2022-12-11, 12:59
Medlem
Hur kan det vara lagligt o accepterat av Putin et Co att Ukraina tar Z-fordon o använder dom för att döda ryska wagner o tjesoldater - så fort detta hände borde Putin genomfört kollektiva självmord modell Jim Jones.

Ryssarna har allså satt Z seger på egna fordon för att Ukraina skall döda i vinna över ryssar-
Brain Drain i kubik
Citera
2022-12-11, 12:59
Medlem
nidhoogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swan65
EU, Nato och hela jävla världen har inte stått så här solidariskt förenade gentemot ryssjäveln sedan de asen attackerade Finland 1939. Fega jävla inkompetenta as såväl då som nu får dom smaka bly och världens avsky. Och du din patetiska jävla nolla hoppas jag snart blir tvångsinkallad till fronten och får smaka Nato 7.62mm

Enade står vi samman, enade skall vi falla! (Tills det börjar bli för dyrt..)
Citera
2022-12-11, 13:00
Medlem
Pilla74s avatar
Citat:
EU, Nato och hela jävla världen har inte stått så här solidariskt förenade gentemot ryssjäveln sedan de asen attackerade Finland 1939. Fega jävla inkompetenta as såväl då som nu får dom smaka bly och världens avsky. Och du din patetiska jävla nolla hoppas jag snart blir tvångsinkallad till fronten och får smaka Nato 7.62mm

Oj, nu är du väl ändå lite sur. Hela jävla världen står inte bakom Nato, tvärtom. Istället för agera känslosamt så googla lite hur nato ser ut, och vilka som inte stöder nato.
Citera
2022-12-11, 13:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pilla74
EU lider inte, nu måste du förklara dig. Och nämn gärna ett tillfälle du brydde dig om Ukraina och räknade med dem till europa innan kriget. Europa och EU är dessutom helt skilda saker.

Lite osäker på vad du förväntar dig.

Vad lider EU av, menar du?

Rent konceptuellt, principiellt måste EU göra sig av med alla beroenden och affärsrelationer med opålitliga, patologiskt falska länder och människor som pissryzzarna. Det måste du väl ändå hålla med om? Och det är "billigare", mindre kostsamt att göra det nu, tidigt, än att vänta tills det kostar ett stålbad.

Varför skulle jag bry mig om Ukraina, innan landet blir invaderat av sexualsadistiska piss-ryzzar? Det är ju just därför som jag bryr mig. Jag tycker helt enkelt - även om piss-ryzzar som du tänker annorlunda - att det är fel när ett annat land invaderar ett annat land. Jag tycker att det är fel när 100 000-tals människor får sätta livet till, för att nån dumfitta till bajs-putin hamnat i klimakteriet.

Har du nån annan uppfattning?
Citera
Medlem
psychicsailors avatar
Citat:

Jag har aldrig förstått mig på poängen att sitta och låtsas saker i en tråd.

Heller inte att bara sitta och hata.

Är det bara för att sitta och tänka på medhållet man får när andra, som är likadana som en själv, tycker bra om texten som man själv skrivit? Eller tror man att man gör nytta?
Citera
Medlem
Pilla74s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aztlan
Grov felkalkylering av poopin men det är så det kommer bli oavsett vad det kommer kosta, nu står han där, kort, arg och nerskiten

Gör han verkligen det. De landområden han har nu är inget han skulle nöja sig med tror du?
Citera
2022-12-11, 13:02
Medlem
EnCartes avatar
Citat:
Nej varför skulle dem tro att de kan göra vad de vill. Du är grundlurad i tankesättet och det är du som lever i en drömvärld, dvs den värld som MSM ger dig.
Nonsens. Det är hellre du som lever i en drömvärld där du tror att ryssarna är några good-guys, som attackerar andra länder för att ockupera dem och införliva dem under deras eget styre med våld. Jag läser MSM lika kritiskt som jag läser annat plus att jag läser MSM i väldigt liten omfattning. Så ditt tvärsäkra påstående om mig, utifrån vad du tror att de som inte tycker som dig, enbart får sin information från är helt fel.

