Citat:
Ursprungligen postat av
Stefan S
Stort tack för FUP!
Av det jag hunnit skumma igenom kan det bli tvåsiffriga påföljder för de tilltalade.
Härligt med en hel aktbilaga bara med material från Flashback. Ni är många här som blir citerade.

Det var det lilla
Haha, rätt intressant att en aktbilaga verkar utgöra en hel FB-tråd, jag förstår inte varför man tyckt att det var relevant faktiskt?
Ja, ett par personer lär nog bli dömda tror jag. Mycket bevisning. Sedan är det intressant att Imad snackar som fan i sina förhör, det är verkligen inte "inga kommentarer" utan han verkar väldigt mån om att försöka hjälpa till att rentvå sig själv. Rätt eller fel vet jag inte riktigt, jag har bara skummat igenom förhören men jag tycker det känns som att han griper efter halmstrån med sina krav på att Polisen bättre ska presentera positioneringen av hans mobiler osv.
Sen undrar jag: är det inte rätt töntigt att gängkrimninella träffas på Big Bowl för att "festa"? De borde väl kosta på sig ett VIP-bord på något mer "Posh" ställer kan man tycka.
Imad snackar en del med ett par kvinnor också, alltså inte hans fru då, som heter Nov* och T*ra. I förhör säger han "inga kommentarer" på frågan om han har en sexuell relation med någon av dem. Vore nog smartare att neka till det, kan man tycka, om han vill ha lite sinnesfrid på hemmaplan så att säga. Och, jag lägger ingen värdering vid detta, jag har ingen aning om huruvida han har en vänskapsrelation eller annat med de här två, men som sagt konstigt sätt att svara på tycker jag.