2022-12-09, 13:56
Medlem
Starbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mvpy
Vad som förvånar mig är hur många tidningar - även alternativa, som samnytt - tar hennes egna utsagor om utbildning som givet. Är hon verkligen jurist? Hon pratar om att hon har läst juridik i USA. Hur mycket då? Samnytt påstår att hon är civilekonom genom att ha läst en kurs i företagsekonomi. Det kan inte stämma. Hon måste ha skrivit en kandidatuppsats i alla fall.

Varför rotar ingen i detta? Vad hände egentligen på Norrköpings tingsrätt när hon avbröt tingsmeriteringen?

Kanske är all smuts redan ute i ljuset, men kanske finns det mer.

Äh. En sån där. Jag blir nästan misogyn. Det var väl nån sexhistoria där också.
Citera
2022-12-09, 13:58
Avstängd
Takpapps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shageki
Kan vi kvalificera avslöjanden om Linda Staaf-affären jämfört med avslöjanden om Monica Lewinsky-affären?

Kan inte du sluta skriva vartenda jävla inlägg i fetstil???

Lewinsky var "intern", helt utan chefsposition, så ingen mening ö.h.t. att göra några jämförelser.
Citera
2022-12-09, 13:58
Medlem
Starbacks avatar
Citat:
Jag undrar vad Bydens barn tycker om sin pappa idag.
Herregud. Har hon varit på Bydén också?
Citera
2022-12-09, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Starback
Det beror på om det blir nån mer karriär. Får en känsla av att hon lika gärna skulle kunna bli avskedad efter avslutad utredning. Det kanske vore det bästa iaf för husfridens skull inom myndigheten.

Hoppas du har rätt. När allt nu kommer ut i ljuset och hon granskas, så har jag svårt att se hur hon skulle kunna få jobbet på justitiedepartementet.
Citera
2022-12-09, 14:01
Medlem
Varför tar inte Thornberg initiativ och sparkar Löfving? Regeringen kan väl ta tillbaka den flummiga tjänst Staaf ska få på justitiedpt också.
Citera
2022-12-09, 14:03
Medlem
Statsminister2030s avatar
Citat:
Kan vi kvalificera avslöjanden om Linda Staaf-affären jämfört med avslöjanden om Monica Lewinsky-affären?

Man kanske skulle gå in med ultraviolett lampa och lysa i Staafs kontor. Det är väl spermafläckar överallt. .
Citera
2022-12-09, 14:04
Medlem
NirvanAs avatar
"privat men ytlig relation"
Annat ord för kk?
Citera
2022-12-09, 14:05
Avslutad
Citat:
Som om inte Nato-fiaskot och det påhittade hotet från Ryssland var problemet måste Uffe ta itu med detta oväntade och verkliga problem som Sverige står inför.

Karma är faktiskt ironiskt när det inträffar.

Bra skrivet av dig.

Detta har absolut ingenting att göra med Nato eller Ryssland och deras folkmordkrig mot Ukraina samt hot mot Sverige. Håll tråden till ämnet.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Starback
Herregud. Har hon varit på Bydén också?

Hur har du kunnat missa det..?

https://www.expressen.se/nyheter/linda-h-staaf-bekraftar-relationen-till-ob-micael-byden/?referrer=read-more-slider-0
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Greven101
Varför tar inte Thornberg initiativ och sparkar Löfving? Regeringen kan väl ta tillbaka den flummiga tjänst Staaf ska få på justitiedpt också.

Enkla svaret är att Anders skyddar både Mats och Linda.
Citera
2022-12-09, 14:07
Medlem
Mitch-Moons avatar
Citat:
Enkla svaret är att Anders skyddar både Mats och Linda.

Japp, och i justitieutskottet kommer M och KD att sopa hela sörjan under mattan.
Citera
2022-12-09, 14:09
Medlem
Skall man kunna fittbitcha sig till ett höjdarjobb inom myndighet i sverige o särskilt inom del av totalförsvaret - om jaa inga problem

OM NEEJ - då måste Löfving betala tillbaka varenda jävla krona linda lyft hos noa ink finansiera hennes pensionsförmåner därifrån.

Lite citat Linda jag var rädd o orolig för min säkerhet - vad är det för jävla polischef som dessutom har puffra.

She has gone hiding - ingen julfest där - var Thornborg o Löfving på julfest - var några
journalister inbjudna
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in