2022-12-08, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schwarzknopf
Det har gjort det, hyffsat väl faktiskt under väldigt lång tid. Inget är perfekt och det har varit mycket korruption osv. Men korruptionen är inte lägre för att det är kvinnor med i smeten och styr nu utan det är faktiskt värre. Mer drama och annat dylikt skit som skapar en massa turbulens. Kvinnor är väl utstuderanden och experter på att spela oskyldiga. Alla vet det men inget säger det rakt ut.

Bäst vore om bara män skötte detta. Inget annat alternativ finns. Skulle enbart kvinnor sköta politik och affärer med sin emotionella och ologiska hjärna? Strunta i barnen eller ska det ens finnas barn?

Håller med dig i stora drag. Vill dock tillägga att män också är snabba att dribbla bort för kvinnor just med sexandet. Man manipulerar och ligger sig fram. Män blir då känsliga/kåta och kuken ska ha sitt.

Detta med att ligga sig fram är motbjudande fenomen, både män men framförallt kvinnor kommer att ses som slampor. Dessutom vilken usel marknadsföring för alla andra kvinnor och män inom den samma gruppen som inte sysslar med knull-korruption.

För all framtid kommer man se på dessa inblandade personer med ett löjes skimmer.
Citera
2022-12-08, 21:16
Medlem
klubbes avatar
Läste att hondjuret var ifrån Östersund, det räcker för mig.
Blond brud med drag av ADHD låter gubbarna få doppa mot en lovad karriär.

Min gissning är att hon sparkas sidledes och få en kvart med Malou där hon naturligtvis hävdar att allt är mannens fel...
Citera
2022-12-08, 21:24
Medlem
trancass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bergakungen
Det kan vara några till som skall skärskådas, dessutom. Den fala kvinnan, givetvis, men också de som släppt allt omdöme för en tjusig hästsvans. (Man blir litet intresserad hur det gått till, hon ser trevlig ut och bör ju ha ett charmerande sätt och vara rolig. Förr sa man "herrtycke" eller "pojktycke", beroende på ålder).

ingen av dessa bedragare skall komma undan sitt straff för de brott de begått.

När en Polis begår ett brott eller ett moraliskt övertramp så är det en miljon ggr värre än om jag eller du skulle göra samma sak. Du och jag har anställt dessa mentala missfoster för att upprätthålla lagen, inte för att bryta mot lagen, vi har anställt dem för att förhindra de moraliska övertramp som de helt plötsligt begår själva. Det gör saken extremt mkt värre.

Missfostren skall avskiljas från moderkroppen. Bort med slöddret.
Citera
2022-12-08, 21:24
Medlem
trancass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Narcissister sipprar ofta ut info eftersom de gärna skulle vilja stoltsera med hur smarta o duktiga o överlägsna de är - samtidigt som de inser att de inte kan berätta allt för att inte avslöja sig själva.

Madsen sipprade också ut info angående sina innersta tankar, men ingen tog honom på allvar o ingen kunde tolka hans galna uttalanden på rätt sätt.

Linda kanske skulle vilja avslöja hur jävla lätt det är att göra karriär i en mansdominerad värld när de män som bestämmer består av otrogna kåtbockar..

Hennes budskap till andra kvinnor kanske är att sluta lipa o börja suga istället?

Jag är med dig.
Citera
2022-12-08, 21:25
Medlem
Hon är iaf snygg
Citera
2022-12-08, 21:28
Medlem
madsolars avatar
Va e detta för rubrik?

Vad är ”brott mot staaf?”
Citera
2022-12-08, 21:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Narcissister sipprar ofta ut info eftersom de gärna skulle vilja stoltsera med hur smarta o duktiga o överlägsna de är - samtidigt som de inser att de inte kan berätta allt för att inte avslöja sig själva.

Madsen sipprade också ut info angående sina innersta tankar, men ingen tog honom på allvar o ingen kunde tolka hans galna uttalanden på rätt sätt.

