2022-12-09, 18:59
Avstängd
konstapels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hillsongsweden
Han är full och raljerar precis som han gjorde på den numera världsberömda videon i vilken han aprak står och frågar vem som startade kriget och vem fan som sprängde kremlbron. Putin får ju ta mig i bänken jeltsin att framstå som en iogt-ordförande.

Ingen bryr sig om putin och hans fyllehot längre, kazakhstan har fetlessnat också efter att kreml hotat med atombomb på astana.

Sen kan man ju fanken undra vem av gruvfyllona i kreml det var som kläckte idén om det likaledes världsberömda ´krigståget' med skottgluggar och bröstvärn på taket. Motorns placering i mitten av tåget var tydligen det som skulle slutgiltigt knäcka hela fucken NATO.... wtf?

Fast det spelar ingen roll om han är dyngrak eller är en fullt utvecklad tjackpundare med fallenhet för bajssex.
Bara det faktum att är ledare för en kärnvapennation gör att man måste ta det han säger på allvar.

Tro mig, det gör USA och det vet såklart putler.
Citera
2022-12-09, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Medvetenommycketxx
Nato-landet Bulgarien kommer att skicka sin första militära hjälp till Ukraina sedan det storskaliga ryska invasionen inleddes i februari. Parlamentet i Sofia godkände på fredagen en lista med vapen, som upprättats av interimsregeringen, uppger brittiska nyhetsbyrån*Reuters.

https://www.svt.se/nyheter/utrikes/direktrapport-forsamrat-sakerhetslage

Se där ja...nu skickar även Bulgarien vapen till Ukraina.
Fler o fler länder inser att Putin är ett kräk som mördar Ukrainas invånare!

Bulgarerna lär inte heller älska ryssen. Och det sen gammalt.
Dom enda i gamla östblocket som gör det är ju serberna, dessa europas araber...
Citera
2022-12-09, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av psychicsailor
Jag skrev "tror", det är akademiskt språk för att tillkännage att man inte har en källa. Det skulle vara intressant att se ja, men frågan är om vi nånsin får en trovärdig källa. Kiev-offensiven kommer att mytologiseras. Speciellt beslagtagna fordon blir osäkert. Det är inte svårt att erövra 10 fordon, och sedan parkera dem på 10 olika ställen, och rapportera dem som 100 fordon.

om det inte är svårt så har du väll ett (1) faktiskt exempel med ett fordon som gjort den resan?

eller missade du ett akademiskt utryck?
Citera
2022-12-09, 19:02
Medlem
Taggads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noobermench
Det snedsteg som tagits är av Putin i sina vingligt högklackade då han beordrade invasion av Ukraina...

Citat:
Ursprungligen postat av Menea
Det är Zelensky som gillar högklackat.. nu tog du fel här..

Putin är i Ukraina för att stoppa kriget som varit under alla är inte något annat. Det fanns ju inget att göra. Västra Ukraina bomba ju sönder PRO-ryssarna så dom klarade inte av att skydda sig själva tillslut.
Du har fel din vana trogen.

Putin i högklackat som visar på det kompex som indikerar hans begär att växa på Ukrainas bekostnad:
https://youtu.be/lY6lHjZjYXE

Zelenskys självdistans är någonting som Putin saknar.
Senast redigerad av Taggad 2022-12-09 kl. 19:25.
Citera
2022-12-09, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Info-
När Putin pratar så låter han precis som en ledare för ett kriminellt förortsgäng i Sverige:

Istället för att prata om hur man ska utveckla vår civilisation och göra det bättre för människor, så pratar han gangsterspråk och om hur han ska hämnas och döda andra människor. Typ som våra förortsgangsters pratar.
Inget som förvånar!

Ett terrorklassat land bör ju ledas av en en gangster som Putin!

Inget som kommer ur denna terrorists käft förvånar längre.

Att det sen sitter idioter eller vad man nu ska kalla dom och applåderar dödande av civila kvinnor och barn, terrorbombning mot civila som har som syfte att få civilbefolkningen att lida och fly!

