2022-12-09, 20:57
Medlem
Kaffemedaffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Larasoft
Förmodligen inte i de flesta fall, men klia varandras ryggar (ej kön) är legio.
Så kom då tillbaka med ditt exempel när Löfving tömt säcken i din stjärt.
Citera
2022-12-09, 20:57
Medlem
rabbithearts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cheddarjoe
Han har ju rätt. Du underskattar vissa sällsynta Femme fatale kvinnors förmåga att snärja män.

Om så är fallet är det ju minst sagt intressant att männen själva som snärjs inte har något eget ansvar; kan de inte stå emot sina egna lustar? Oförmögna att sätta stopp för en affär när femme fatalen skrider fram och andas ut sina feromoner?

Jag kanske överskattar män.
Citera
2022-12-09, 20:58
Medlem
Har Springare gjort något uttalande om den här soppan? Det vill man gärna se/läsa isåfall.
Citera
2022-12-09, 20:58
Medlem
rabbithearts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Negermand
Vi pratar om vuxna människor och alla har ett ansvar. Flytta inte över det på män vs kvinnor. De männen ska också ah sparken men hon med. Offerkofta inte kvinna, oattraktivt.

Jag flyttar inte över något. Jag beskriver hur en rekryteringsprocess går till.
Citera
2022-12-09, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rabbitheart
Om så är fallet är det ju minst sagt intressant att männen själva som snärjs inte har något eget ansvar; kan de inte stå emot sina egna lustar? Oförmögna att sätta stopp för en affär när femme fatalen skrider fram och andas ut sina feromoner?

Kombinerat naturligtvis men från skriv inte kvinnan ansvar heller.

En man som snärjs är också inkompetent.
Citera
2022-12-09, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rabbitheart

Är man en ful tunnhårig man, förmodligen nörd och utstött i skolan där tjejerna inte ens tittade åt hans håll. Då kan man inte hejda sig senare i livet när man har chansen att få ligga med en blond bimbo tack vare sin chefsposition. Titta på hur karljävlarna ser ut.

Löfving? Jan Staaf? Micael Byden? Tror ni vekligen att Linda tycker de här männen är attraktiva?
Citera
2022-12-09, 21:03
Medlem
Härlig historia.
Ett gäng otrogna sexmissbrukare har ställt till det och nu är hela historien ute.
Mer lär komma, återstår att se var det slutar..

Tror inte hon har något magiskt mellan benen dock, bara på ett smart sätt tagit sig fram i karriären, på rygg.
Trots allt drägglande över hennes utseende har hon i verkligheten ett högst alldagligt utseende.
Citera
2022-12-09, 21:04
Medlem
Statsminister2030s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kimma7
Har Springare gjort något uttalande om den här soppan? Det vill man gärna se/läsa isåfall.

Det var ju en länk för en stund sedan

https://bulletin.nu/springare-sangvagskarriarer-och-nepotism-i-polisen
Citera
2022-12-09, 21:05
Medlem
Larasofts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaffemedaffe
Så kom då tillbaka med ditt exempel när Löfving tömt säcken i din stjärt.

Man har sin valuta i arbetslivet, oklart vad din är.
Citera
2022-12-09, 21:07
Medlem
showdowns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vryzas
Som sig bör, hon har tagit sig upp i positioner hon inte är kvalificerad för enbart för att hon öppnar benen och låter horkarlar ta för sig. Som den slampa hon är.

Hon ska bort från offentlig verksamhet. Samma gäller Rikspolischefen som alla andra polischefer till horkarlar. Och fikusen till ÖB ska också kastas ut.

Jävla barnsliga, kåta ungdomar!

Inkompetenta jävla horkarlar! Inte konstigt att polisen inte får någonting gjort, bara massa jävla fruntimmer som knullar sig upp till chefspositioner tack vare lika inkompetenta jävla horkarlar.

Jag håller med till fullo! Alla ska bort och anmälas för tjänstefel och annan lämplig åtgärd.

Att hon nu drar ”kvinno-kortet” är bara skamligt och ett hån mot alla som på riktigt utsatts. Tänk om hon varit färgad eller jude - då hade hon till 100% dragit rasism- och antisemitism-kortet! Fy fan för sådana som förstör för de som verkligen, på riktigt är utsatta! Skämmes!
Citera
2022-12-09, 21:08
Medlem
Jofs avatar
Jag är utsatt för en smutskastningskampanj, säger Linda.
Det har hon rätt i.
Frågan är hur hon ska förvara sig.

Hittills har hon trevat, Gripit ett en nött klassiker: "Män klarar inte att en kvinna får makt."
Den falled död ned.
Jag skulle tycka om att vara en som la upp hennes försvar och motattack. Mejla mig Linda !
Citera
2022-12-09, 21:09
Medlem
Statsminister2030s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kimma7
Är man en ful tunnhårig man, förmodligen nörd och utstött i skolan där tjejerna inte ens tittade åt hans håll. Då kan man inte hejda sig senare i livet när man har chansen att få ligga med en blond bimbo tack vare sin chefsposition. Titta på hur karljävlarna ser ut.

Löfving? Jan Staaf? Micael Byden? Tror ni vekligen att Linda tycker de här männen är attraktiva?

Hon kanske tänder på män med makt? Många kvinnor går ju igång på Mick Jagger och andra stjärnor som ser förjävliga ut. . Men Jagger har ju i alla fall utstrålning och personlighet De tre som du nämner ser verkligen inte bra ut och har 0 karisma. .

Så troligtvis har hon knullat dem som ett steg i karriären.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in