Linda kanske skulle vilja avslöja hur jävla lätt det är att göra karriär i en mansdominerad värld när de män som bestämmer består av otrogna kåtbockar..

Hennes budskap till andra kvinnor kanske är att sluta lipa o börja suga istället?

Utdrag i början av boken:
Citat:
Medan getingmidjan ålade sig framför honom på sängen studerade han hennes fasta och vältränade rumpa som sakta gungade fram och tillbaka. Hennes släta hud vittnade om att hon fortfarande var ung och oerfaren. Medan han knäppte upp bh-banden i ryggen uppmanade han henne att vända på sig och strax därefter stirrade han rakt in i ett par bröst som var stora som meloner.
Citera
2022-12-08, 21:37
Medlem
Bergakungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trancas
ingen av dessa bedragare skall komma undan sitt straff för de brott de begått.

När en Polis begår ett brott eller ett moraliskt övertramp så är det en miljon ggr värre än om jag eller du skulle göra samma sak. Du och jag har anställt dessa mentala missfoster för att upprätthålla lagen, inte för att bryta mot lagen, vi har anställt dem för att förhindra de moraliska övertramp som de helt plötsligt begår själva. Det gör saken extremt mkt värre.

Missfostren skall avskiljas från moderkroppen. Bort med slöddret.

Du kan ju börja med att berätta vilka brott de begått... (äktenskapsbrott räknas inte).

Däremot kan man mycket väl utvidga frågan (det har jag redan skrivit) till uppvisat omdöme och professionalitet och den viktiga frågan om hur utnämningarna gått till. Det finns också befattningar där ett vidlyftigt och utagerande privatliv öppnar för att man riskerar att inte kunna sköta jobbet.
Citera
2022-12-08, 21:38
Medlem
doncroces avatar
Det kommer såklart inte bli några påföljder när dom iblandade har rätt partibok.
Dan Eliasson skickar glada hälsningar!
Citera
2022-12-08, 21:43
Medlem
trancass avatar
Citat:
Du kan ju börja med att berätta vilka brott de begått... (äktenskapsbrott räknas inte).

Däremot kan man mycket väl utvidga frågan (det har jag redan skrivit) till uppvisat omdöme och professionalitet och den viktiga frågan om hur utnämningarna gått till. Det finns också befattningar där ett vidlyftigt och utagerande privatliv öppnar för att man riskerar att inte kunna sköta jobbet.

i min tidigare skrift handlar det om vandel, precis samma spår som du är inne på. Kanske kan vi ej bevisa brott men det betyder inte att denna eminenta skandal skall förglömmas. De skall beviljas samhällets eviga förkastelsedom
Citera
2022-12-08, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skoputs
Utdrag i början av boken:

Ingen het kandidat för nästa Nobelpris i litteratur..men..

Linda kanske innerst inne föraktar dessa små pojkar på höga positioner som tror sig vara tuffa o smarta, men som faller som käglor inför ett par tuttar eller en vältränad rumpa?

Vilka statshemligheter kan sådana här män behålla?

Man kan ju säga att även vår drottning har gjort karriär ”sängvägen”. Ingen har kritiserat henne för det 🤔

Romanser på flera arbetsplatser är dock förbjudna. Kommer ni fortfarande ihåg när Handelsbankens VD gick ut med sitt uttalande angående att han och en medarbetare minsann hade kommit varandra nära och att han skulle skilja sig inom kort.

Veckan därpå lät det annorlunda: skilsmässan var ett minne blott och medarbetaren hade fattat ett beslut att avsluta sin anställning för att testa något spännande och nytt 😬🤓
Citera
2022-12-08, 21:50
Avslutad
Citat:

Är du bakom flötet eller? Det här är några av Sveriges högsta polischefer, inklusive chefen för NOA underättelseenhet. Deras beteenden försätter dem i en sårbar position där de kan utpressas och påverkas av kriminella eller främmande makt. Detsamma gäller Hälsingebocken ÖB
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in