2022-12-10, 21:07
Medlem
Det er ikke så vanskelig å forstå at en eldre person kan bruke medisiner. Det er allmennkunnskap og trenger ingen legeutdanning.
Citera
2022-12-10, 21:14
Medlem
Legokatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slettsnoken
Alle oppringningene og sms har jeg forklart opp og i mente her inne, det vet du godt. Ingen her har hittil greid å slå sprekker i min hypotese, aller minst du.
Tenkte det var greit med en oppfriskning fordi det er lenge siden vi har hørt om teorien din.

Er oppringningene kodespråk og hytteturen en feil i planen fortsatt?
Citera
2022-12-10, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Legokatt
Ja du virker smart. Kan f.eks «medical/basic» behandling være plantet i kryptert e-post for å lure noen til å tro at forfatter hadde kjennskap til medisin/legeutdanning?

Og du er for smart til ha noe behov for at jeg besvarer det spørsmålet.
Citera
2022-12-10, 21:24
Medlem
Legokatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kokadu
Og du er for smart til ha noe behov for at jeg besvarer det spørsmålet.
Jeg tipper det ikke er planet. Er jeg smart nå?
Citera
2022-12-10, 21:46
Medlem
Legokatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jayce
Det er ikke så vanskelig å forstå at en eldre person kan bruke medisiner. Det er allmennkunnskap og trenger ingen legeutdanning.
Det er en forskjell på medical og basic behandling.

«Medical» har med medisin eller legekunnskap å gjøre.
«Basic» betyr blant annet at behandling kun utføres med reseptfrie legemidler

Litt spesielt at disse utrykkene ble benyttet i kryptert e-post. Tror ikke dette er utrykk som mange benytter til vanlig.

Synes tross alt det er et poeng siden PSS er siktet i saken og kan vel passe inn i teorier der både TH er skyldig eller ikke.
Citera
2022-12-10, 21:55
Medlem
Citat:

Litt spesielt at disse utrykkene ble benyttet i kryptert e-post. Tror ikke dette er utrykk som mange benytter til vanlig.

Synes tross alt det er et poeng siden PSS er siktet i saken og kan vel passe inn i teorier der både TH er skyldig eller ikke.

Tror ikke man skal legge så stor vekt på fabrikkerte e-poster eller trusselbrev.
Citera
2022-12-10, 22:07
Medlem
Citat:
Det virker som du konsekvent overser fakta i saken, selv om informasjonen forlengst er gjort tilgjengelig flere ganger.

Men når mye av faktaen er bastert på synsing og hva folk tror de vet så er det vel greit å diskutere. Og her vet du helt klart hvilken info jeg sikter til.
Citera
2022-12-10, 22:11
Medlem
Citat:
Jeg tipper det ikke er planet. Er jeg smart nå?

Nei nå føler jeg du har tippa over i noe er ikke jeg morsom greier. Du ler, ingen andre gjør det. Men det er nok ikke så viktig. Gjør det ofte selv. Nok om det.

Tilbake til sak.
Citera
2022-12-10, 22:19
Medlem
Citat:

Behøver ikke mer enn å ha interesse for House og lignende for å plukke opp ting som dette.

At PSS, eventuelt andre i samme gata, skulle sette seg ned å skrive et trusselbrev over fem sider med masse unødvendige greier har jeg sånn ca 0 tro på. Og det er slike ting som er viktig når det kommer til trusselbrevet. Man kan, ved hjelp av det, utelukke en reell kidnapping.
Citera
2022-12-10, 22:27
Medlem
At AE trengte medical hjelp er bare BS. Vi lever ikke i Afrika der du kan kjøpe hvilke som helst tjenester på det illegale markedet.
Citera
2022-12-10, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Coysman
Men når mye av faktaen er bastert på synsing og hva folk tror de vet så er det vel greit å diskutere. Og her vet du helt klart hvilken info jeg sikter til.

Her henviser jeg til uomtvistelige fakta som klokkeslett, anropslogg og annen informasjon.
Men når man ser forklaringene i sammenheng så er spørsmålet om ting henger sammen.
Citera
2022-12-10, 22:38
Medlem
Citat:
Her henviser jeg til uomtvistelige fakta som klokkeslett, anropslogg og annen informasjon.
Men når man ser forklaringene i sammenheng så er spørsmålet om ting henger sammen.

Jeg lurer på hva den turen utpå balkongen i tankestunden skulle indikere, det er som tatt ut av en film.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in