2022-12-07, 09:13
Medlem
Jag kan säga att den här tekniken redan existerar. Vilka är det som använder den: CIA, FBI, NSA och hela amerikanska underrättelsekedjan. Ingen tror att sånt här existerar eftersom det är rena SCIFI. Jag vet att det existerar. USA:s underrättelsebudget och forskning är helt otrolig.

Hur jag vet det kan jag inte gå in på. Men det kanske bli känt snart.

Tekniken bygger på EEG, AI och mikroship. Jag skickar lite länkar så ni inte tror jag ljuger:

Interscatter - trådlös kommunikation utan aktiv sändare och aktiv sensor: https://www.youtube.com/watch?v=MoeFYCGbthk

ÖRON EEG: https://en.wikipedia.org/wiki/Ear-EEG Fast mycket mindre.

EEG läser avbilder hjärnvågor. Men hjälp av AI kan man koppla ett visst mönster med en tanke.

Förmodligen så har används även heltänkade spionlinser som dessa: https://www.mojo.vision/

Det som sedan krävs är någon typ av basstation som samlar sensordata och skickar det remote till en dator som analyserar det.

REDIGERING:
Var tvungen att söka mer på facebook då jag inte kollat det men här kommer lite mer:

https://www.darpa.mil/news-events/2015-01-19

Se mer om ämnet i denna tråd: https://www.flashback.org/t2710299p7
Senast redigerad av earimplant666 2022-12-07 kl. 10:03.
Citera
2022-12-07, 09:15
Medlem
Masingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av earimplant666
Jag kan säga att den här tekniken redan existerar. Vilka är det som använder den: CIA, FBI, NSA och hela amerikanska underrättelsekedjan. Ingen tror att sånt här existerar eftersom det är rena SCIFI. Jag vet att det existerar. USA:s underrättelsebudget och forskning är helt otrolig.

Hur jag vet det kan jag inte gå in på. Men det kanske bli känt snart.

Tekniken bygger på EEG, AI och mikroship. Jag skickar lite länkar så ni inte tror jag ljuger:

Interscatter - trådlös kommunikation utan aktiv sändare och aktiv sensor: https://www.youtube.com/watch?v=MoeFYCGbthk

ÖRON EEG: https://en.wikipedia.org/wiki/Ear-EEG Fast mycket mindre.

EEG läser avbilder hjärnvågor. Men hjälp av AI kan man koppla ett visst mönster med en tanke.

Förmodligen så har används även heltänkade spionlinser som dessa: https://www.mojo.vision/

Det som sedan krävs är någon typ av basstation som samlar sensordata och skickar det remote till en dator som analyserar det.
Musk, BG och Bez har väl gått ihop för att utveckla något med AI?
Citera
2022-12-07, 09:17
Medlem
Syljens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pungpuckel
Jag ställer mig först i kön till chippning.

Läs mina tankar så ska ni få läsa mycket sjukt, det bjuder jag på, för den som orkar lyssna
Hahaha jag kommer vara precis bakom dig i kön
Citera
2022-12-07, 09:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cyberfittan
Politikern klaus schwab har gjort ett nytt uttalande, mannan som är chef över ulf micro man kristiansson & Magdalena Andersson (se deras hemsida, dvs wefs hemsida)

Många flashback-bottar hävdar att WEF bara är en "think thank" när WEF offentligt säger att nästa pandemi blir en cyber attack samt att Kina är landet man ser upp till, så bludar den 5e boostade svennen. Totalt verklighetsfrånvarande.

(ingen konspiration utan Klaus egna uttalanden. varav vi börjat se mystiska cyber attacker ske globalt, utan att någon åker fast.)

Nu däremot, så gör han ett nytt dunder uttalande, varav han säger att inom 10 år .. så kommer ALLA ha ett hjärninplantat, och inte nog med det, utan WEF/myndigheten ska kunna lyssna av både vad vi känner och vad vi tänker.

Ja, jag skojar inte. Få inte panik nu mod, detta är ingen konspiration utan deras egna utalande.

Frågan är om inte detta utalandet blir spiken i kistan för WEF, inte ens den dumme svennen med 5 boosters varav väntar på den 6, inte ens han kommer kunna glömma detta utalandet. Hur ska planetens befolkning acceptera WEF som ledere över våra politiker, när klaus gör uttalanden som dessa?

Mod avskyr när fler frågor än en ställs i en tråd. Men med detta CHOCKERANDE uttalandet så måste vi väll ändå få göra det?

1. HUR ska WEF dvs myndigheten lyckas göra hjärninplantat inom 7 år, på 8 miljarder människor?
2. Vad är syftet med detta? Räcker det inte att alla telefoner/högtalare/Alexa spelar in allt som sägs, behövs verkligen ett inplantat för att läsa av våra tankar?

3. Är detta det sjukaste ni någonsin hört under era år på denna planeten?

4. Ge era teorier på varför detta sägs offentligt, inför hela världen, samt vad agendat bakom är

Hur kan europas politiker skriva under på detta? Hade varit intressant att höra ulfs kommentar om varför han är medlem i en grupp som ska sätta hjärninplantat på en hel planet för att kunna lyssna av deras tankar. Vad hade uffe svarat tro?

Om mod anser att tråden ska flyttas så flytta den istället för att radera den, dock är detta ett offentligt uttalande så förstår inte riktigt vad det har att göra med 11 september konspirationer

Sist men inte minst: https://www.instagram.com/reel/CilDY...d=YmMyMTA2M2Y=

ps: la till "chippade som djur i rubriken", det sägs inte i klippet men det är vad han menar.

