2022-12-09, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4YYX
Linda staaf nu ikväll ” Det är en smutskastningskampanj mot mig som kvinna och chef inom polisen. Fakta undanhålls och förvrängs, säger hon till DN.”

Hon satsar nu allt på kortet ”jag är kvinna” och andra kortet ”jag är ett offer”.
Inga uttalanden göra om hennes lögner om sin påhittade polisutbildning eller försök till visa på sina utbildningar till civilekonom och jurist. Eller hur hon jobbat ”federalt” i USA.

Om hon gjorde ett psykopattest, undrar hur många poäng hon skulle få

Även om jag är negativ mot fittbitchar o fittbitcheri så är det inte hon som hittat på polisutbildningarna det har polismyndigheterna gjort - o här finns nog stor anledning att ifrågasätta väldigt mycket av polisens "internutbildningar" - så för dessa kan man inte lasta henne men väl Löfving o ett antal andra.
Citera
2022-12-09, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hytrate
Betyder det att polisens arbetssätt tex förhörsteknik är fel eller betyder det att polisen och brottslingar är två sidor av samma mynt?

Bra fråga. Våra högsta polischefer visar högre talang att ljuga, mörka och vilseleda än de kriminella de är avlönade av skattebetalarna att beivra. Statens tjänare i uniform förväntas upprätthålla en hög moralisk standard. Linda-Gate visar att vi måste kapa drakens huvud med ett gordiskt yxhugg. Linda Massage-Staaf ska också bort från statlig tjänst. Utryckningspoliser gör säkert sitt bästa och är dugliga i största allmänhet men det här ledarskapet måste bort.
Citera
2022-12-09, 19:28
Medlem
Statsminister2030s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl.Apiarie
Med rätt vapen. Kan man vinna de stora krigen....

Ryssland och USA har kärnvapen. .

Sverige har Linda Staafs fitta.
Citera
2022-12-09, 19:31
Medlem
Mr1931s avatar
Hon ser fett sugen ut på kuk. Äckligt hur svensk mespolis tillsätter höga chefsposter
Citera
Medlem
– Det är en smutskastningskampanj mot mig som kvinna och chef inom polisen. Fakta undanhålls och förvrängs, säger hon till tidningen.
https://www.expressen.se/nyheter/staaf-jag-ar-utsatt-for-en-smutskastningskampanj/#:~:text=%E2%80%93%20Det%20%C3%A4r%20en%20smutskas tningskampanj%20mot%20mig%20som%20kvinna%20och%20c hef%20inom%20polisen.%20Fakta%20undanh%C3%A5lls%20 och%20f%C3%B6rvr%C3%A4ngs%2C%20s%C3%A4ger%20hon%20 till%20tidningen.
Citera
Medlem
Det är oerhört allvarligt att Linda ljugit om att hon är polisutbildad. Hon har åkt runt beväpnad i polisbilar i utryckningstjänst. Det är föregivande av allmän ställning. Varför kommer inte detta fram nu och varför synas inte bluffen Linda?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Megabambino
Bra fråga. Våra högsta polischefer visar högre talang att ljuga, mörka och vilseleda än de kriminella de är avlönade av skattebetalarna att beivra. Statens tjänare i uniform förväntas upprätthålla en hög moralisk standard. Linda-Gate visar att vi måste kapa drakens huvud med ett gordiskt yxhugg. Linda Massage-Staaf ska också bort från statlig tjänst. Utryckningspoliser gör säkert sitt bästa och är dugliga i största allmänhet men det här ledarskapet måste bort.

Ja det är gängbildning o tystnadskultur inom ankdammspolisen. O man varken säger något om
eller namnger andra i gänget/gängen - några som ser paraller med andra gäng o klaner.

Ja ankdammspolisen är en klan med underklaner för att använda Löfvings eget språk
Citera
2022-12-09, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Megabambino
Det är oerhört allvarligt att Linda ljugit om att hon är polisutbildad. Hon har åkt runt beväpnad i polisbilar i utryckningstjänst. Det är föregivande av allmän ställning. Varför kommer inte detta fram nu och varför synas inte bluffen Linda?

Just detta kan man inte lasta linda för - hon kan inte polisutbilda sig själv o licensiera sig till skjutvapen.

Däremot måste man fråga sig - har hon rätt att ha vapen hemma?

Linda jag var rädd o orolig för min säkerhet - därför gick hon kurs i självskydd o skaffade tjänstevapen så att Löfving inte skulle våga bli för våldsam när han var vansinnig för att hans schnabel blev utestängd från Lindas inbyggda spermakanal.

Är hon o byden fortfarande ett par eller har hon dumpat honom också?
Citera
2022-12-09, 19:39
Medlem
Citat:
Linda staaf nu ikväll ” Det är en smutskastningskampanj mot mig som kvinna och chef inom polisen. Fakta undanhålls och förvrängs, säger hon till DN.”

Hon satsar nu allt på kortet ”jag är kvinna” och andra kortet ”jag är ett offer”.
Inga uttalanden göra om hennes lögner om sin påhittade polisutbildning eller försök till visa på sina utbildningar till civilekonom och jurist. Eller hur hon jobbat ”federalt” i USA.

Om hon gjorde ett psykopattest, undrar hur många poäng hon skulle få
Jag har inte följt detta jättenoga men såg just rubriken på Expressen. Min spontana fråga är: varför känner hon att hon behöver försvara sig så där bombastiskt?
Citera
2022-12-09, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lone star
Tycker det värsta är att många inklusive mig själv sett Linda Staaf som en otrolig förebild som orädd jobbat sig upp med blod svett och tårar inom polisen. Sen faller allt ihop som ett korthus.
Man inser att hennes självförtroende byggts upp, inte av av polisjobb utan av ryggdunkningar och smickergodis från sexuellt upphetsade chefer.

Ankdammspolisen är pressade efter Eliasson o så hade vi väl en annan pajas utan utbildning
o att man erkänt att man inte klarar av gängen samtidigt som Mållgan inte vågar sparka dom,
Fllnt-Mats ser ju dum ut så man behövde ett kuttersmycke o skicka fram - o det var ju toppen
så länge Flint-Mats fick doppa men sen var det ju åthelvete.
Citera
2022-12-09, 19:40
Medlem
rabbithearts avatar
Citat:
Ännu mer här https://www.dn.se/sverige/linda-staaf-jag-ar-utsatt-for-en-smutskastningskampanj/

Man behöver ju bara titta på kvinnohatet i den här tråden och misstänkliggörandet av Staafs meriter, för att inse att hon har rätt. Fascinerande och skrämmande att folk inte är mer intresserade av att veta vad som fått två personer att anmäla Löving för misshandel och grov kvinnofridskränkning. Med logiken härinne är det väl hennes eget fel.
Citera
2022-12-09, 19:41
Medlem
Hur går det med hennes Wikipedia-sidas försvinnande? Någon klarhet i varför?

Och var tog initialen H vägen? Hon heter bara Linda Staaf i tidningarna numera.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in