Citat:
Ursprungligen postat av
Pythia_88
Och i detta fall har pojkvännen vattentätt alibi fr o m senaste tidpunkten T sågs levande t o m när T hittades. Solklart att pojkvännen inte har med de tre brottsmisstankarna att göra.
Jag vet inte vilket alibi Toves kille har, men det är ju alldeles självklart att man kollat upp honom så gott det går.
Men som jag ser det, finns det ingen logik i att han skulle typ kunna ha något med det att göra, då polise/åklagare ju gått ut med att inga andra finns som misstänkta och att det dessutom är två personer som sitter på sannolika för alla tre olika brottsrubriceringar.
Bråket på Nöjet innan och den gamla konflikten mellan JJ och Tove, leder ju alla tre till JJs. Hur kommer typ killen in i bilden där, särskilt som att kroppen sedan hittas via tjejernas rörelser. En av dom har ju också satt sig själv på plats någonstans nära fyndplatsen.
Nu tror jag ju inte på otrohet mellan JJ och A, men oavsett, så skulle den kombon av mördare (tre stycken) vara ännu mer unik än det redan är med dessa två tjejer. För mig är det så osannolikt att det finns inte.
Knepigt nog att få in MH i ekvationen.