Citat:
Ursprungligen postat av
pe11e
Var är #Metoo när man som bäst behöver dom eller var det bara en tillfällig fluga?
De höga cheferna har uppenbarligen utnyttjat henne som vandringspokal för att tillfredställa sina sexuella lustar, kan det tom ha handlat om våldtäkt?
+1 PÅ den Där är en till presskonferens att hålla nu när hederskulturen har kickat in på Polisledningen
Modus Operandi Pippa + Dumpa -- Goto Pippa .Det har man sett själv .. att håller man på med det för länge går det åt skogen och man hamnar på snuthäcken .Visst fan där är dom ju redan.
Old School ..Gamla Skolan Explorer och Folket park går ju inte längre Oaktsam våldtäkt skriker ngn Åker man IN .. fattar inget VEM JAG NÄR HUR ASSÅee...eee
Familjen är på Come Back ..det var nog inte det dom tänkte sig.
Fan ta mig svårt klara sig som ståuppkomiker i detta landet .+ var tog alla karikatyr tecknare vägen.
Bankrånare är numera Banken som sticker med Kosingen
Inre Spaningen är när snuten smygspanar på varandra föröka få in Chefen på Spjället det är ju säkert rätt i sig men Gummiparagrafen heter Grovt Tjänstefel inte våldtäkt inte ens den utredningen klarar dom Odugliga så klockorna stannar när Går Förbi ..'
Nu har dom gått under Jorden hela byket Inga kommentarer ,Min advokat sköter snacket
Kom inte säg att det inte är Komiskt
Nu väntar vi på Morgan
" Finns ingen gjort mer än VI på Såsialanarkisterna eller vad hette partiet nu igen Förresten är det per definition alltid Borgarnas fel det kan ni sluta tjafsa om "
DUMSTRUT PÅ
Ensamkommande Kamel jockeyn som reporter..
" Det var inte så nu att du glömde berätta detta för valmanskåren här nyss eller ??.Demokrati
har du hört talas om det Kanske .. Korrekta uppgifter så snabbt som möjligt för spänstig
snabbfotad dynamisk samhällsanpassning. För att citera Jimmie POLITRUK "