna göra underverk. . Vill inte ens tänka på hur hon ser ut osminkad en söndagsmorgon

Hon va väldigt noga med att få med utsatta kvinnor ett antal gånger.

Tror dock att hon i folkets ögon framstår som bättre än Löfving som inte sagt ett skit och verkar ha gått under jorden. Jag tror inte han kan tiga sig ur den här historien och hoppas att den har blåst över på nån vecka.

Löfving är körd. .
Citera
2022-12-12, 07:36
Medlem
densistasovjets avatar
Hennes intervju i TV4 nyss befäster intrycket av en mycket driven psykopat, beredd att gå över lik. Det är ju ingen slump att Linda gängat sig med män betydligt äldre än hon själv och med mycket höga positioner i samhället.

Tyvärr kommer hon antagligen att klara sig genom att dra kvinnokortet. Hon bör sparkas ihop med Löfving, Tornberg plus den ytterst inkompetenta Hamsterbruden Götblad.
Citera
2022-12-12, 07:49
Avslutad
Oavsett vem av de direkt inblandade som bär mest skuld i detta så tycker jag att man lägger för lite vikt på den politik som har krattat manegen för den här utvecklingen. Sosseriet, Eliasson och liknande krafter som har inte bara drivit på en centralisering av polisen, utan man har aktivt bidragit till en kultur som har premierat inkompetens och som har drivit bort kompetenta poliser som vägrat spela med i spelet och blidka intressen som har föga med brottsutredning och brottsförebyggande insatser att göra.

Det här är alltså frukten som skördas för vanstyret.
Senast redigerad av RobRoys 2022-12-12 kl. 08:15.
Citera
2022-12-12, 07:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Statsminister2030
Hon såg förjävlig ut. Ser ju ändå okej ut på några bilder, men här såg hon ut som värsta heroinludret. Och då brukar ju ändå tv sminkörer kunna göra underverk. . Vill inte ens tänka på hur hon ser ut osminkad en söndagsmorgon

Hon va väldigt noga med att få med utsatta kvinnor ett antal gånger.

Tror dock att hon i folkets ögon framstår som bättre än Löfving som inte sagt ett skit och verkar ha gått under jorden. Jag tror inte han kan tiga sig ur den här historien och hoppas att den har blåst över på nån vecka.

Löfving är körd. .

Det fetade, exakt samma tillvägagångssätt som Amber Heard. Finns en hel del likheter mellan de två kvinnorna.
Citera
2022-12-12, 07:54
Medlem
Insyn5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagandeBjornen
Men visst ser hon bra ut?!

Nej jag kan inte se det, men hon är lite för gammal för mig också, skulle kunna vara min morsa.
Citera
2022-12-12, 07:55
Medlem
Linda Staaf: ”Jag som kvinna kränks, hängs ut och nedvärderas”

https://www.tv4.se/artikel/324XlWQUHm2PEUmCNzsJBX/linda-staaf-ger-sin-bild-av-polisledningskandalen

Nu börjar det...
Citera
2022-12-12, 07:58
Medlem
Davys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobRoys
Oavsett vem av de direkt inblandade som bär mest skuld i detta så tycker jag att man lägger för lite vikt på den politik som har krattat manegen för den här utvecklingen. Sosseriet, Eliasson och liknande krafter som har inte bara drivit på en centralisering av polisen, utan man har aktivt bidragit till en kultur som har premierat inkompetens och som har drivit bort kompetenta poliser som vägrat spela med i spelet och blidka intressen som har föga med brottsutredning och brottsförebyggande insatser att göra.

Absolut, men nu har ju borgarna chansen att visa att man kan sparka myndighetschefer. De som gnällt så mycket om att sossarna är helt kravlöst. Nu kan ju Uffe att visa vad skåpet ska stå. Jag är dock ytterst tveksam till att de gör det. Alla är nämligen med i samma lilla gäng.
Senast redigerad av Davy 2022-12-12 kl. 08:06.
Citera
2022-12-12, 07:59
Medlem
Tillssons avatar
Hon säger att han var i studion på sin fritid, men i eftermiddag ska hon vara i yttre tjänst?

Hallå eller? Yttre tjänst på ett kontorsrum på Kronoberg.
Citera
2022-12-12, 08:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Davy
Absolut, men nu har ju borgarna chansen att visa att man kan sparka myndighetschefer. Ee som gnällt så mycket om att sossarna är helt kravlöst. Daga gör Uffe att visa vad skåpet ska stå. Jag är dock ytterst tveksam till att de gör det. Alla är nämligen med i samma lilla gäng.

Absolut, det håller jag helt med om men det är inte desto mindre främst sosseriet som skapat situationen. Men absolut, nu har ju Lilla FridUlf alla möjligheter i världen att bevisa vad han går för, vilket kommer att visa, precis som du säger, att han är minst lika rutten i märgen.
Senast redigerad av RobRoys 2022-12-12 kl. 08:08.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in