2022-12-09, 06:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bobbyboi
Nu har tydligen Griner "utväxlats" mot Viktor Bout (vilken person "inspirerade" den utmärkta filmen "Lord of War").

Frågan är varför den psykotiske dvärgen i kreml ville få loss Bout? Kan den senares "expertis" vara till hjälp för den psykotiske dvärgen i kremls anfallskrig mot Ukraina?

https://edition.cnn.com/2022/12/08/americas/viktor-bout-profile-prisoner-swap-intl/index.html

Håller med! Detta utbyte känns rent absurt en cannabisrökande basketspelare i utbyte mot en vapensmugglare och en riktig ökänd sådan, nu när det princip pågår ett utnötningskrig, där Europa skickar in enorma mängder vapen till Ukraina för att försöka nöta ut ryssarna i användningen av vapen.
I detta så har vi ett antal länder som är förvanter till ryssarna som rustar upp rejält bl a Kina som idag har världens största flotta och som fortsätter rusta i en rasande fart. De beter sig dessutom som rena piraterna där nere och har absolut inget problem med att kapa öar som inte är deras, köra filipinska fiskare från deras eget fiskevatten osv.
Det känns som man definitivt har satt bollen i rullning till något mycket farligare med detta utbyte.
Senast redigerad av Kammadaj 2022-12-09 kl. 06:44.
Citera
2022-12-10, 06:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kammadaj
Håller med! Detta utbyte känns rent absurt en cannabisrökande basketspelare i utbyte mot en vapensmugglare och en riktig ökänd sådan, nu när det princip pågår ett utnötningskrig, där Europa skickar in enorma mängder vapen till Ukraina för att försöka nöta ut ryssarna i användningen av vapen.

Det är dock så att ryssarna inte ville byta ut någon annan. Det var basketspelaren eller ingen. Nu hävdar ryssarna i sin media att det dekadenta väst valde ut en svart cannabisrökande lesbian istället för en amerikansk nationalhjälte.
Citera
2022-12-10, 06:16
Medlem
Jahbrahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smulform
Det är dock så att ryssarna inte ville byta ut någon annan. Det var basketspelaren eller ingen. Nu hävdar ryssarna i sin media att det dekadenta väst valde ut en svart cannabisrökande lesbian istället för en amerikansk nationalhjälte.

Vilket de har rätt i.
Citera
2022-12-10, 06:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jahbrah
Vilket de har rätt i.

Vilket alternativ hade amerikanerna menar du?
Citera
2022-12-10, 06:38
Medlem
Jahbrahs avatar
Citat:
Vilket alternativ hade amerikanerna menar du?

Låta negerläbban ruttna (hur lång var domen?) och behålla terroristen.

Annars är jag inte insatt i vilka amerikanska nationalhjältar som sitter inne i Ryssland för tillfället, men ge mig några namn så ska jag återkomma med någon mer passande.
Citera
2022-12-10, 06:56
Medlem
Citat:
Hade varit rätt move. Men frågan är vad det hade kostat USA politiskt internt. Kanske tänkte man att det var ett win-win här. Nu har man dock lärt Ivan att det är värdefullt att plocka amerikanska kändisar.

Citat:
Annars är jag inte insatt i vilka amerikanska nationalhjältar som sitter inne i Ryssland för tillfället, men ge mig några namn så ska jag återkomma med någon mer passande.

Nationalhjälte är ju subjektivt. Men syftar på amerikanska spioner givetvis. Sitter minst en i ryzland.
Citera
2022-12-10, 07:50
Medlem
Jahbrahs avatar
Citat:
Hade varit rätt move. Men frågan är vad det hade kostat USA politiskt internt. Kanske tänkte man att det var ett win-win här. Nu har man dock lärt Ivan att det är värdefullt att plocka amerikanska kändisar.

Nationalhjälte är ju subjektivt. Men syftar på amerikanska spioner givetvis. Sitter minst en i ryzland.

Okej, något namn? Intressant. Som sagt inte påläst i ämnet. Sen stavas det "Ryssland".
Citera
2022-12-10, 08:05
Medlem
Citat:
Okej, något namn? Intressant. Som sagt inte påläst i ämnet. Sen stavas det "Ryssland".
“The choice was one or none. I wholeheartedly wish that we could have brought home Paul home today on the same plane as Brittney,” Blinken said, referring to Paul Whelan, a former Marine who remains imprisoned in Russia on suspicion of spying.
- https://www.nbcnews.com/politics/politics-news/live-blog/brittney-griner-released-live-updates-rcna60735
Citera
2022-12-10, 08:24
Medlem
Jahbrahs avatar
Citat:
“The choice was one or none. I wholeheartedly wish that we could have brought home Paul home today on the same plane as Brittney,” Blinken said, referring to Paul Whelan, a former Marine who remains imprisoned in Russia on suspicion of spying.
- https://www.nbcnews.com/politics/politics-news/live-blog/brittney-griner-released-live-updates-rcna60735

Okej, kvinna, hoppas dina hormoner kommer i balans snart och du mår bättre i psyket. Tack för svaret! Jag hade valt Paul före negerflatan, som svar på föregående fråga. Därför att han är viktigare/hon inte betyder ett skit.
Citera
2022-12-10, 08:27
Medlem
Citat:
Okej, kvinna, hoppas dina hormoner kommer i balans snart och du mår bättre i psyket. Tack för svaret! Jag hade valt Paul före negerflatan, som svar på föregående fråga. Därför att han är viktigare/hon inte betyder ett skit.

Så ja, så ja, lugna ner känslorna lite Jahbrah. Ta lite p-piller så blir du lugn.

Jag hade också valt honom. Men man ville nog undvika att få hem den ryska HIVen han dragit på sig i i det ryshka fängelset.
Senast redigerad av smulform 2022-12-10 kl. 08:35.
Citera
2022-12-10, 08:33
Avslutad
Citat:

I dagens värld är det politiskt självmord att låta en negerlesbian vara kvar i fängelse om det fanns en chans att låta henne gå fri. Till och med du måste ju inse det.
Citera
2022-12-10, 08:45
Medlem
Jahbrahs avatar
Citat:
Så ja, så ja, lugna ner känslorna lite Jahbrah. Ta lite p-piller så blir du lugn.

Jag hade också valt honom. Men man ville nog undvika att få hem den ryska HIVen han dragit på sig i i det ryshka fängelset.

Oj, ber om ursäkt igen om det där var för hårt för dig
Din stjärt måste göra ont ständigt. Oj, nu blev du ledsen igen, jag ska sluta nu.

OnT är jag inte förvånad om de gamla senila dårarna skulle vara rädd för rysk HIV, men i verkligheten är HIV HIV. Och om vi ska vara såna är det mer HIV i USA. Och där är förvånansvärt negerhomon överrepresenterade.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in