2022-12-10, 19:08
Medlem
Insyn5s avatar
Hennes försvarsuttalande i Aftonbladet var verkligen i klenaste laget. Något som man hade förväntat sig från någon rabiat feminist.

Om hon är så intellektuellt begåvad borde hon komma på nåt bättre än: De som svartmålar mig har bara problem med kvinnor med makt.

Vad menar hon med svartmåla? Folk har bara konstaterat fakta, hon har haft kärleksaffärer med högt uppsatta och väldigt gifta män som i sin tur satt henne på positioner som hon saknar meriter till.

Är det att svartmåla? Att påtala vad som har hänt?
Citera
2022-12-10, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av uberstar
Inte incels i bokstavlig bemärkelse. Men ett agerande som andas en mycket stor portion sexuell desperation.

Detta förbannade tjat om incels i vartenda sammanhang är ytterst patetiskt och tradigt - skärpning, incel...
Citera
2022-12-10, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Ja jag har försökt nyansera detta men gubbarna i tråden vill bara skrika HORA för att de personligen har problem med kvinnor.
Men, det ÄR ju ett problem för hon har tagit sig fram med de ENDA meriter hon har, sin fitta och bröst. Ett tveksamt CV där det inte är svårt att gissa sig till att hon har knullat sig fram som enda "fördel" för de som skrivit under på det. Detta är ju inte fråga om en naiv aningslöst våp utan en person, i egenskap av kvinna, som vet precis vilka knappar hon ska trycka på för att tillintetgöra familjer och få makt inom institutioner hon inte har att göra.
Citera
Medlem
Q6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avel
Nu har inte jag superkoll på Wikipedia men det ser ut som den artikeln skapades sent kvällen 6/12 och åkte ner illa kvickt tidig morgon 7/12. Saknade relevans då det bara fanns två Expressen-artiklar som källa osv. Någon som ville jäklas lite m a o.

” Raderingsmotiveringen Innehållet förklarade inte ämnets relevans betyder att en administratör bedömt att artikeln inte passar på Wikipedia, vanligen för att ämnet inte har tillräckligt allmänintresse eller för att det inte är tillräckligt omskrivet.”

Saxat från:
https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Raderingsf%C3%B6rklaringar#Inneh%C3%A5ll et_f%C3%B6rklarade_inte_%C3%A4mnets_relevans

Raderingen är gjord av Yger på Wikipedia egentligen heter Anders Wennersten.

https://www.hn.se/nyheter/halland/kl...ssen-1.2225464

Det finns en Anders Wennersten på SÄPO och en på Sveriges radio.

Är det SÄPO eller SR som ligger bakom raderingen ?
Citera
Medlem
Moruroas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoTruce

Och nu polar ÖB med Punglapar-Linda? Han är väl relativt nyskild? Hade de kanske en affär redan innan han dumpade frugan? Så många frågor ...

ÖB var visst otrogen i ett halvår utan att frugan visste.
Citera
2022-12-10, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sykkelpump
Det är sannolikt bara en nödlandning, inte osannolikt att inbladade redan insett att "snart träffar skiten fläkten"?

Vad blir hennes titel?
– Lite oklart än så länge. Vi får se vad det blir. Stabstjänstgörande eller nåt.
https://www.expressen.se/nyheter/linda-h-staaf-lamnar-polisen-fatt-nytt-jobb/

Det hela låter lite som när Dan Eliasson hamnade på elefantkyrkogården. Hon får pengar, men ingen makt antar jag. Skriva skit som ingen läser.
Citera
2022-12-10, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abetterworld
Vad blir hennes titel?
– Lite oklart än så länge. Vi får se vad det blir. Stabstjänstgörande eller nåt.

Det hela låter lite som när Dan Eliasson hamnade på elefantkyrkogården. Hon får pengar, men ingen makt antar jag. Skriva skit som ingen läser.

Varför skall hon dit - Eliasson har garanterad anställningstrygghet till pension linda har inte det om hon inte är förordnad med fullmakt
Citera
2022-12-10, 19:25
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Men, det ÄR ju ett problem för hon har tagit sig fram med de ENDA meriter hon har, sin fitta och bröst. Ett tveksamt CV där det inte är svårt att gissa sig till att hon har knullat sig fram som enda "fördel" för de som skrivit under på det. Detta är ju inte fråga om en naiv aningslöst våp utan en person, i egenskap av kvinna, som vet precis vilka knappar hon ska trycka på för att tillintetgöra familjer och få makt inom institutioner hon inte har att göra.

Så du ville exemplifiera mitt svar? "-men gubbarna i tråden vill bara skrika HORA för att de personligen har problem med kvinnor." Ja det var bl.a. dig jag menade gubbe lilla.
Citera
2022-12-10, 19:26
Medlem
RFTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shageki
Det finns många många exempel.

Men i det här fallet med Linda Staaf och Byden är förutsättningarna annorlunda där ena ljuger om sin bakgrund och där den andre inte bara förlorat sin familj utan också sig själv.

Både tros lida av olika psykiska problem eller störningar

"ena ljuger om sin bakgrund" Det är bara antaganden och trådsanningar. Det finns inga objektiva bevis.

"Både tros lida av olika psykiska problem eller störningar" Trådsanning. Att ett antal "flashbackare" tror det, betyder inte att det är så. Det finns ingen psykiatriker som gått ut vare sig här på FB, eller i media och sagt sig misstänka psykisk störning hos vare sig LHS eller B.

"inte bara förlorat sin familj utan också sig själv." Förlorat sig själv? På vilket sätt?
Senast redigerad av RFT 2022-12-10 kl. 19:30.
Citera
2022-12-10, 19:27
Medlem
sykkelpumps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lloydfabege
Det är ingen reaktion utöver att han har anmälningsplikt som polis. Han gjorde det hela by the book, finns MISSTANKE om brott ska det anmälas om man är polis. Punkt slut.

Med påstådda utbildningar i ekonomi och juridik torde även LS ha kunskap om, och vara vara fullt medveten om detta.
Citera
2022-12-10, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Så du ville exemplifiera mitt svar? "-men gubbarna i tråden vill bara skrika HORA för att de personligen har problem med kvinnor." Ja det var bl.a. dig jag menade gubbe lilla.
men, hon är ju bokstavligen typexemplet på det. Hon har ju slagit sönder flera familjer som vi VET och förmodligen fler av att döma utifrån CV:t. En spade är en spade!
Citera
2022-12-10, 19:33
Medlem
sykkelpumps avatar
Citat:
Vad blir hennes titel?

Hon ska inte ens ha pengar, hon är en parasit och borde som sådan få lära sig att handgripligen JOBBA ihop till sin försörjning framledes.
Rimligtvis har hon redan samlat en ansenlig slant i la(å)dorna...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in