• 1
  • 2
2022-12-07, 09:57
Medlem
Söker tips på vad mer jag kan köpa till min tjej. Vad har ni köpt?

Bakgrundinfo: hon är en lugn tjej i tidiga 20-årsåldern, gillar att träna, fika och spela datorspel.

Just nu har jag köpt ett rött underklädesset som jag tänker att hon ska få på kvällen och fatta hinten att ta på sig det . Sen ska hon få ett doftljus, halsband med mina initialer och kaffe Men vill gärna ge henne något mer, nåt större. Tips?
Citera
2022-12-07, 09:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jonasost
Söker tips på vad mer jag kan köpa till min tjej. Vad har ni köpt?

Bakgrundinfo: hon är en lugn tjej i tidiga 20-årsåldern, gillar att träna, fika och spela datorspel.

Just nu har jag köpt ett rött underklädesset som jag tänker att hon ska få på kvällen och fatta hinten att ta på sig det . Sen ska hon få ett doftljus, halsband med mina initialer och kaffe Men vill gärna ge henne något mer, nåt större. Tips?

Antar att du köpte dem röda som bianca wahlgren gör reklam i på tvn nu?

Köp en dildo. Kanske leggins med tryck på.
Citera
2022-12-07, 09:59
Medlem
Ska du märka henne? Varför ska ett halsband ha dina initialer för? 😂😂

Tycker du ska fråga vad hon önskar sig istället!!
Citera
2022-12-07, 10:00
Medlem
Kan rekommendera att bläddra runt på Shein, finns otroligt mycket roliga saker där som är relaterade till intressen. Är inte bara kläder, utan finns saker till hem och elektronik med.

Det ska komma en fysisk butik i Stockholm också tror jag, men vet inte hur långt bort eller om den redan är uppe.
Citera
2022-12-07, 10:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fonzen
Antar att du köpte dem röda som bianca wahlgren gör reklam i på tvn nu?

Köp en dildo. Kanske leggins med tryck på.
Nej, köpte från hunkemöller i röd spets, bh och trosa.

Dildo gillar hon inte och hon har de flesta sexleksakerna hon vill ha. Kanske ett sex brädspel? Leggings är bra idé !
Citera
2022-12-07, 10:02
Medlem
Jag tycker du ska ge henne en papegoja. De är sociala och lever extremt länge, så hon kommer ha nöje av den under lång tid framöver.
Citera
2022-12-07, 10:08
Medlem
Svintomans avatar
Gillar hon att träna och inte har en grym aktivitetsklocka är det ett måste, tex Garmin Fenix serien.
Köp en till dig själv med så ni kan utmana varann
Citera
2022-12-07, 10:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svintoman
Gillar hon att träna och inte har en grym aktivitetsklocka är det ett måste, tex Garmin Fenix serien.
Köp en till dig själv med så ni kan utmana varann
Det är en bra idé också! Ska kika på såna, helst inte som kostar en förmögenhet.
Citera
2022-12-07, 10:11
Medlem
Svintomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonasost
Det är en bra idé också! Ska kika på såna, helst inte som kostar en förmögenhet.

Finns bra i alla prisklasser, behöver ju inte vara flaggskeppet.
Citera
2022-12-07, 10:12
Medlem
BasseLerghagens avatar
Ge underkläder till tjejen är så cringe och low effort. De är typ de första varje man tänker de ska ge bort. Kom igen visa att du är lite mer klyftig
Citera
2022-12-07, 10:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BasseLerghagen
Ge underkläder till tjejen är så cringe och low effort. De är typ de första varje man tänker de ska ge bort. Kom igen visa att du är lite mer klyftig
Ja kanske... men det är kul Hon tycker också om att ha på sig sexiga underkläder, stärker henes självförtroende innan sex

Vanliga kläder då? Pyjamas?
Citera
2022-12-07, 10:17
Medlem
JohannesSnajdares avatar
Köp henne en portabel strippstång så kan hon börja dra in lite egna pengar till hushållet:

https://iampole.se/
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in