Jag får även information från rysk media. Där min slutsats är att de inte är riktigt kloka och lever i förnekelse, liksom du. Dom har lurat dig och fått dig att tro att de står för sanningen. Du är helt enkelt lurad av dem. De har tryckt på rätt knappar för att få dig att ställa dig på diktaturens sida, mot det fira väst och arbeta som en kollaboratör mot ditt eget land.
Citera
2022-12-11, 13:03
Medlem
leachs avatar
Citat:
Pissryska Z alltså?

Precis! Ni börjar förstå.
Här är en fin film på pizzrysk Z utrustning som inte är så bra.

Russian Su-25 emergency landing. Unfortunately, repairs after such a landing are relatively easy, but who knows if it is possible to repair it in Russia.
https://twitter.com/TpyxaNews/status/1601503660953174017
Citera
Medlem
Arnstads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle81
Din frågeställning är inte relevant längre, om den någonsin varit det.

Det som gäller nu är att säkra Ukrainas gränser till det som gällde före 2013. Sedan stärka upp gränsen. Efter det kan försoning inom landet påbörjas.

Normalt med dessa östfolk, slaver och liknande, så komer de lyssna till och ha förtroende för den som har mest makt och våld. När Ukraina väl tagit tillbaka hela ukraina, så kommer självklart Ukraina framstå som landet med mest förtroende, vinnaren, landet med mest våldskapital. Tillräckligt många av de ryssvänliga invånarna kommer då byta orientering mot ukraina, det sker automatiskt, omedvetet, eller av praktiska skäl.

De ryssar som ej vill bo där kan flytta till Ryssland.
Det kan låta hårt i svenska öron, men ryssland och sovjet har lång tradition av att flytta folkgrupper, så för invånarna här är det inget konstigt.

Varför just 2013, varför inte 1920 eller 1955? Varför lyssnar inte Ukraina på Ryssland, om de är benägna att lyda övermakten?
Citera
Medlem
nidhoogens avatar
Grisjakt i mörkret med värmesikte " porr

https://twitter.com/LogKa11/status/1601525534797987841?t=3uhkYPKfHcXwrkFOddVHog&s=19

DPR Kaskad sniper teams eliminated multiple Ukrainian army soldiers
Citera
2022-12-11, 13:05
Medlem
Pilla74s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aztlan
Om du kikar runt på era ryZzka fordon i ukraina kan du se vilken bokstav som målats på dom av er själva

Jamen framstår tex din argumentation mer skagkraftig genom att använda Ryzzska, Phsykotiska dvärgen i kreml, Piss-ryzzar osv? Tycker det tyder på svag begåvning och ej akademiskt. Brukar vara så när argumentationen tryter så tas sådana ord fram. Som när MP ska diskuttera integration, slutar alltid med att de målar färger på den de argumenterar med. Så svagsint
Citera
2022-12-11, 13:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ABanderas68
Jadu, gud vet.

Men att piss-ryzzarna har färdiga anfallsplaner mot Sverige - och i synnerhet Gotland - det har vi vetat länge. Och tidigare i år fick vi se dem på ryzk, statskontrollerad TV.

Så det är en no-brainer.

Piss-ryzzarna gillar att inta, våldta och slakta andra folkslag. Det är väl en förklaring. Så god som någon.

De gillar väl tanken på att få komma över till Sverige och få penetrera småungar, skära sönder underliven på svenska flickor och pojkar, kanske få gruppvåldta en eller ett par 10-åringar också.

Svårt att begripa sig på dig och dom andra pissryzzarna, du kanske kan förklara?

Citat:
Men lägg ner nu.

Har jag missat något?

Nope. Precis så jävla äckliga är piss-ryzzarna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in