Citat:
Ursprungligen postat av
Menea
I dom ryska medierna verkar just Krim vara gränsen till att kärnvapen kan komma att användas av Ryssland. Det kommer tydligen vara droppen för att det kommer att bli eskalering.
Känns något oroväckande att kriget är mer på väg att blir värre än att upphöra.
Snackballen Putin har redan lovat följande;
1 död rysk soldat av ukrainsk militär är en krigsförklaring mot ryssland oavsett om detta är krim
eller annekterade områden - det blev således krig redan i feb 2022
2. ett angrepp på ryssland ink krim o annekterade områden innebär att ryssland har rätt att o kommer
att bruka kärnvapen
3. Länder - särskilt NATO o USA som ger Ukraina vapen o teknoligi för krig är fiendeländer o krigsförklaring som ger ryssland rätt att svara med kärnvapen
1-3 Snackballeri o ljug
4. Angrepp mot ryssar o rysk militär inom ryssland är krig o ger ryssland rätt till kärnvapenvedergällning - snackballeri o ljug
SMARTAST RYSSARNA - KÄRNVAPENBOMBA RYSSLAND SÅ SLIPPER DE BLI INVADERADE WIN WIN