2022-12-09, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av showdown
Samma sak med ÖB. Han lämnade sin familj för lite sex… Undrar vad han kommer tänka/göra när han också blir lämnad?

Undrar hur snacket går på justitiedepartementet nu när de fått en ny kollega som kommit dit sängvägen? Undrar vad justitieminister Gunnar Strömmer tycker och tänker? Hon är ju tjänsteman, så hon kan väl inte sparkas?
Hallo. Denna av Springare är bra. https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=pfbid0ChoceLirEuSiFiSUsoBs2mc UL35Wkd1u5F4jWfncF3XgshWWC7dvv7ETEbcK4atHl&id=1489 012238
Citera
2022-12-09, 19:17
Medlem
Nu går Linda Staaf till motattack och det
Är männens fel enligt henne

Lite citat från Linda Staaf nu ikväll ” Många män klarar inte att en kvinna får makt och inflytande i en mansdominerad bransch, säger Linda Staaf till DN.”

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/Rr77qd/aftonbladet-direkt?pinnedEntry=1016668
Citera
2022-12-09, 19:18
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wwr
Hon har alltså haft ihop det med både ÖB och Sveriges operative polischef! Satsat på sängvägen? (jag har inte läst på om detta)

Är det inte en genomtänkt strategi från Lindas sida så är det en helt sinnessjuk slump att hon lyckas svinga som en schimpans i lianerna från toppjobb till toppjobb samtidigt som hon råkar fatta tycke och falla för mäktiga män parallellt.

Men visst. Inget är omöjligt
Citera
2022-12-09, 19:18
Avslutad
Andra gången hade de bara en vecka på sig att söka. Det visar agendan.
Citera
2022-12-09, 19:19
Medlem
Statsminister2030s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av early.bird
Ja, det kan jag hålla med om. Om hennes cv stämmer. Jag skulle inte lita på det.

Vad hette Staaf innan Staaf?

Hansson
Citera
2022-12-09, 19:21
Medlem
Ingen som fattat - linda har sökt 3 chefstjänster inom polisen på senare tid o inte platsat -
varför hon är ju chef

Löfvis o Bydis har blandat bydis in-ut-i hennes inbyggda bydiskanal - bydis kan ta det för han var sist
men inte Löfvis - o när Löfvis blev dumpad måste han bort - det går inte att ha dessa två på samma arbetsplats så han förflyttas till sin kompis thornberg - dom är nog inte kompisar idag

Tanken är att Lofving skall tillbaka till noa som chef men det går inte när linda är dära -
samtligt vågar man inte göra något negativt mot hennes för hon har skött sin kropp så väl
att den blivit dynamite trots +40 - då placerar polisen henne på ett hittepåjobb på departementet
o med högre lön - alla nöjda utom skrattebetalarna.

Nu går hon ut o berättar lite - ytlig relation knullkompis utan djupare relation - ha ha.

Samtidigt känner sig Löfving som är mer infekterad o den svagare parten att go hiding
Citera
Medlem
Linda staaf nu ikväll ” Det är en smutskastningskampanj mot mig som kvinna och chef inom polisen. Fakta undanhålls och förvrängs, säger hon till DN.”

Hon satsar nu allt på kortet ”jag är kvinna” och andra kortet ”jag är ett offer”.
Inga uttalanden göra om hennes lögner om sin påhittade polisutbildning eller försök till visa på sina utbildningar till civilekonom och jurist. Eller hur hon jobbat ”federalt” i USA.

Om hon gjorde ett psykopattest, undrar hur många poäng hon skulle få
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Statsminister2030
När ska det bli förbjudet att tillskansa sig fördelar med hjälp av fittan ? Fjäsk, ljug, hot och fittan det är kvinnans enda vapen.
Det torde ske samtidigt med at det blir förbjudet att tillskansa sig fördelar med hjälp av kuken? Fjäsk, ljug, hot och kuken det är mannens enda vapen. Eller tror du inte att det finns bögar högt upp i hierarkin?
Citera
2022-12-09, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Statsminister2030
När ska det bli förbjudet att tillskansa sig fördelar med hjälp av fittan ? Fjäsk, ljug, hot och fittan det är kvinnans enda vapen.
Med rätt vapen. Kan man vinna de stora krigen....
Citera
2022-12-09, 19:23
Avslutad
Tycker det värsta är att många inklusive mig själv sett Linda Staaf som en otrolig förebild som orädd jobbat sig upp med blod svett och tårar inom polisen. Sen faller allt ihop som ett korthus.
Man inser att hennes självförtroende byggts upp, inte av av polisjobb utan av ryggdunkningar och smickergodis från sexuellt upphetsade chefer.
Citera
2022-12-09, 19:24
Medlem
Ännu mer här https://www.dn.se/sverige/linda-staaf-jag-ar-utsatt-for-en-smutskastningskampanj/
Citera
2022-12-09, 19:25
Medlem
Vilket satans patrask som leder de viktigaste institutioner.

Skummar man igen den här tråden förmedlas bilder över dysfunktionella WTfamiljer med trassliga förhållanden och anmälningar fram och tillbaka.

Hade det inte varit för de inblandades titlar och ansvarsområden tror man ju att såpan utspelats i något nergånget miljonprogram.

Fy fan, vilket misslyckat skitland Sverige har utvecklats till.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in