2022-12-10, 03:59
Medlem
akademikerfyllos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hektorstyle
Fan vilket grovt inlägg, det fins ryska soldater vid frontlinjen av ekonomiska skäl, och så finns det ryska soldater på g till frontlinjen pga tvång. Själv sitter du på flashback, du är inte nära nån frontlinje för du är en liten fegis. Skriva på internet går bra för dig.

Har du några sakliga invändningar eller källor som talar mot mig, så visa dem nu.
Citera
2022-12-10, 03:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av akademikerfyllo
Du läser inte ens vad jag skriver. Det finns alltså 75 000 nya ryska soldater i frontlinjen. 75 000 soldater finns bakom frontlinjen i andra tjänster, logistik etcetera. Sedan ligger omkring 150 000 i militär träning bakom fronten.

Vi läser inte någon trovärdig källa skriva det.
Vad du skriver är bara lite kli på ögonen, du kan inte bli så upprörd över detta....
Citera
2022-12-10, 04:00
Medlem
Citat:
Har du några sakliga invändningar eller källor som talar mot mig, så visa dem nu.

Var är dina källor? Fram med dem fjant. 😄
Citera
2022-12-10, 04:02
Medlem
Citat:

Mitt argument är att det finns personer som är fegisar och skriver skit om Ukraina i 10 månader fast de inte vågar åka till fronten. Du är helt klart där och nosar på top1 platsen på nån slags top3-lista i denna tråden.
Citera
2022-12-10, 04:04
Medlem
Citat:

Hur går det i Kherson förresten?
Citera
2022-12-10, 04:05
Medlem
akademikerfyllos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klevenson
Vi läser inte någon trovärdig källa skriva det.
Vad du skriver är bara lite kli på ögonen, du kan inte bli så upprörd över detta....

Haha. Min källa är Putins senaste tal. Jag är fullt övertygad om att även en liten väst-papegoja kan söka på nätet.
Citera
2022-12-10, 04:06
Medlem
TheFlyingFarangs avatar
Citat:
Ryssarna har 75 000 nya soldater vid frontlinjen. Bakom fronlinjen ytterligare 75 000. Sedan ligger 150 000 stridserfarna reservister i träning. Putin håller dessa tillbaka. De är inte nödvändiga ännu.

Här påstår du att det ligger 150 000 stridserfarna reservister i träning(Fettsugning och på torken antar jag?)

Citat:
En hel del har stridserfarenhet i Syrien.

4300 har erfarenhet av Syrien. Inte 150 000. Fakta. Då förutsätter vi att inga av dessa 4300 soldater använts tidigare.

Citat:
Du läser inte ens vad jag skriver. Det finns alltså 75 000 nya ryska soldater i frontlinjen. 75 000 soldater finns bakom frontlinjen i andra tjänster, logistik etcetera. Sedan ligger omkring 150 000 i militär träning bakom fronten.

Du får försöka hålla reda på vad du ljuger om - chefen blir inte nöjd när du blandar ihop korten.
Citera
Medlem
Citat:
Haha. Min källa är Putins senaste tal. Jag är fullt övertygad om att även en liten väst-papegoja kan söka på nätet.

Pratade Putin i sitt senaste tal om att han inte bajsade på sig när han föll i en trapPpPPppPa?
Citera
Medlem
akademikerfyllos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hektorstyle
Hur går det i Kherson förresten?

Ukraina fastnade i en fälla i spökstaden Kherson. Ryskt artilleri regnar från himlen varje dag...
Citera
2022-12-10, 04:08
Medlem
Citat:
Ukraina fastnade i en fälla i spökstaden Kherson. Ryskt artilleri regnar från himlen varje dag...

Din propaganda ramlar ner i din hjärna från himlen varje dag från kremls propaganda-struktur, det tycker du är gött mos! Lite får man justera över tid eftersom det du stödjer får stryk. Ändå skriver du här, lite det senaste dock, har det gått sämre för din propaganda?
Citera
2022-12-10, 04:10
Medlem
akademikerfyllos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheFlyingFarang
Här påstår du att det ligger 150 000 stridserfarna reservister i träning(Fettsugning och på torken antar jag?)

Ja, 150 000 ryska reservister ligger i träning bakom fronten. Vad är problemet?

Citat:
4300 har erfarenhet av Syrien. Inte 150 000. Fakta. Då förutsätter vi att inga av dessa 4300 soldater använts tidigare.

Hur många som har stridserfarenhet från Syrien vet jag inte. Det är däremot välkänt att det inte handlar om oerfarna soldater.

Citat:
Du får försöka hålla reda på vad du ljuger om - chefen blir inte nöjd när du blandar ihop korten.

Chefen? Vad menar du egentligen?
Citera
2022-12-10, 04:13
Medlem
Citat:

Återigen har vi det här symptomet 'apa efter'.

Nåväl. Försök tänka bortom öst och väst vad gäller mig. Fint.

Jag behöver såklart inte konfirmera att jag söker på nätet, men har uppenbarligen insikter du saknar kring vem/vilka man ska ta allt för mycket på orden, visavi se vad de faktiskt åstadkommer.

Men jag får ge dig + för idogheten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in