Klaus Schwab är inte "mannan som är chef över ulf micro man kristiansson & Magdalena Andersson", utan han är grundaren av World Economic Forum (WEF). WEF är inte en "think thank", utan en internationell organisation som arbetar med globala frågor som politik, ekonomi och teknik.

Ni påstår också att WEF offentligt har sagt att nästa pandemi blir en cyber attack och att Kina är det land man ser upp till, men det finns ingen belägg för detta. Detta är inte mer än rykten och konspirationsteorier.

När det gäller uttalandet om hjärninplantat inom 10 år, så är detta inte heller något som WEF har sagt officiellt. Detta är en tolkning av en artikel som citerar Klaus Schwab som säger att tekniken för hjärninplantat kan bli en verklighet inom några decennier. Detta ska inte ses som ett uttalande från WEF som organisation, utan en teknisk möjlighet som diskuteras.

Jag rekommenderar att ni börjar undersöka källor och fakta innan ni publicerar på forumet. Det är viktigt att sprida riktig information för att undvika felaktigheter och rykten.
Citera
2022-12-07, 09:19
Medlem
Trakessons avatar
”Inom 10 år”. Om hans spådom slår in tvivlar jag på att han är en av de som ska läsa våra tankar.
Min spådom är att inom 10 år är Klaus Schwab död. Kom ihåg vem som sa det först. 😇
Citera
2022-12-07, 10:53
Medlem
sebertos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Revolutions
Känns nästan mer som att han vill få folk att vakna upp ur sin sömn, att säga saker som är så hårresande korkade att det borde få folk att reagera. Men det verkar som om ingen reagerar nämnvärt på dessa uttalanden ändå !

Jag tror att folk tar detta med jämnmod på grund av att det är så korkat, lite som att ta ekonomiska råd av alkisen på parkbänken på allvar.

Sedan så ÄR vi redan övervakade av privata företag som Google, Facebook, en uppsjö med mobiltelefonproducenter och bolag inom telecom etc etc etc likväl som att det med största sannolikhet finns en myndighetsövervakning som är större än vad jag själv kanske tror.

Några chip i skallen behövs inte, vi har dem redan strax utanför kroppen....i mobiltelefonen !!!

Sedan beror väl allt på hur man använder sig av informationen, Kina har nog "kommit längst" (tolka det hur ni vill) i
kontrollen över sina medborgare, men "inte ens de" skulle komma med något sådant här bisarrt förslag !
Ja du WEF kontrollerar nästan alla regeringar i väst så något skitsnack är det ju inte. Gå in på WEF och titta där finns lille Uffe. Kognitiv dissonans på dig!!
Citera
2022-12-07, 18:55
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seberto
Ja du WEF kontrollerar nästan alla regeringar i väst så något skitsnack är det ju inte. Gå in på WEF och titta där finns lille Uffe. Kognitiv dissonans på dig!!

Aftonbladet har artiklar om Klaus Schwab - betyder det att Lena Mellin kontrollerar WEF?
Citera
2022-12-07, 19:04
Medlem
anaryans avatar
Citat:
WEF kontrollerar dem inte direkt, däremot gör Juden det. WEF är bara en av många tentakler som khazarkabalen använder sig av.
Citera
2022-12-07, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DevilsDen
Det där är ju bara en ”Bond skurk” framtagen av kabalen i syfte att skrämmas och låta allt spela ut sig framför massorna likt ett skådespel.

Skulle dom någonsin kunna förslava mänskligheten så blir det nog genom alzheimer via vaccin. Sen sätta in chip i dom som insjuknar för att kontrollera dom.

Men som sagt det finns koalitioner i världen och man beräknar 15% chans att dom lyckas. Dom har således redan förlorat men vill orsaka så mycket rädsla och terror dom bara kan på mänskligheten.

Intressant. Tänkte jag också på häromdagen. De har verkligen ansträngt sig för att hitta en som verkligen idealiserar skurkbilden! Som tagen för att agera en "bond villain". Och med det sagt så är ju det också teater/film hela Great Reset grejjen. De försöker antingen skrämma eller sälja folk en framtid som de tror är oundviklig. Men den framtiden styr vi själva. Inte en såkallad "elit" som endast har makt pga vi köpt deras lögner.
Senast redigerad av Vagunder 2022-12-07 kl. 21:17.
Citera
2022-12-07, 23:20
Medlem
Citat:

Så du tror att det kommer att skickas ut en inkallelseorder om 10 år med texten

"Grattis -Nu är det din tur att få ett chip insprutat i hjärnan, vi har automatbokat 2031-03-17 klockan 08:30. Ingreppet görs under lokalbedövning, borren vi kör upp i näsan på dig (och hålet vi borrar) är knappt kännbart. Du kan arbeta/gå till skolan inom en timme från ingreppet.

Mvh

Chippendale's chipcentral
"ditt chip, vårt ansvar" Vi ser fram emot.att chippa in dig i framtiden.

Välkommen

Och du, vi bjuder på kaffe medan du väntar 👍"
Citera
2022-12-09, 19:39
Medlem
sebertos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anaryan
WEF kontrollerar dem inte direkt, däremot gör Juden det. WEF är bara en av många tentakler som khazarkabalen använder sig av.
Ja det är korrekt. En puppetorganisation för judemaffian
Citera
2022-12-11, 05:24
Medlem
Jag slår vad om att vi inte har några hjärnimplantat om 10 år.

Jag slår vad om att inte en enda WEF-konspiration har blivit sann om 10 år.

Vad är ni folienötter redo att slå vad om?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in