Är vidrigt! Jag hoppas och tror att dessa äckel kommer att släpas ur sina hålor!
Citera
2022-12-09, 19:07
Medlem
Citat:
Det är Zelensky som gillar högklackat.. nu tog du fel här..

Putin är i Ukraina för att stoppa kriget som varit under alla är inte något annat. Det fanns ju inget att göra. Västra Ukraina bomba ju sönder PRO-ryssarna så dom klarade inte av att skydda sig själva tillslut.
Ett bildbevis på att Zelensky går i högklackat har du väl att delge oss andra?

Eller du ljuger medvetet?
( som vanligt )
Citera
2022-12-09, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av konstapel
Fast det spelar ingen roll om han är dyngrak eller är en fullt utvecklad tjackpundare med fallenhet för bajssex.
Bara det faktum att är ledare för en kärnvapennation gör att man måste ta det han säger på allvar.

Tro mig, det gör USA och det vet såklart putler.

Ja det känns ju inte stabilt med en magsjuk dvärg på platåskor som brukar bajsa på sig, ska kunna avfyra kärnvapen?
Citera
2022-12-09, 19:11
Medlem
Citat:
Putin är i Ukraina för att stoppa kriget som varit under alla är inte något annat.
Hahaha! Genom att fullständigt kriga sönder landet? Bra sätt att stoppa ett krig!
Citera
2022-12-09, 19:13
Medlem
psychicsailors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slö
om det inte är svårt så har du väll ett (1) faktiskt exempel med ett fordon som gjort den resan?

eller missade du ett akademiskt utryck?

Nej, jag överskattade din akademiska förmåga. Jag trodde inte jag skulle behöva förklara det självklara för dig. Att man kan köra fordonet, ta ett fotografi, sedan köra fordonet igen, och ta ett annat fotografi. Om du inte är ovanligt klantig, så blir det ej påkommet. Jag vet inte om de har gjort det. Men det gör denna förlustkategori mer osäker än sönderskjutet pansar, som är jävligt jobbigt att förfalska.
Citera
2022-12-09, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hillsongsweden
Det är väl inte så konstigt att putin tar till flaskan när hans dagar som den store erövraren lackar mot sitt slut. Att rysstrollen vägrar acceptera det som alla ser i videon - en dyngrak president putin - har nog sina skäl.

Jeltsin var ju alltid glad och fryntlig i sina episka fylleframträdanden men den här jäveln har världens sämsta ölsinne, icke betryggande givet hans maktställning. Nu hotar ju fyllesvinen i kreml även Kazakhstan med kärnvapen mot Astana... wtf

Ha ha Jeltsin❤ Minns ändå att vi blev lite oroliga över tillståndet i Kreml när han dansade och grät på samma gång i tv.

https://youtu.be/R-z9wfueMAw
Senast redigerad av YBB641 2022-12-09 kl. 19:20.
Citera
2022-12-09, 19:16
Medlem
Citat:
Det där är inte högklackat.. detta är.
https://youtu.be/BhN5yv8lvdc

Men det har inte med kriget att göra.. jag kan bara säga att Ryssland inte är helt ansvariga för det som händer i Ukraina.

Det är fjärde gången du kör samma videoklipp vid sidan av ämnet och tror att någon bryr sig?
Citera
2022-12-09, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av psychicsailor
Nej, jag överskattade din akademiska förmåga. Jag trodde inte jag skulle behöva förklara det självklara för dig. Att man kan köra fordonet, ta ett fotografi, sedan köra fordonet igen, och ta ett annat fotografi. Om du inte är ovanligt klantig, så blir det ej påkommet. Jag vet inte om de har gjort det. Men det gör denna förlustkategori mer osäker än sönderskjutet pansar, som är jävligt jobbigt att förfalska.

Måste vara exceptionellt svårt, kanske tillochmed omöjligt att det ens hänt då?

Annars har sönderskjutet "pansar" avslöjats ett par gånger, tror iför det var ryssar som envisade med att forografera samma från 5 olika vinklar, avslöjades dock av geolokalisering,

Du kanske menade,

"jag önskar att" inte "jag tror"...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in