2022-12-09, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Statsminister2030
Sverige hade en icke certifierad svetsare som statsminister under 7års tid.
Fast den var garanterat inte tillsatt genom sängvägen, det kan jag lova dig. Dessutom känner jag inte till att det finns några utbildningkrav för statministerposten? Arbetslivserfarenhet är snarare ett plus om du frågar mig.

Har Linda Staaf själv uttalat sig ännu? Hade hon några baktankar med sitt pippande med ÖB också tro?
Citera
2022-12-09, 17:33
Bannlyst
Vad tycker Byden om drevet??
Citera
2022-12-09, 17:33
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Volta1745
Jaha....och pga detta eventuella knullande så upphör vips säkerhetschefens normala hantering då eller?
Det hoppas jag verkligen inte. Men runtknullande på jobbet krånglar alltid till det.
Citera
2022-12-09, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Statsminister2030
Sverige hade en icke certifierad svetsare som statsminister under 7års tid.

Nu var det väl iofs inte hans kvalifikationer som svetsare som gjorde att han blev statsminister utan hans arbete som fackföreningsordförande för IF metall, diverse tunga styrelseposter samt engagemang för globala frågor.

Men absolut; Löfven arbetade en tid som svetsare när han var ung.
Citera
2022-12-09, 17:35
Medlem
early.birds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shageki
Hon är utbildad ekonom och inte polis och har tydligen tjänat betydligt mer än den yrkesbefattningen gör, men det är ändå polismästarens fel och han borde straffas med uppsägning och inget avgångsvederlag.

Hur vet du att hon ens är ekonom? Har du hennes cv? Isåfall kan du vara god o lägga upp det så att vi kan få alla hennes utbildningar verifierade på berörda utbildningssäten.

Ps. Det tangentbord har hakat upp sig.
Citera
2022-12-09, 17:36
Medlem
Grundproblemet är ju lönesättningen o pyramidbyggandet- om Löfving tjänat 10-12,000 kr mån i inte sutttit högt upp i en pyramid hade detta aldrig hänt.

Var bor Linda - norrköping - stockholm?
Citera
2022-12-09, 17:37
Medlem
swedsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snusjohan
Ja jag hade gärna både slickat och knullat henne i röven 😋
Hon ska förstås ha cred för att hon är en jävel på att knulla
Citera
2022-12-09, 17:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 2215
Fast den var garanterat inte tillsatt genom sängvägen, det kan jag lova dig. Dessutom känner jag inte till att det finns några utbildningkrav för statministerposten? Arbetslivserfarenhet är snarare ett plus om du frågar mig.

Har Linda Staaf själv uttalat sig ännu? Hade hon några baktankar med sitt pippande med ÖB också tro?

ÖB var förmodligen hennes sanna kärleksval då han lämnade sin fru och minderåriga barn för hennes skull.
Men pippandet med Löfving var för att avancera i karriären.

Men hur som helst så är hon ett luder. Det är vad hon egentligen är och förblir.
Citera
2022-12-09, 17:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av early.bird
Hur vet du att hon ens är ekonom? Har du hennes cv? Isåfall kan du vara god o lägga upp det så att vi kan få alla hennes utbildningar verifierade på berörda utbildningssäten.

Ps. Det tangentbord har hakat upp sig.

Tönt. Jag följer nyheterna precis som du.
Citera
2022-12-09, 17:40
Medlem
early.birds avatar
Vilken j-la röta det är i sossarnas samhällsbygge. Är detta bara toppen på isberget?
Citera
2022-12-09, 17:43
Medlem
Löfving är nog ändå det större problemet än Staaf
eftersom han saknar både omdöme och ledarskap.
Citera
2022-12-09, 17:43
Medlem
Kan ju vara en honungsfälla.
Men av vem?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in