2022-12-09, 23:21
Medlem
zurfarns avatar
[quote=SmartSkalle|82700012]Sjukt att inte horknullerskan samt Löfving och Blygdbenet inte fått kicken än. Endast i det korrupta Swerabia.[/QUOTE

Det kommer, ha bara lite tålamod.]
Citera
2022-12-09, 23:22
Medlem
zurfarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shageki
Konstigt att Gunnar Strömmer inte har sagt något..

Kanske för att han är mitt inne i "akten"..........avsugningsakten....

Skojar. Men vad fan vet vi?
Citera
2022-12-09, 23:25
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skoputs
Kära Linda, välkommen att presentera fakta:

1. Redovisa ditt fulla CV, samtliga utbildningar, tjänster/anställningar.

2. Hur kommer det sig att du ljög om att du är polis?

3. Vad har du för befogenhet att bära vapen?

Hade hon inte gått någon vapenutbildning inom polisen? Tyckte jag läste det. De får tydligen kalla sig poliser när de har en högre befattning inom yrket och gått interna polischefsutbilningar. Dan Eliasson, Bengt Svenson och Carin Götblad är ju inte heller poliser i traditionell mening. Inte många av de som är/har varit rikspolischefer har gått polishögskolan. De är jurister i botten.
Citera
2022-12-09, 23:28
Medlem
Citat:

Han ligger för tillfället illa till..
Citera
2022-12-09, 23:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Petitoo
Han ligger för tillfället illa till..

Jag tror att Gunnar inhämtar upplysning från sin usa kontakt om vad han behöver göra härnäst.
Citera
2022-12-09, 23:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kuwkenkukeen
Tragiska män som känner sig hotade av kvinnor på prominenta positioner i samhället. Kom in i 2000 talet grabbar. Kliv ur höftskynket och klubban för fan.

Du verkar efterbliven. Det handlar om att någon har fuskat sig till tjänster, med meritokratin åsidosatt och bättre lämpade utelämnade. Det har fått katastrofala följder och uppstått risker för rikets säkerhet.
Citera
2022-12-09, 23:35
Medlem
Mitch-Moons avatar
Citat:

Det har han nog gjort, tillsammans med Thornberg, med tanke på att inga av Staafs underställda har fått yttra sig i pressen om Staaf som chef och person.

Liksom bara...
https://imgur.com/a/wcapTfw
Citera
2022-12-09, 23:36
Bannlyst
Citat:
Jag tror inte att de skulle våga åtala honom i allmän domstol. Det vore riskabelt eftersom Mats vet så mycket och kan göra lika mycket skada tillbaka.

Men en oskyldig "olycka" kan alltid inträffa.

Men jag tror snarare att de omplacerar honom om han fortsätter att vara tyst.

Men det var roligt att ludret lät sig intervjuas i polisuniform idag. Snacka om att vara mediatränad.
Kunde de jaga Julian Assange så kanske de skulle göra likadant med dessa herrar, de blir isåfall anklagade av multistörda kvinnor som söker sig till män med makt....
Citera
2022-12-09, 23:38
Medlem
picapicans avatar
Har hon skyddad adress? Var bor människan? Finns inte med i offentliga register.
Citera
2022-12-09, 23:40
Bannlyst
Citat:
Micael Bydén om du ser detta!

Visa att du är en riktig man och kasta ut avskummet ur huset och återvänd till dina barn och till din fru.

De behöver dig mer än någonsin och alla kan göra misstag men få kan rätta till sina misstag.
Han är ingen riktig man även om han har lånat en uniform och för att få den med massa skrot på axlarna så har han slickat några rövar på väg upp inom försvarsmakten.

Vi är inne i en tid då de flesta makthavare beter sig som stollar utan sunt förnuft, så det är därför samhället håller på att raseras....

Citat:

Visa att du är en riktig man och kasta ut avskummet ur huset och återvänd till dina barn och till din fru.

De behöver dig mer än någonsin och alla kan göra misstag men få kan rätta till sina misstag.
En överbefälhavare som styr sitt liv efter sin kuk är oroväckande... Dock tror jag hans tidigare familj har det bättre utan han....
Senast redigerad av beaver_se 2022-12-09 kl. 23:43.
Citera
2022-12-09, 23:45
Medlem
Citat:

Vad för dig att tro att horbocken skulle vara välkommen tillbaka?
Citera
2022-12-09, 23:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av beaver_se
Han är ingen riktig man även om han har lånat en uniform och för att få den med massa skrot på axlarna så har han slickat några rövar på väg upp inom försvarsmakten.

Vi är inne i en tid då de flesta makthavare beter sig som stollar utan sunt förnuft, så det är därför samhället håller på att raseras....

En överbefälhavare som styr sitt liv efter sin kuk är oroväckande... Dock tror jag hans tidigare familj har det bättre utan han....

Nåväl. Tror att Kungen inte kommer att ge honom medalj och det på grund av Sylvias åsikt.

Sylvia gillar inte män med familjer som lämnar sina familjer i sticket.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in