2022-12-07, 07:09
Medlem
OlleLisss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snasavglas
Han är uppenbart sinnessjuk. Saknar såväl insikt i sin egen insignifikans som respekt för samhällets regler. När han väl släpps ut så kommer han ställa till med något ännu värre, våldshandlingar är att förvänta.
Håller med. Det kommer inte bli någon solskenshistoria denne snubbe skriver i framtiden.
Citera
2022-12-07, 07:47
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av debattoer
Ingen aning. Fast toksekterna tenderar ju att avlösa varandra och vilka ska vara med om inte tokar och bedragare, så gissningen får anses som kvalificerad, tycker jag.

Ok, jag trodde du visste. Jag tror inte Runar är/har varit medlem i Hillsong. Carola är ju med där och är "tajt" med flera av de svenska ledarna, så jag tänker att de väljer att sattsa på en "säker häst" som henne som de kan ha nytta av istället för en "looser" som Sörgaard. Å andra sidan är det ju en kyrka så de skall väl välkomna alla de "vilsna fåren".
Någon som vet vilken församling Sörgaard ev. tillhör får gärna förmedla det.
Citera
2022-12-07, 07:50
Medlem
Aftonbladet verkar driva med stackars Runar. De har skickat dit Tobbe med Boykepsen på sned till fängelset.
Citera
2022-12-07, 07:52
Bannlyst
Blev Runar bara en "kändis" för att han knullade Carola en gång i tiden?

Hur stort inflytande har han på kändiseliten i Stockholm idag egentligen? Har inte följt snacket.
Citera
2022-12-07, 07:59
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Stefan5432
Ny betalväggsartikel om Runar.

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/xglV5X/runar-sogaard-i-fangelset-om-hoten-och-ilskan-mot-leif-gw

Ful-Runar brukar säga att han hatar journalister - speciellt svenska (för det är de som har granskat honom och hans verksamheter genom åren, därav hatet), men ibland passar det tydligen med journalister. Journalisterna skulle hålla sig för goda för att "gå Runars ärenden" och hjälpa honom sprida sin "dynga".
Minns bara hur fanskapet i början av sin fängelsevistelse fick varning för att han hotade med att "vända sig till vänner/kontakter inom journalistkåren för att slöppa en journalistisk bomb".
Ingen borde gå in på dylika betalväggar och betala för att fanskapet Runar skall få ut sitt budskap. En sådan som ful-Runar borde enbart tigas ihjäl (vet att mina inlägg är motsäger det....).
Citera
2022-12-07, 08:17
Medlem
Livet i fängelse sliter ser rejält sliten ut i aftonbladet..
Citera
2022-12-07, 09:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania
Ful-Runar brukar säga att han hatar journalister - speciellt svenska (för det är de som har granskat honom och hans verksamheter genom åren, därav hatet), men ibland passar det tydligen med journalister. Journalisterna skulle hålla sig för goda för att "gå Runars ärenden" och hjälpa honom sprida sin "dynga".
Minns bara hur fanskapet i början av sin fängelsevistelse fick varning för att han hotade med att "vända sig till vänner/kontakter inom journalistkåren för att slöppa en journalistisk bomb".
Ingen borde gå in på dylika betalväggar och betala för att fanskapet Runar skall få ut sitt budskap. En sådan som ful-Runar borde enbart tigas ihjäl (vet att mina inlägg är motsäger det....).
Helt rätt! Mi culpa.
Citera
2022-12-07, 09:32
Medlem
revsaxens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kukpasta
Blev Runar bara en "kändis" för att han knullade Carola en gång i tiden?

Och inte bara Carola, det blev några fler kända tjejer som ville dela sängplats med pastorn.
Agenda Sjödin, Tilde de Paula mfl ..

Runar: Därför faller kvinnorna för mig.
https://www.expressen.se/noje/extra/runar-darfor-faller-kvinnorna-for-mig/
Citera
2022-12-07, 09:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av revsaxen
Och inte bara Carola, det blev några fler kända tjejer som ville dela sängplats med pastorn.
Agenda Sjödin, Tilde de Paula mfl ..

Runar: Därför faller kvinnorna för mig.
https://www.expressen.se/noje/extra/runar-darfor-faller-kvinnorna-for-mig/

Är han verkligen så jävla bra i sängen?
Stämmer ryktena att han har hästkuk?
Citera
2022-12-07, 10:25
Medlem
revsaxens avatar
Citat:
Är han verkligen så jävla bra i sängen?
Stämmer ryktena att han har hästkuk?

En "Stud" sägs det, kanske en skröna, när blir Runar utsläppt igen?
Citera
2022-12-07, 11:15
Medlem
sebertos avatar
Fy fan vad han ser ut. Har han slutat sminka sig eller är han tärd efter vilohemmet.
Citera
2022-12-07, 13:01
Medlem
DeValeras avatar
Citat:

Hur stort inflytande har han på kändiseliten i Stockholm idag egentligen? Har inte följt snacket.

Förmodligen mycket stort. En slags andlig vägledare för stora delar av den svenska kändiseliten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in