2022-12-11, 12:08
Medlem
nidhoogens avatar
Fler UAF som gav upp, notera hur Ryssen väljer att inte avrätta de på plats likt sina fiender gillar att göra.

https://t.me/Armiya_2023/2180?single

More ukrops captured.
Citera
2022-12-11, 12:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nidhoogen
Fler UAF som gav upp, notera hur Ryssen väljer att inte avrätta de på plats likt sina fiender gillar att göra.

https://t.me/Armiya_2023/2180?single

More ukrops captured.

Väntar fortfarande på första bilderna av Ukrainare som frivilligt söker sig till den piss-ryzka armén.

Eller ukrainare, vilket folkslag som helst som frivilligt söker sig till neanderthalarna.

Hur var det nu. Ska inte Bajs-pitten stifta en lag som gör det lagligt att skjuta alla piss-ryzzar som söker fly landet?
Citera
2022-12-11, 12:13
Medlem
nidhoogens avatar
Bilder från Ural där produktionen av T-90 och uppgraderingar av befintligt pansar fortgår.

https://t.me/azmilitary11/30564?single

Production in "Uralvagonzavod" of new T-90 and modernised T-72B3M for the need of the front
Citera
2022-12-11, 12:13
Medlem
aztlans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pilla74
Hehe, vad är ditt elpris idag? Du lider ju med. Se till att göra upp med piss-ryssen istället så vi slipper detta.
Aldrig en deal med poopin igen, vi får ställa om och under tiden betala och vara nöjda då vi trots allt har det jäkligt bra här i Sverige, räcker med att se en bild/filmsnutt från ryZzka landsbygden för att inse hur gott vi lever och klaga är det sista vi ska göra
Citera
2022-12-11, 12:15
Medlem
nidhoogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ABanderas68
Väntar fortfarande på första bilderna av Ukrainare som frivilligt söker sig till den piss-ryzka armén.

Eller ukrainare, vilket folkslag som helst som frivilligt söker sig till neanderthalarna.

Hur var det nu. Ska inte Bajs-pitten stifta en lag som gör det lagligt att skjuta alla piss-ryzzar som söker fly landet?

Ja visst, googla "Sparta" "Somalia", DPR och LPR militia.

Där har du ca 120.000 "Ukrainare" som slåss för Ryssland mot Ukraina (väst).
Citera
Medlem
vera.os avatar
Citat:
Lägg ner. Jag håller inte på någon, borde inte du göra heller då detta inte är vår konflikt. Det jag som vuxen ser är att om denna konflikt håller på längre och längre så kommer eu och sverige lida mer och mer. Är det något i detta du inte förstår?
Varför hackar du då hela tiden på Ukraina?

Jag har inte sett dig ta avstånd på ryssens terrorbeskjutning av civil infrastruktur eller andra uppenbara krigsbrott?

Så lägg av med ditt svamlande om att du är neutral!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Charvet
Sanktionerna har hittills nästan endast drabbat Väst själva, och fungerar som ett slags självskadebeteende. Väst blir fattigare av sanktionerna medan Ryssland får anledning att intensifiera sina affärer med blomstrande stormakter som Indien och Kina. Högst sannolikt kommer det vara fallet även om 2-3 år. Blir ni inte utmattade av att leva på hoppet? All västerländsk hjärntvätt håller på att göra er till spöken.

(Nu behöver inte fjorton olika personer svara idiotiskt indignerat på det här och kalla mig "rysstroll" och liknande. Det räcker om en av er gör det. Sådant biter inte på mig och är inte ett argument för någonting, men ni har ju ett terapeutiskt behov av det, så kör.)

Har du själv läst prognoserna för rysk ekonomi?

(Du behöver uppenbart också hjälp, vi kan bli buddies och hjälpa varandra)
Citera
2022-12-11, 12:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Charvet
Sanktionerna har hittills nästan endast drabbat Väst själva, och fungerar som ett slags självskadebeteende. Väst blir fattigare av sanktionerna medan Ryssland får anledning att intensifiera sina affärer med blomstrande stormakter som Indien och Kina. Högst sannolikt kommer det vara fallet även om 2-3 år. Blir ni inte utmattade av att leva på hoppet? All västerländsk hjärntvätt håller på att göra er till spöken.

(Nu behöver inte fjorton olika personer svara idiotiskt indignerat på det här och kalla mig "rysstroll" och liknande. Det räcker om en av er gör det. Sådant biter inte på mig och är inte ett argument för någonting, men ni har ju ett terapeutiskt behov av det, så kör.)

Ids inte ens gå i polemik med dig. Är du så jävla dum i huvudet att du inte fattar bättre så är du ingenting att ödsla tid och kraft på.

Piss-ryzzland har ingenting annat att erbjuda vare sig väst, Indien eller Kina, än billig olja och gas. Kanske några ton mineraler också.

Precis ingenting annat.

Vapen? HAHAHAHAHAHAHHAHhhaahaa......

Hela den civiliserade världen har hållt på sedan 90-talet att göra sig oberoende av olja och gas. Ta gärna en titt på Sveriges oljeförbrukning.

Vad är piss-ryzzland? Ett land som är beroende av att sälja IS, som på 20-talet, innan kyl och frys dök upp.

Om 2-3 år finns ingen infrastruktur kvar, inga pipelines, inga hamnar, ingen förmåga kvar att köpa eller lasta piss-ryzk olja och gas.

Så jävla skönt!
Citera
2022-12-11, 12:17
Bannlyst
Citat:
Bilder från Ural där produktionen av T-90 och uppgraderingar av befintligt pansar fortgår.

Production in "Uralvagonzavod" of new T-90 and modernised T-72B3M for the need of the front

Var är T-14 någonstans, dom där fantastiska stridsvagnarna som ni piss-troll varnat för i mer än 9 månader nu?

Saknas det komponenter?

HAHAHAHAHAhahahahahahaahhhhhaa!!!!
Senast redigerad av ABanderas68 2022-12-11 kl. 12:24.
Citera
2022-12-11, 12:18
Medlem
vera.os avatar
Citat:

Gamla bilder!

De nyaste bilderna är från Medvedevs besök för några veckor sen, då höll man på att renovera T-62 tanks.

Du måste vara extremt lättlurad som köper all rysk propaganda..
Citera
2022-12-11, 12:22
Medlem
Citat:
Klart jag läser tidningar, men det betyder ju inte att jag tror på det mitt i propaganda kriget. Men det gör du?

Det finns en rimlig medelväg också. Att välja bort vanlig nyhetsrapportering från flera olika länder till förmån för uppenbar propaganda är inte att vara källkritisk. Det måste inte vara exakt 100.000 förstås, men det är väldigt väldigt många. Ryssland har även innan det här inte varit direkt kända för öppen och ärlig rapportering. Det har förmodligen inte blivit bättre.
Citera
2022-12-11, 12:22
Medlem
Citat:

Återigen har du blivit överbevisad🤦‍♂️🤦‍♂️
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in